Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest N kwi 28, 2024 3:51 pm

Teraz jest N kwi 28, 2024 3:51 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor
PostNapisane: Śr sty 20, 2016 2:02 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz kwi 09, 2015 4:10 pm
Posty: 130
trochę za drogi


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 20, 2016 3:53 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr cze 18, 2014 7:33 pm
Posty: 413
Lokalizacja: Warszawa
550PLN na szczotce .

_________________
LOSI RockRey
TRAXXAS 2xSummitBL1400kV,SlashUltimate,Rustler4x4,GraveDigger4x4,Fiesta
MST CMXWranglerTJ,CFXWranglerTJsport
VATERRAAscenderGarbi
StradaRally
HPIRS4
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 20, 2016 4:00 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz kwi 09, 2015 4:10 pm
Posty: 130
a ile można jeździć na takim pakiecie 4600 mah przy umiarkowanej jeździe ?
byłąby możliwość przerobienia go na 4x4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 20, 2016 6:09 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
piter511 napisał(a):
a ile można jeździć na takim pakiecie 4600 mah przy umiarkowanej jeździe ?

Ok 20 min.
piter511 napisał(a):
byłąby możliwość przerobienia go na 4x4

Nie.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 21, 2016 2:01 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz kwi 09, 2015 4:10 pm
Posty: 130
20 min na nimh ? czy on daje rade z LiPo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 21, 2016 3:24 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Daje radę, ale na pewno padnie szybciej niż na nimh.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 21, 2016 3:35 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz kwi 09, 2015 4:10 pm
Posty: 130
ale te 20 min to na nimh czy LiPo?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 21, 2016 6:13 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Napisałem orientacyjnie, czy to nimh czy lipo ok 20 min pojeździsz, jak bardziej delikatnie to do 30min może się zbliżysz.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 21, 2016 7:56 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr maja 13, 2015 11:42 pm
Posty: 198
Lokalizacja: Bolesławiec
Ale jakby to auto wziął na tej bezszczotce Trackstar-a, to pojeździ dłużej. Tam w zestawie LiPo już jest. Czas jazdy zależy od pojemności tego pakietu, ale w opisie nie ma.
Ja swoim Firkiem na pakiecie 6000 mAh jeżdżę około godziny.

_________________
pozdrawiam
silver76

Traxxas E-Revo BL
HPI E-Firestorm
Tamiya TG10 Honda -> BL
Traxxas Summit BL
Axial scx10.2
Agama
Carson Virus 4.0


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 23, 2016 8:29 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt gru 25, 2015 6:14 pm
Posty: 15
Witam, nie zakładając nowego tematu: poszukuję na początek jakieś używane buggy/ truggy do około 500zł. Lubię majsterkować jestem ogólnie techniczny więc myślę, że jakieś naprawy nie będą mi straszne. Znalazłem kilka opcji:

http://olx.pl/oferta/kyosho-lazer-zx-5- ... 9vbA3.html

http://olx.pl/oferta/rc-buggy-xstr-hsp- ... d4WNt.html -tutaj sprzedawca dokłada ładowarkę imax b6

http://olx.pl/oferta/model-rc-maverick- ... dwcP1.html

http://olx.pl/oferta/auto-zdalnie-stero ... cNwNH.html

Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć co najlepiej kupić? a może czekać dalej na jakąś okazję. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt lut 05, 2016 12:50 am 
Offline

Dołączył(a): Wt maja 06, 2014 8:58 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Lublin
Z przedstawionych przez ciebie modeli, wybrałbym zdecydowanie Kyosho lazer zx-5.
Zakładam, że dopytasz jeszcze sprzedającego o stan poszczególnych elementów (łożyska, kielichy, dyfry, serwo, regulator, silnik itd.) i zakładam, że niewiele lub nic nie trzeba będzie wymieniać na początku. Z ogłoszenia też nie wynika czy model jest sprzedawany z aparaturą czy bez a jeśli z aparaturą to czy przypadkiem nie jest to stary system 35MHz.( dłuższa antena ) a nie nowy 2,4Ghz. Zapytaj też jak stary jest ten model.

Wadą tego wyboru mogą być ceny części do tego modelu - na pewno wyższe niż do pozostałych modeli ale też jakość japońskiego Kyosho mocno odbiega od pozostałych i moim zdaniem można ją porównywać tylko do takich marek jak: Losi, Mugen, Team Associated, Xray.
HPI i Maverick to niezłe modele i jakością porównywalne do siebie ale Kyosho to inna klasa.

...................
Właśnie znalazłem na forum ogłoszenie sprzedaży (zaznaczam, że nie mam nic wspólnego ze sprzedającym, poza tym, że skorzystałem z jego rad bo mam taki sam model )
ogłoszenie: viewtopic.php?f=13&t=74143 - to jest model, który ja osobiście wybrałbym zdecydowanie. Marka co prawda mniej znana w Polsce choć części są dostępne i nie bardzo drogie. O tym konkretnie modelu i o wszystkich jego modyfikacjach możesz przeczytać tu na forum: viewtopic.php?f=3&t=71728 - zauważ, że większość rzeczowych postó jest to sprzedacy modelu Thunder Tiger'a.
Model ma też swoją stronę i forum tu: http://www.wondertiger.com/

Napisz na co się zdecydowałeś i dlaczego 8)

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
--------------------------------------
Obecnie w Garażu:
MUGEN MBX6
Thunder Tiger MT4 G3


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lut 23, 2016 11:03 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt maja 06, 2014 8:58 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
Gosc od Kyosho odpisał mi tak:

specyfikacja:
"silnik bezszczotkowy vortex experience buggy (ori2870)
regulator vortex experience sl esc 40a (ori 65005) ZMIENIONY
serwo zamontowane gws iq-610mg w komplecie
oryginalne kyosho
dodatkowo komplet 4 kół na asfalt używane 1 raz, ładowarka ansmann stan oceniam na dobry + jest na chodzie model z aparatura Perfex KT-3HS silnik ok , regulator byl wymieniany w styczniu tego roku na nowy, poprzedni odmówił posłuszeństwa , szczerze nie pamiętam na jaki wymieniłem , sprawdziłem 2 krotnie czy jeździ i od tego momentu stoi wiec regiel nowy, pakietu nie ma , ale na sprawdzenie mam od innego modelu.

Od XSTR:

Zestaw combo ezrun 60a 9t baterua redox 6000mah ladowarka imax b6


Moje odczucia są takie:
- Kyosho za 500pln, model wydaje się dobrą opcją, ale mała dostępność części w Polsce no i jest leciwy, aparatura 27MHz.
- XSTR 400pln combo wydaje się ok, ale podwozie to typowa chińszczyzna. Nie wiadomo też ile przeszedł. Plusem jest chyba tylko ładowarka.
- opcja 3 Mam możliwość zakupić za 750pln ten model:

http://olx.pl/oferta/team-associated-as ... dE8ON.html

Będę musiał troche nagiąć budżet, no ale może warto. B44 będę też mógł zobaczyć przed kupnem, bo mieszkam nie daleko Mikołowa. Sprzedawca dodaje sporo części, podobno combo jest nowe.


Zaznaczam, że nie miałem żadnego z tych aut i moja wiedza na ten temat opiera się wyłącznie na info z tego forum i innych źródeł w necie.

Kyosho i Team Associated B44 to mniej więcej jedna liga. XSTR to jak słusznie zauważyłeś "typowa chińszczyzna" i z pewnością niższa liga.
Osobiście uważam, że lepszy jest nawet starszy model zawodniczy (Kyosho, Team Associated B44) niż tańszy i nowszy "typowa chińszczyzna".
Rozumiem, że z badania rynku przez ciebie wynikło, że jest problem z częściami do Kyosho w Polsce.

Poza tym tak ze zdjęć ten TA B44 wygląda na zadbany model. Jest też nowszy niż Kyosho. Ma dobrą aparaturę wartą ok. 250zł.
Jeśli dodatkowo masz możliwość zobaczyć go osobiście i pogadać z właścicielem to chyba najlepsze rozwiązanie. Pojedź, zobacz, porozmawiaj, przecież nie musisz koniecznie kupować. Jak "pomacasz" autko osobiście to też się czegoś nauczysz. Możesz popytać właściciela o szczegóły, np. jakie poleca baterie, jakie części są najsłabsze, gdzie kupować itd.
Gdybyś chciał się kiedyś pozbyć autka to też najłatwiej byłoby sprzedać TA B44, może nawet bez straty.

Podsumowując: wybrałbym Team Associated B44 bo chociaż najdroższy na początku, po czasie może okazać się najbardziej opłacalny.

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
--------------------------------------
Obecnie w Garażu:
MUGEN MBX6
Thunder Tiger MT4 G3


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lut 29, 2016 8:57 pm 
Offline

Dołączył(a): N sty 24, 2016 2:28 pm
Posty: 31
Cześć wszystkim,
Przeglądałem forum czytałem, zagłębiałem się w informacje i trochę wiedzy posiadłem ale jeszcze chciałbym zapytać kogoś kto bardziej się orientuje w temacie.
Noszę się z zamiarem kupna tego autka:
http://allegro.pl/hpi-maverick-strada-xt-evo-4wd-rtr-1-10-od-reki-i5602125679.html
Może z czasem i wzrostem skila jazdy wezmę udział w amatorskich zawodach ale to z czasem, póki co rekreacja.
Czy ten model w tej kategorii cenowej wart jest zachodu czy wybrać coś innego?
Zależy mi żeby nie bał się piachu i był odporny na zachlapania. W tym modelu regulator wodoodporny jest więc chyba przeżyje kontakt z zwiększoną ilością wilgoci. Dzięki za podpowiedzi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lut 29, 2016 11:43 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt maja 06, 2014 8:58 pm
Posty: 27
Lokalizacja: Lublin
O tym aucie jest sporo informacji tu na grupie. Po kliknięciu w szukaj na górze strony, w rubryce szukaj słów kluczowych wstukaj nazwę "HPI Maverick Strada XT Evo"

Wyświetliło mi 84 wątki, w których występuje ten model. Nie czytałem wszystkich ale trafiłem np. na coś ciekawego np tu:
viewtopic.php?f=3&t=68259&hilit=HPI+Maverick+Strada+XT+Evo&start=30

Żeby nie tracić pieniędzy i potem nerwów, lepiej na początku trochę więcej poczytać a potem kupować - to tak z własnego doświadczenia.
Powodzenia w badaniu runku :wink:

_________________
Pozdrawiam,
Piotrek
--------------------------------------
Obecnie w Garażu:
MUGEN MBX6
Thunder Tiger MT4 G3


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 01, 2016 7:59 am 
Offline

Dołączył(a): N sty 24, 2016 2:28 pm
Posty: 31
Pitekc napisał(a):
O tym aucie jest sporo informacji tu na grupie. Po kliknięciu w szukaj na górze strony, w rubryce szukaj słów kluczowych wstukaj nazwę "HPI Maverick Strada XT Evo"

Wyświetliło mi 84 wątki, w których występuje ten model. Nie czytałem wszystkich ale trafiłem np. na coś ciekawego np tu:
viewtopic.php?f=3&t=68259&hilit=HPI+Maverick+Strada+XT+Evo&start=30

Żeby nie tracić pieniędzy i potem nerwów, lepiej na początku trochę więcej poczytać a potem kupować - to tak z własnego doświadczenia.
Powodzenia w badaniu runku :wink:


Przejżałem wszystkie tematy gdzie występował strada i wnioski są takie:
-autko godne uwagi, tanie i dobrze dostępne części zamienne
-wielu forumowiczów decyduje się właśnie na ten lub temu podobne modele
-posiadacze tych modeli pochlebnie sie o nich wypowiadają
-oczywistością jest że model będzie się psuł jak będzie używany ale nie kupujemy tego by stało na półce

Podsumowując: Model jak najbardziej godny uwagi (według doświadczeń forumowiczów)
Jedyną rzeczą jaka się przewija to by od razu brać wersję bezszczoty. Szczota się podobno nudzi szybko.
Tu moje pytanie teraz jak bardzo zauważalna jest różnica między szczotą a bezszczotą? (miałem tylko szczoty)
Wiem że to dwie kompletnie różne rzeczy i bezszczota jest bezkonkurencyjna i jak wczytałem się w ten temat to:
-szczotka musi się "rozgrzać" do jazdy i pełnej mocy
-bezszczota pełna moc "na dzień dobry"
Tu pojawia się kwestia że ten sam model z bezszczotkowym napędem jest około 400 zeta droższy :/
Ktoś na forum przerabiał temat kupna szczoty i chęci przerobienia na bezszczote i tu oczywiście dwa fronty:
-jeden mówił że się nie opłaca tego robić
-drugi mówił że sprzedając stary napęd i biorąc nowy taniej nieco wychodzi (tu będę musiał zagłębić się w temat cen napędu bezszczoty)

Podsumowując wszystko: raczej warto na początek kupić ten model i szczote, potrenować skila jazdy i za jakiś czas przeskoczyć na bezszczote

Chciałbym dowiedzieć się od kogoś bardziej doświadczonego czy takie wyjście polecił by komuś na start czy moc inną sciężką wiedzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 125 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Teraz jest N kwi 28, 2024 3:51 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL