Cytuj:
Gosc od Kyosho odpisał mi tak:
specyfikacja:
"silnik bezszczotkowy vortex experience buggy (ori2870)
regulator vortex experience sl esc 40a (ori 65005) ZMIENIONY
serwo zamontowane gws iq-610mg w komplecie
oryginalne kyosho
dodatkowo komplet 4 kół na asfalt używane 1 raz, ładowarka ansmann stan oceniam na dobry + jest na chodzie model z aparatura Perfex KT-3HS silnik ok , regulator byl wymieniany w styczniu tego roku na nowy, poprzedni odmówił posłuszeństwa , szczerze nie pamiętam na jaki wymieniłem , sprawdziłem 2 krotnie czy jeździ i od tego momentu stoi wiec regiel nowy, pakietu nie ma , ale na sprawdzenie mam od innego modelu.
Od XSTR:
Zestaw combo ezrun 60a 9t baterua redox 6000mah ladowarka imax b6
Moje odczucia są takie:
- Kyosho za 500pln, model wydaje się dobrą opcją, ale mała dostępność części w Polsce no i jest leciwy, aparatura 27MHz.
- XSTR 400pln combo wydaje się ok, ale podwozie to typowa chińszczyzna. Nie wiadomo też ile przeszedł. Plusem jest chyba tylko ładowarka.
- opcja 3 Mam możliwość zakupić za 750pln ten model:
http://olx.pl/oferta/team-associated-as ... dE8ON.html
Będę musiał troche nagiąć budżet, no ale może warto. B44 będę też mógł zobaczyć przed kupnem, bo mieszkam nie daleko Mikołowa. Sprzedawca dodaje sporo części, podobno combo jest nowe.
Zaznaczam, że nie miałem żadnego z tych aut i moja wiedza na ten temat opiera się wyłącznie na info z tego forum i innych źródeł w necie.
Kyosho i Team Associated B44 to mniej więcej jedna liga. XSTR to jak słusznie zauważyłeś "typowa chińszczyzna" i z pewnością niższa liga.
Osobiście uważam, że lepszy jest nawet starszy model zawodniczy (Kyosho, Team Associated B44) niż tańszy i nowszy "typowa chińszczyzna".
Rozumiem, że z badania rynku przez ciebie wynikło, że jest problem z częściami do Kyosho w Polsce.
Poza tym tak ze zdjęć ten TA B44 wygląda na zadbany model. Jest też nowszy niż Kyosho. Ma dobrą aparaturę wartą ok. 250zł.
Jeśli dodatkowo masz możliwość zobaczyć go osobiście i pogadać z właścicielem to chyba najlepsze rozwiązanie. Pojedź, zobacz, porozmawiaj, przecież nie musisz koniecznie kupować. Jak "pomacasz" autko osobiście to też się czegoś nauczysz. Możesz popytać właściciela o szczegóły, np. jakie poleca baterie, jakie części są najsłabsze, gdzie kupować itd.
Gdybyś chciał się kiedyś pozbyć autka to też najłatwiej byłoby sprzedać TA B44, może nawet bez straty.
Podsumowując: wybrałbym Team Associated B44 bo chociaż najdroższy na początku, po czasie może okazać się najbardziej opłacalny.