Interesują mnie różnice, oczywistością jest wersja TT-02D Drift do Driftu
Akurat o niej najmniej póki co chciałbym wiedzieć, w inną stronę chciałbym iść.
Czy ktoś z was ma/miał już takie podwozia, ewentualnie doświadczone osoby zechciały zerknąć w ich specyfikację i napisać konkretne zalety, a idealnie wady i sufit modelu.
Zalety w stronę jazdy nim po szutrze, żwirze, leśnych klimatach płaskich, asfalcie, bruku, chodnikach,. Abym mógł zwiększać prześwit (2cm) do jazdy nazwę ją WRC
a innym razem po hali krytej lub/i coś Rallycross.
1. TT-02R Tamiya 84409 (
https://www.tamiyausa.com/items/radio-control-kits-30/4wd-shaft-drive-on-road-(tt)-36110/rc-tt-02r-chassis-kit-84409)
2. TT-02 Type-S Podwozie on-road Tamiya 58600 (
https://www.tamiyausa.com/items/radio-control-kits-30/4wd-shaft-drive-on-road-(tt)-36110/rc-tt-02-type-s-chassis-kit-58600)
3. TT-02D Type-S Drift on-road Tamiya 47301 (
https://www.tamiyausa.com/items/radio-control-kits-30/4wd-shaft-drive-on-road-(tt)-36110/rc-tt02d-type-s-chassis-kit-47301)
Chcę wybrać model do samodzielnego montażu i mam dylemat, czy wybrać w/w podwozie z "dobranymi" elementami w zestawie.
Czy wybrać powiedzmy taki model TT-02 Subaru Impreza Monte-Carlo 99 Tamiya 58631 (
https://www.tamiyausa.com/items/radio-control-kits-30/4wd-shaft-drive-on-road-(tt)-36110/rc-subaru-impreza-58631) i samemu rozbudowywać go?
Pytam o wszelkie kwestie, ekonomiczne ( jak zerknąłem w te podwozia i ilość dodanych podzespołów, nawet dokupując body, silnik - bo w którymś nie ma, ekonomia idzie w stronę podwozia),
naukę czyli montaż, nabywanie samemu krok po kroku potrzebnych elementów, tym samym zbieranie doświadczenia.
P.S.
Aby nie robić w tym wątku reklam itd., chętnie dowiedziałbym się gdzie dostałbym najtaniej lub jest największy wybór body do modeli (body forda focusa, seata leona, cupry, fiata fiestę), to na PW bardzo proszę i z góry dziękuje.