Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj



Teraz jest Śr wrz 26, 2018 8:14 am

Teraz jest Śr wrz 26, 2018 8:14 am




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 11:57 am 
Offline

Dołączył(a): Pn lis 21, 2011 10:21 pm
Posty: 85
Panie Lesławie, ja uważam temat pro stocka za zamknięty. Zasady zostały wybrane przez osoby które chcą startować w tej klasie. Nawet się przyznam że z Grzesiem rozmawiałem na temat pro stocka zanim powstały ankiety i głosowania i to ja sam (jako jeden z wielu) zaproponowałem silnik MM 13,5T i koła RIDE REX 30 - dlaczego? Bo uważam że jest to najlepsza konfiguracja:
1. silniki MM 13,5T są stosowane na popularnych wyścigach typu ETS i jest możliwość porównania wyścigów gdzie startują zawodnicy z całej europy z naszymi w polsce.
2. koła RIDE REX 30 są bardziej wytrzymała niż CPX - w przybliżeniu to 1 kpl REX 30 = 2 kpl CPX
3. stosując te samą konfigurację silników i opon jesteśmy w stanie opierać się na setupach zawodników z europy.

Wiem że powtarzam już wielokrotnie wyjaśniany wątek dotyczący pro stocka. Jestem jak najbardziej za pro stockiem gdyż tak jak już mówiłem brałem udział w dyskusjach i w głosowaniu.
Propozycje PMMS były zamieszczone w głosowaniu, ale większość wybrało konfigurację MM 13,5T i RIDE REX 30 zdecydowaną większością!


Ja natomiast chce nawiązać do tematu stocka w polsce. Bo taka klasa jest w Rebels Race gdzie jest klasa stock!
wywoływać tutaj dyskusji na temat pro stocka jest zbędny i nie potrzebny.
Proponuje założyć nowy wątek dotyczący wyścigów w polsce (między innymi PMMS) i możliwości rozwijania się zawodników.
Przykładowo:
hobby - 21,5T
stock - na zasadach typu MIBOSPORT i Rebel Race
pro stock - na aktualnie ustalonych zasadach typu ETS
modi - na zasadach dotychczasowych z możliwością wyboru kół według własnych potrzeb.

Skoro Pan Lesław poparł moją wypowiedź na temat stocka na zasadach czeskich to powyższa propozycja też powinna zadowolić chyba wszystkich zawodników, którzy chcą mieć jasno ustalone zasady i ścieżkę rozwoju.

Czekam na komentarze w tej sprawie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 3:36 pm 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4183
Lokalizacja: Bożków
Moje zdanie jest takie, że w PMMS można spokojnie - od nowego sezonu - wyłączyć boost w STOCK-u i pozostawić silniki takie jakie są teraz - 17,5T. Oczywiście można też dążyć do ujednolicenia silników do tych na których jeżdżą Czesi w Rebels Race, czyli X20 17,5T i oczywiście zero boost.
Można zrobić jeszcze jeden krok do przodu - ustalić jednakowe zębatki odbioru i ataku dla wszystkich. Nie będzie problemu z liczeniem przełożenia (wewnętrzne w 99,9% modelach jest 2.0)

Formułę mamy dostosowaną - u nich to się nazywa True Formula.
Modified i E-12 zostają tak jak są.
Hobby - u Nas jeździ się na 21,5T lub 20T Saturn i na dowolnych podwoziach. W Rebels - silniki 20T + podwozie z modeli RTR

Ale to wszystko od nowego sezonu czyli od września 2015

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 5:38 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn wrz 14, 2009 6:45 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Opole
Barwo Marek!!!!!
Nareszcie zaczynamy się dogadywać , a co najważniejsze czytać ze zrozumieniem.

Jeszcze raz mówię NIKT nie chciał ruszać klasy Stock. Ewentualnie było proponowane zakazanie boost. I to wszystko było mówione kilka miesięcy temu. Jeżeli Lesław Zaremba chce promować firmę Nosram-LRP (czytaj modele sklep ) nie ma problemu . Można wprowadzić zaostrzenia , że w klasie Stock silniki 17,5 Nosram LRP , koła CPX. I super ja nie powiem złego słowa. Macie wtedy jedne motory , które jeżdżą wszędzie.

Ale teraz pytanie po kiego grzyba czepia się klasy Pro Stock ???

Ta klasa powstała jako alternatywa między modi a stock. To po co siać ferment ? W takiej kwestii interesy własne trzeba dać na boczny tor.
Jeszcze raz przypominam. Zestawy elektroniki i kół do klasy Pro Stock zostały wybrane w wolnym głosowaniu jak w normalnym demokratycznym kraju , a nie w Tuskolandzie.
Kolejna kwestia to jeszcze raz przypominam Panu Lesławowi. Zawody cyklu PMMS inaczej zwanymi Ścinawką ; nie są jedynymi zawodami on road w Polsce. Jest jeszcze Łódz , Poznań , Koszyce. Tam zawodnicy chcą jeździć na silnikach MM i kołach Ride. To teraz co ? Wyłamie się Pan jako jedyny bo patrzy we własną kieszeń i wprowadzi silniki 13,5 Nosram i koła CPX ? Więc w tym momencie naraża Pan zawodników na niepotrzebne koszta. Tylko proszę teraz nie odpisywać moim cytatem bądz głupim pytaniem na pytanie. Tylko szczerze odpowiedzieć.

Jeszcze raz przypominam !!!!

WAŻNE POLECAM CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM !!!!

Nikt nie chciał likwidować klasy Stock ; ewentualnie wprowadzić w niej jakieś ogólne zasady , tak jak to jest robione na świecie.

Jedyną chęcią było stworzenie klasy w miejsce umierającego Modi. Wybór padł na PRO STOCK. Jest to klasa dla zawodników z doświadczeniem i z chęcią ścigania się , a nie z chęcią zabawy i pojeżdżenia . Proszę pamiętać , że musimy rozdzielać ludzi , którzy się ścigają od tych , którzy stawiają pierwsze kroki w zawodach lub traktują zawody jako zabawę.


Pozdrawiam (NIE)wszystkich


P.S.

Chciałbym tylko Marku zaznaczyć , że łamiemy regulamin. Prowadzimy dyskusję w temacie nie przeznaczonym do tego. Polecam zamknąć temat i przenieść posty do innego działu. Ale oczywiście bez ich kasowania. Zwłaszcza Moich.

_________________
FORTAsport - Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 7:10 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Napisałem posta na temat zawodów. Korzystając z prawa demokracji wyciągnąłem pewne wnioski-spostrzeżenia. Brak w kraju klasy która była by odpowiednikiem tych w Czechach. Ale jak to w Polsce ,nie można mieć własnego zdania bo jest się od razu zaatakowanym.
Tomasz Kilian napisał(a):
... Jeżeli Lesław Zaremba chce promować firmę Nosram-LRP (czytaj modele sklep ) nie ma problemu .

Mało tego ,że chcę promować w kraju. Czechów,Słowaków i paru Niemców udało mi się już namówić. Ciągnę z tego ogromne zyski. No i daję możliwość wysiłku intelektualnego co niektórym "bystrzakom".
Żeby odreagować opowiem sobie dowcip o milicjancie.
Ps.Cieszę się ,że tak znakomity zawodnik Pro Stocka ,jak Kilian sugeruje rozwiązania i dba o portfele zawodników,którzy za sponsorowali złotą literę na bluzie...kupując silniki Mm.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 8:29 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn wrz 14, 2009 6:45 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Opole
Widzę fajnie posty uciekły.

Tak tylko informacyjnie. W P.S. jest bardzo fajne pomówienie. Napewno to wykorzystam. Dla nieświadomych art. 212 kk

_________________
FORTAsport - Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 8:33 pm 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4183
Lokalizacja: Bożków
Kilka postów usunąłem. Bardzo proszę o dyskusję NA TEMAT.

Teraz w temacie:

PMMS ma kierunek rozwoju. I jest to kierunek Czeski. Z całą pewnością nie będą to silniki MM i koła RIDE, a raczej silniki LRP/NOSRAM i koła CPX na których rozgrywana jest większość zawodów w Czechach.

Jako Organizatorzy PMMS zdajemy sobie sprawę, że droga do Ścinawki, Walimia czy Nowej Rudy to nie autostrada. Wiemy też, że wielu zawodników obrało kierunek centralnej Polski - ich wybór. Trudno jest zatem oglądać się na nich. Szansą na podniesienie frekwencji w PMMS, a co za tym idzie poziomu rywalizacji jest zachęcenie Czechów, którzy do Ścinawki mają 70-90km i jedyne co ich ogranicza to nasze przepisy (rzadko komu chce się model przestawiać i zmieniać silniki, przełożenia).

Jeżeli zawodnicy, którzy odeszli z cyklu PMMS będą chcieli do nas zawitać - zawsze będą mile widziani.

Co do czerpania zysków: proszę znaleźć choć jedne cykl w Polsce, który przez 5 lat organizuje 10 imprez w hali, kupując przy tym co rok nową wykładzinę.

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 8:53 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn wrz 14, 2009 6:45 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Opole
Marek ja to jeszcze raz powtarzam : nikt nie chciał likwidacji Stocka ewentualnie ewolucji na zasady o jakich piszesz.
Ja cały czas mówiłem i mowię o Pro Stock. Ideą tej klasy było zastąpienie klasy Modi. Zasady i sprzęt zostały ustalone przez ZAWODNIKÓW !!!!!!

Nie czepiam się o pozyskiwanie przez organizatora sponsorów na organizacje. Łódź też takich ma. Niestety w Naszym kraju jest to konieczne.

Tylko te zmiany o których piszesz były sugerowane przez Grześka już ponad pół roku temu.

_________________
FORTAsport - Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 9:20 pm 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4183
Lokalizacja: Bożków
Tomek, ale ja o ProStocku nic nie piszę :)
PMMS i REBELS mają klasę STOCK - na razie różną, ale z czasem prawdopodobnie taką samą.

ProStocka stworzyli sobie zawodnicy i niech go rozwijają dalej. Każdy cykl kroczy własną drogą.

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 9:28 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn wrz 14, 2009 6:45 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Opole
Marek ja nie powiedziałem , że Ty piszesz. Robi to ktoś inny.

Zastanów się tylko nad jedną sprawą. Zmieniacie Stocka na zasady o jakich piszesz. Macie klasy hobby junior , hobby , stock i powiedzmy Modi . A co w momencie gdy w modi jest jeden zawodnik. Potrzebna jest klasa alternatywna jaką jest pro stock . To , że zasady są ustalone jakie są to trzeba je zaakceptować . Zostało to jednak ustalone przez zawodników .

_________________
FORTAsport - Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 9:41 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Tomasz Kilian napisał(a):
...

Tylko te zmiany o których piszesz były sugerowane przez Grześka już ponad pół roku temu.

Marek wytłumacz Kilianowi (w Celowniku) jak chłopu na rowie,że właśnie pół roku temu popełniono błąd poprzez manipulację. Nie przyjęto rozwiązań przejściowych i dzisiaj mamy rączkę w nocniku.
Takie rzeczy sam wiesz ,że były przerabiane,ale żaden z tych ,którzy się wypowiadają nie ma zielonego pojęcia. Tak było z Li-Fe. Był to tylko problem zawodników,z którego jako pierwsi "otrząsnęliśmy" się. Były silniki Oriona w 540. Ale kto to pamięta.
W temacie PMMS RC sezon 2014/2015 dnia 7.lipca 2014 r napisałem:
"Czyli jeden wniosek ,który się nasuwa sam.17,5T i 0 boosta.Nie pociągnie za sobą dodatkowych kosztów.Co do przełożenia to zawodnicy kombinując z przełożeniami sami sobie wyrządzają krzywdę.
Ale kto to pamięta...Proponowałem też przejściowo opony CPX I te z ETS.
Dzisiaj wszystkie zawody w Polsce były by dostępne dla wszystkich,a tak głosy oddawali ci ,którzy nawet w tej klasie nie startują (Kilian w Mianowniku).
Obok Kiliana (w Dopełniaczu) głosowało kilku,ale to nie wszyscy,którzy startowali przez 4 lata na PMMS RC
I do tego stała się jeszcze najgorsza rzecz jaka mogła się stać. Zabito klasę Modi stawiając Polskę na dalekim końcu w Europie.
Marek nie dodałeś jeszcze,że za organizatorami PMMS RC nie stoi żaden handlarz.
Ps.Straszenie art.może było dobre na żuli w bramie...

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 9:49 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn wrz 14, 2009 6:45 pm
Posty: 153
Lokalizacja: Opole
Zaremba szybki jesteś. Starasz się uczyć języka a z kulturą na bakier. Widać zasada kopiuj / wklej. Myśleć przez godzinę , naszykować gotową kontrę i tylko wkleić na forum. Brawo Zaremba.

Pomyśl Zaremba zanim napiszesz. Głosów za elektroniką było około trzydziestu. To , że teraz nie jeżdżę w danej klasie nie zwalniało mnie z możliwości głosowania . Zaremba :?

P.S. Nie straszę , ostrzegłem☺️

_________________
FORTAsport - Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 7:01 am 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Zaremba Lesław napisał(a):
Tomasz Kilian napisał(a):
...

Tylko te zmiany o których piszesz były sugerowane przez Grześka już ponad pół roku temu.


Tomek, aby być precyzyjnym, nie ja proponowałem tylko przedstawiałem kierunek zmian jaki oczekiwali zawodnicy startujący w klasie Stock na PMMS. Jak to było, Ci którzy nie znają tematu i do czego są nawiązania, a są zainteresowani mogą poczytać tu viewtopic.php?f=11&t=71910.

Cytuj:
Nie przyjęto rozwiązań przejściowych i dzisiaj mamy rączkę w nocniku.


Mówiłem Ci Lesław wielokrotnie i chyba też pisałem na forum, że jazda wspólnie klasy Pro Stock z Modifoed jest nie akceptowana przez zawodników. A Ty zrobiłeś sobie z tego mega polewkę.

Cytuj:
Takie rzeczy sam wiesz ,że były przerabiane,ale żaden z tych ,którzy się wypowiadają nie ma zielonego pojęcia. Tak było z Li-Fe. Był to tylko problem zawodników,z którego jako pierwsi "otrząsnęliśmy" się. Były silniki Oriona w 540. Ale kto to pamięta.


I to oczywiście nie ma nic do rzeczy bo to, że te zmiany były złe nie oznacza, że te które proponowaliśmy też są złe, jak widać w tym kierunku dziś zmierzacie to już nie wiem czy złe.

Cytuj:
I do tego stała się jeszcze najgorsza rzecz jaka mogła się stać. Zabito klasę Modi stawiając Polskę na dalekim końcu w Europie.


Jak to znikła, można się zapisywać na wielu zawodach, nie ma zawodników do tej klasy? A to inna sprawa, jakie warunki taki Modified. Sam start na ochotnika w klasie Modified nie czyni tej klasy prymusem w Europie. Wszystko co robimy w klasie Pro Stock służy w przyszłości wypracowaniem zawodników i grupy do klasy Modified ale czy tak się stanie to zależy od samych zawodników czy będą mieli taką chęć i ambicje.



Dziś jak PMMS zatacza koło można spytać po co to wszystko było ... "pojechałeś" po mnie, Mateuszu (czy kiedykolwiek, cokolwiek choćbym zasugerował o Filipie, jego startach, wynikach, osiągnięciach czy zamierzeniach?), chłopakach z Poznania wszystkich, którzy chcieli zmian na PMMS.

Pycha przed upadkiem chodzi.

Bywaj Lesław.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 8:41 am 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
Jak to znikła, można się zapisywać na wielu zawodach, nie ma zawodników do tej klasy? A to inna sprawa, jakie warunki taki Modified. Sam start na ochotnika w klasie Modified nie czyni tej klasy prymusem w Europie. Wszystko co robimy w klasie Pro Stock służy w przyszłości wypracowaniem zawodników i grupy do klasy Modified ale czy tak się stanie to zależy od samych zawodników czy będą mieli taką chęć i ambicje.

Właśnie,być może zabrakło ambicji i pokory...
Klasa Modi jest prymusem w Europie bo nawet przepisy ma spójne na wszystkich zawodach. Co do Pro Stocka,Stocka it.d. sprawa jest dyskusyjna .Indywidualne przepisy uwarunkowane przez organizatorów nie są wykładnikiem. Tym bardziej,że kilku zawodników rokujących, przez te zmiany uwsteczniło się. Michał Blachowski,który startował w Ścinawce,konsekwentnie startuje w Modi i widać progresję w jego jeździe.
Ps.nie chce mi się już pisać. Napisałem ocenę zawodów na których byliśmy,wyciągnąłem pewne wnioski bo mam prawo.Nie oczekiwałem na dyskusję. A wywołałem burzę w szklance wody.
Wystarczy zobaczyć nazwiska osób ,które zabrały głos :Abramowicz.Potępa,Kilian. Kto z nich startuje w tej klasie. Nie to po prostu chodzi o jazdę po mnie.
Zresztą najlepiej ona wychodzi na FB gdzie nie mogę się bronić. Oprzyjmy modelarstwo na tych dyskutantach ,a będziemy mogli być spokojni o przyszłość. Tyle dobrego wnieśli.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 9:13 am 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Jeśli będą zawodnicy do Modified to klasa będzie startować. Dla mnie (czytaj Mateusza) klasa Modified jest celem nic się nie zmieniło i nie zmienia. Jeśli wybierzemy się na Mibo czy Hudy Arena to oczywiście pojedziemy w klasie Modified a nie Stock (17.5T/4.0)! Jazda u nas w klasie Modified w 3-4 zawodników nic nie daje to tylko taka jazda dla samej jazdy, nie posuwa do przodu. Inaczej jest w klasie Stock/Pro Stock. Już wcześniej pisałem dla najszybszych zawodników Stock (17.5T/4.0) jest za wolne, 13.5T/5.0 jest optymalne. Abby ścigać się klasie Modified trzeba mieć nienaganną technikę i bardzo dużą wiedzę co do ustawień auta. Jeśli technika jazdy jest zła prędkość Modified tylko te problemy potęguje. Klasy Stock/Pro Stock są wolniejsze, uczą i pomagają szlifować nienaganną technikę jazdy. Oczywiście auto ustawia się inaczej niż w Modified no ale cóż i tego trzeba się nauczyć. To jest trochę taka sytuacja jak ze skoczkami narciarskimi, jak mają problemy na dużej skoczni to trenerzy cofają zawodników na małą skocznię aby zwolnić najazdy i wrócić do prawidłowej techniki jazdy i automatyzmów.

Dziś klasa Pro Stock skupia najlepszych zawodników, szkoda że nie ma w niej Filipa byłoby już optymalnie, liczę na to, że w kolejnych sezonach na bazie tych zawodników powstanie mocna i gotowa do ścigania grupa zawodników Modified.

p.s. znam lepsze przykłady zawodników np. z ETS którzy jechali w Modi, cofnęli się do Pro Stock i po kilu sezonach powrócili do Modi i to w jakim stylu ... ale to pozostawię Twojej analitycznej i przenikliwej analizie. Michał Blachowski fajny chłopak ale nie jest dla mnie punktem odniesienia.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 10:34 am 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Może to i dobra teoria,ale nie nauczy się zawodnik startów w Modi w klasach słabszych.Jest pojęcie usiąść na laurach.To jest jak nauka pływania w brodziku. Przecież można. A dlaczego jest mało zawodników? Bo właśnie zabrakło może ambicji. Dla mnie pozytywnym przykładem jest Marcin Grygiel.Konsekwentny i widać było ogromne postępy.Miał świadomość,że jak nabierać wprawy to tylko w Modi.Niestety został zdominowany.
Ani formuła,ani 1:12 nie da tyle co swoje ,przejechane w Modi.Ale do tego potrzeba pokory a nie ambicji.
Ps.Michała Blachowskiego podałem jako przykład postępu w jeździe w widocznym okresie czasu.Na ostatnim ETS był 44 tuż za Bokiem.
Nie będę pisał o Michale Orłowskim,choć to jest przykład konsekwentnego działania ,przekładającego się na wyniki.
Ps.Nie wykluczone,że Filip gdzieś się pojawi na innych zawodach,ale myślę ,że będzie to jednak Modi...

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Teraz jest Śr wrz 26, 2018 8:14 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL