Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Wt kwi 28, 2026 8:30 am

Autor
PostNapisane: So sie 04, 2012 8:34 am 

Witam wszystkich na wstępie.Zawitałem na wasze forum ponieważ poszukuję i chciałbym kupic sobie model RC do tak zwanych rajdów-jazdy po asfalcie, szutrze i po ubitych wybojach i może leciutkim piachu.Nie chce typowej terenówki bo chciałbym tez pojezdzic szybciej.Jakie modele moglibyście polecic bo w tej kwestii jestem zielony...
Miałem już inne modele ale typowo terenowe wiec jezdzic modelami potrafię i nie rozbiję go na pierwszym lepszym zakręcie, ale nie wiem co moglbym zakupic do takiej jazdy.Nie jestem modelarzem i nie mam tego drygu do przeróbek modeli więc przeróbka nie wchodzi w grę.Może byc KIT ale wolałbym RTR.
A może ktoś na forum ma taki model na sprzedaż za jakieś nieduże pieniądze. Bo tez nie chcę jakis wielkich pieniędzy wydawac.Jeśli ma ktoś coś na sprzedaż co potrafi jezdzic nie tylko po asfalcie to proszę dac znac.
Liczę ze znajdę tutaj pomoc i odpowiedzi na moje pytania.

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

PostNapisane: N sie 05, 2012 9:43 am 

Rally to specyficzna dyscyplina.
Jeździ dużo losi xxx ale to model polecany raczej dla bardziej doświadczonych.
Są też TC3 / TC4 - stara sprawdzona konstrukcja którą można ustawić i dobrze się spisuje.
Znajdzie się parę TT-01 i TL-01 oraz Himoto - odpowiednio przygotowane też dają radę.
Możesz kupić również takie rodzynki jak DF-03RA które są przystosowane do rajdów już w serii.

Pamiętaj tylko że w rajdach nie liczy się o tyle moc i sprzęt ale umiejętności zawodnika (wąskie trasy, zmienne warunki)

PostNapisane: N sie 05, 2012 8:04 pm