Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Wt maja 14, 2024 2:56 am

Teraz jest Wt maja 14, 2024 2:56 am




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 10:42 am 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Lesław, nie odnoś Michała Blachowskiego do Michałą Boka bo temu pierwszemu robisz krzywdę ;-) Bok, nie jeździ już w ogóle on się zajmuje organizacją imprez a jedzie jak już to na ETS bardziej z nudów niż z pasji ale wielu w tym my chcielibyśmy tak jeździć, to tylko pokazuje i unaocznia skalę problemu. 44 miejsce na ETS to super wynik ale to nic nie mówi, nie wyciągaj wniosków na podstawie jednej imprezy. Byli tacy co zwykle jechali finały B/C a lądowali w niskich finałach. Lesław, bo zaczynam wątpić w Twój niezawodny analityczny zmysł.

Michał Orłowski jest świetnym przykładem, warto się wzorować szczególnie prześledzić ile lat spędził w klasie Pro Stock zanim wybrał się do Modified. Michał an ETS zaliczył finały A w klasie Pro Stock i to jest bilet i sygnał do klasy Modified. Jak jedziesz w klasie Pro Stock finał A, B i myślę C (zależy od obsady) to masz papiery do Modi. Jak nie ogarniasz to w Modi będziesz się tylko męczył a z błędami technicznymi zostaniesz na lata. Tak, warto iść ścieżką Michała Orłowskiego.

p.s. ale nie o nim pisałem w poprzednim "p.s."

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Ostatnio edytowano Pn gru 29, 2014 12:11 pm przez Grzegorz Ogonowski, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 2:42 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
... Michał Blachowski fajny chłopak ale nie jest dla mnie punktem odniesienia.

A powinien ,bo jest na pewnym pośrednim etapie i ma progres...Czy Ty nie krzywdzisz jego?
Co do Michała Orłowskiego to przez te lata przebrnął przez wiele klas,kiedy nawet Pro Stocka w tej formie nie było.Ale konsekwentnie nie skacze po klasach .
Nie ma konkurencji w kraju to po prostu krajowe konfrontacje odpuszcza.
Zawsze wydawało mi się ,że w sporcie trzeba dążyć do poziomu lepszych,trzeba mieć wzorce,a nie cofać się po to żeby być pierwszym we wsi.
Mateusz jeżdził w Modi i już zaczynał całkiem dobrze. Teraz cofając się o klasę niżej co mu to da. Startując ze słabszymi cofa się bo sukces przychodzi łatwiej.Niestety nie ma miejsca gdzie można by zaznajomić się z wynikami np.z "Benka". Czy cel został osiągnięty,a 10 zawodników w Finale A Pro Stocka kończy wyścig na tym samym kółku?
Kolejne zawody będą przynosiły te same wyniki. Dwóch ,trzech,a może nawet czterech będzie poza zasięgiem.Reszta będzie im tylko utrudniała w rozwoju.
Żeby rywalizacja rosła musimy mieć odpowiednią ilość zawodników, a nie tasować się w ramach kilku osób.Taka też była moja idea zawodów lokalnych.
I wcale nie chodzi o wyścig ilości zgłoszonych model,ale o godne traktowanie zawodnika.Trzeba mieć szacunek do jego budżetu,ale i do czasu.
Powinno stwarzać się łatwość dostępu do zawodów,a więc i łatwy dostęp do sprzętu,ale i możliwość wcześniejszego zaplanowania.
A i jeszcze jedna sprawa. Życzę serdecznie wszystkim organizatorom dotrwania do 45 zawodów ,albo chociaż do 5 rocznicy cyklu.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 3:15 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Zaremba Lesław napisał(a):
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
...
Cytuj:
Michał Blachowski fajny chłopak ale nie jest dla mnie punktem odniesienia.

A powinien ,bo jest na pewnym pośrednim etapie i ma progres...Czy Ty nie krzywdzisz jego?


Ale nie jest, nic nie poradzę na to, każdy ma swoich idoli i wzorce.

Cytuj:
Co do Michała Orłowskiego to przez te lata przebrnął przez wiele klas,kiedy nawet Pro Stocka w tej formie nie było.Ale konsekwentnie nie skacze po klasach .
Nie ma konkurencji w kraju to po prostu krajowe konfrontacje odpuszcza.


Ale nie przeskoczył z TT-01 do Modified, spędził kilka dobrych sezonów w pro Stock czy nie?

Cytuj:
Mateusz jeżdził w Modi i już zaczynał całkiem dobrze. Teraz cofając się o klasę niżej co mu to da. Startując ze słabszymi cofa się bo sukces przychodzi łatwiej.

Lesław, możesz się nami nie zajmować? Raz jeszcze dziękujemy za okazaną troskę, posłucham jednak tych co osiągnęli większe sukcesy i są w wyścigach wystarczająco długo aby dawać rady. Wyniki o tym mówią nie teorie. Wyjazdy na zawody międzynarodowe pozwoliły mi poznać wiele osób, wiele teorii zderzyć z ich doświadczeniem ale przede wszystkim wiedzą.

Cytuj:
Niestety nie ma miejsca gdzie można by zaznajomić się z wynikami np.z "Benka". Czy cel został osiągnięty,a 10 zawodników w Finale A Pro Stocka kończy wyścig na tym samym kółku?
Kolejne zawody będą przynosiły te same wyniki. Dwóch ,trzech,a może nawet czterech będzie poza zasięgiem.Reszta będzie im tylko utrudniała w rozwoju.
Żeby rywalizacja rosła musimy mieć odpowiednią ilość zawodników, a nie tasować się w ramach kilku osób.Taka też była moja idea zawodów lokalnych.
I wcale nie chodzi o wyścig ilości zgłoszonych model,ale o godne traktowanie zawodnika.Trzeba mieć szacunek do jego budżetu,ale i do czasu.
Powinno stwarzać się łatwość dostępu do zawodów,a więc i łatwy dostęp do sprzętu,ale i możliwość wcześniejszego zaplanowania.


W klasie Pro Stock na dziś najlepszym zawodnikiem jest Marcin Maliński, jak widzisz nie cofamy się po to by być pierwszym we wsi, nie jest łatwo w tej klasie wygrywać, jest bardzo wymagająca i taki był cel aby sobie utrudnić nie ułatwić ... ale po co ja to wszystko przecież wiesz i tak lepiej. Nie wiem czy jesteś w stanie to pojąć ale klasa Pro Stock jest najtańszą klasą, ale o tym mogą się przekonać ci co jadą w tej klasie. Jeden silnik na sezon i opony które wystarczają na dwie imprezy.

Cytuj:
A i jeszcze jedna sprawa. Życzę serdecznie wszystkim organizatorom dotrwania do 45 zawodów ,albo chociaż do 5 rocznicy cyklu
.


Zwróć jeszcze uwagę, że wielu zawodników pukających/aspirujących do klasy Modified cały czas jeździ drugim modelem w klasie Stock czy Prostok na ETS ale głównie na lokalnych zawodach, po co? Aby być pierwszym we wsi ;-) nie ogarniasz problemu Lesław. Mówią, ze mądrej głowie .... jak dalej nie czujesz o co chodzi w klasie Pro Stock?

Lesław i to jest wszystko co w temacie Pro Stock miałem do powiedzenia, więcej się w tym nie będę wypowiadał. Cześć.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Ostatnio edytowano Pn gru 29, 2014 5:04 pm przez Grzegorz Ogonowski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 4:07 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Grzegorz oczywiście ,że masz innych idoli,ale cyt." zapomniał wół jak ..."
W dalszym ciągu nie odpowiedziałeś czy 10 zawodników było na jednym kółku.Czy walka była tak wyrównana...
A przy okazji chyba miałeś 5 z socjotechnik na studiach. Gratuluję ankiety.Dobry moment.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 4:17 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Zaremba Lesław napisał(a):
Cytuj:
Grzegorz oczywiście ,że masz innych idoli,ale cyt." zapomniał wół jak ..."


Nic nie zapomniałem. Nie mój styl. Aktualnie sporo osób mnie pyta o wiele rzeczy i im więcej starujemy to coraz więcej zbliżam się do "wiem, że nic nie wiem", na marginesie podziwiam jak na tym forum "doradcy" w dziale porady, którzy nic nie osiągnęli tak łatwo i ochoczo sieją głupoty.
Lesław, powiem Ci więcej powściągliwości w sądach ostatecznych wiele rzeczy nie wytrzymuje zderzenia z rzeczywistością, która jest zupełnie gdzie indziej. Sam się ograniczam i unikam ...

Cytuj:
W dalszym ciągu nie odpowiedziałeś czy 10 zawodników było na jednym kółku.Czy walka była tak wyrównana...
A przy okazji chyba miałeś 5 z socjotechnik na studiach. Gratuluję ankiety.Dobry moment.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Ostatnio edytowano Pn gru 29, 2014 5:05 pm przez Grzegorz Ogonowski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 4:39 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia...biznes zmienia ludzi...
Czy któryś z moich kolegów prosił Cię o ankietę,bo jeszcze nie do końca wszystko wiadomo,a do marca mamy przynajmniej dwie imprezy.
Ps.odnośnie doradców to sam widzisz... podobnie jest w kwestii doradców Pro Stocka. Najwięcej mają do powiedzenia nie ci co coś osiągnęli ,ale ci którzy nie cierpią Zaremby... :lol: :lol:
Ps.2 jak mnie cytujesz to pisz pod cytatem czyli po [/quote] nie wstawiając nic .Tak to wygląda,że ja cytuję siebie, a co Ty piszesz nie wiadomo.Wiem,że zaraz odezwą się głosy,że Zaremba się mądrzy ,ale...
Zastosuj Podgląd i zobaczysz jak wygląda post. Może w tej kwestii zaimponuję ci.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 4:48 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Ankietę usuwam. Słabo mi idzie obsługa edytorska ale jak domniemywam zrozumiałeś? Korekty wykonałem.

Już Ci kiedyś mówiłem, że nie chodzi o biznes.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 6:45 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
Ankietę usuwam. Słabo mi idzie obsługa edytorska ale jak domniemywam zrozumiałeś? Korekty wykonałem.
Już Ci kiedyś mówiłem, że nie chodzi o biznes.

Dziękuję. Ok jak nie biznes to jakaś inna " karma"?
ps.masz przykład ankiety dla kogo jest to pożywka ,dla "miernot" które więcej wiedzą na temat kebaba i gorzały niż na temat modelarstwa...

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 6:50 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lis 21, 2011 10:21 pm
Posty: 85
Z moje punktu widzenia to Pan Lesław nie powinien wypowiadać się na temat startu w klasach, jazdy, rywalizacji czy też samych wyciągniętych wniosków! Na takie tematy może wypowiadać się zawodnik!

Tak jak powiedziałem że klasę Pro Stock stworzyli ZAWODNICY! I to oni wybrali regulamin i sprzęt jaki będzie obowiązywał w tej klasie. - Przypominam to już setny raz!

Jeśli Pan Lesław chce coś stworzyć dla dobra zawodników i umożliwić im jazdę na "lokalnych zawodach" to niech pozostawi im wybór. To niech oni decydują jaką klasą są zainteresowani i jaką chcą widzieć na tych zawodach.
Doskonałym przykładem są micro trucki i E-14 :)

A co do cofania się w klasach - to jest to w naszym kraju spowodowane niska ilością zawodników w danej klasie. Przecież tak zrobił Filip - jeździł w klasie modi a teraz jeździ w stocku (nawet jak kiedyś jeździł w modi i stocku razem, to wcale nie poprawia Pańskiej analizy "cofania się").

MOJA PROPOZYCJA
Zostawmy wybór zawodnikom a Swoje krytyki dla siebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 6:53 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Zaremba Lesław napisał(a):
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
Ankietę usuwam. Słabo mi idzie obsługa edytorska ale jak domniemywam zrozumiałeś? Korekty wykonałem.
Już Ci kiedyś mówiłem, że nie chodzi o biznes.

Dziękuję. Ok jak nie biznes to jakaś inna " karma"?
ps.masz przykład ankiety dla kogo jest to pożywka ,dla "miernot" które więcej wiedzą na temat kebaba i gorzały niż na temat modelarstwa...


Lesław - chodzi tylko o Racing

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Ostatnio edytowano Pn gru 29, 2014 8:03 pm przez Grzegorz Ogonowski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 7:22 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
MILAN napisał(a):
MOJA PROPOZYCJA
Zostawmy wybór zawodnikom a Swoje krytyki dla siebie.

Zawodnik z małym doświadczeniem to wie tyle,że trzeba mieć model z górnej półki i pełen power pod maską.A potem nie wie co z tym zrobić.Polecam podpis w postach Maćka Marcinka.
Ustalenia powinny być przeprowadzone przez organizatorów poprzez Federację,a nie przez zawodników którzy np. przez dwa sezony nałamali kolegom modeli a teraz się mądrzą.
Pan Lesław ma doświadczenie kilkunastoletnie i z krajowych torów i z zagranicznych. Trenerzy nie zawsze są zawodnikami,a zawodnik bez nadzoru też nie wiele osiągnie.
Co do Filipa to ubolewam,że musiał się uwstecznić z powodu złej propagandy.Tak samo żal mi Marcina Grygiela. Oni mieli dwa wyjścia nie jeżdzić albo włączyć się w nurt...
Ale widocznie my obecnie lubimy równać do gorszych. Łezka w oku się kręci jak się wspomni Pawła Żelazo,Maćka Dżwigaja Tomka Masalskiego czy młodzież Karola Latawskiego , Julka Wolaka i innych nie wymienionych Klasa Open miała się dobrze i każdy myślał o podnoszeniu kwalifikacji .Nie było mowy żeby startować poniżej swojego poziomu.
Wg.mojego uznania to takie osoby jak Marcin Maliński,Marcin Grygiel,Daniel Kotowski,Mateusz Ogonowski i jeszcze kilku powinni startować w klasie Modi.
Przykładem ,że nie należy się cofać jest Kuba Różycki.Wszedł do Modi i od razu podjął rywalizację.Szkoda też Szymona Niebory który bardzo dobrze rokował.
Czasami spojrzenie z boku daje możliwość obiektywnej oceny.
W pierwszym sezonie PMMS RC w klasie Modi było sklasyfikowanych 20 zawodników. W drugim sezonie 17 zawodników,w trzecim było 30 ,w czwartym 18 zawodników.
Agonia nastąpiła w obecnym sezonie ,który zbiegł się z nie do końca słusznym Lobbingiem.
Pro Stock zabił jedną z kończyn łączących nas z Europą.
Ps.ciągle nie mogę się dowiedzieć czy cel został osiągnięty,czy zawodnicy kończą wyścig na tym samym okrążeniu? Czy jest to do wglądu?
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
Lesław - chodzi tylko Racing

A mamy szkółkę niedzielną wzajemnej adoracji, wyznawców proroka "Pro Stocka" . :lol: :lol: :lol:

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 7:44 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
W przyszłym sezonie na PMMS będziesz miał Pro Stocka nazywanego Stock w konfiguracji 17.5T (LRP/NOSRAM), przełożenie 4.0, opony CPX, regulator "no timing" i wstąpisz do kościoła "Pro Stock". Dziś go krytykujesz bo go nie rozumiesz, bronisz się przez atak bo chcesz coś się dowiedzieć i tak ciągniesz tą rozmowę, a w nowym sezonie będziesz prawdopodobnie jego wyznawcą ;-) a ja Twoim prorokiem.

Lesław, chyba wystarczy .... zaczynasz złośliwości a to sygnał, że czas kończyć. Tymczasem.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 8:47 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
W przyszłym sezonie na PMMS będziesz miał Pro Stocka nazywanego Stock w konfiguracji 17.5T (LRP/NOSRAM), przełożenie 4.0, opony CPX, regulator "no timing" i wstąpisz do kościoła "Pro Stock". Dziś go krytykujesz bo go nie rozumiesz, bronisz się przez atak bo chcesz coś się dowiedzieć i tak ciągniesz tą rozmowę, a w nowym sezonie będziesz prawdopodobnie jego wyznawcą ;-) a ja Twoim prorokiem.
Lesław, chyba wystarczy .... zaczynasz złośliwości a to sygnał, że czas kończyć. Tymczasem.

Grzegorz tu może masz rację,ale nie jest to jasnowidząca wizja proroka. Być może nie pamiętasz,ale przypomnę. W lipcu proponowałem zero Boost do silników jakie zawodnicy posiadali.Jako okres przejściowy. Tak samo jak dwa rodzaje kół. dla bogatych CPx(po 80 zł na zawodach) i dla oszczędniejszych Ride (po 120 zł plus koszt przesyłki).Nie jest to złośliwość.Ridy dla niektórych starczają na długo.Mało jest zawodników i trzeba o nich dbać.
Silniki pojawiły się później.Była to oferta chyba po 220 zł Nosram. Gdyby to przeszło to bylibyśmy otwarci na południe i zachód. A i na zawodach PMMS RC przynajmniej trzy silniki były by do wypożyczenia.
Może ja nie wiem ,ale posiadając silnik Mm w garści na jakie zawody za granicę można pojechać? Na ETS ze swoim nie można. Pytanie dlaczego swojego nie można.Odpowiedż retoryczna.Jest to pewien wzór do naśladowania,ale nikt nie chciał silników zawodnikom w Polsce użyczać.
Chcąc pojechać na południe trzeba mieć drugi silnik,a to już konieczność zainwestowania około 600 zł. Mając zaoszczędzone Ridy też nie wszędzie wpuszczą.
CPX na Rebels kosztują 550 Koron.A rozwój mogą zapewnić kontakty z jak największą ilością zawodników.
To taka kwintesencja problemu.Tak jeśli ktoś tego nie ogarnie nie pozostanie nic innego jak być w stosunku do niego złośliwym.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 8:57 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Lesław, zachęcam raz jeszcze do powrotu do wątku na forum viewtopic.php?f=11&t=71910&start=15 ale wszystko masz również w mailach, które dość opaśle wymienialiśmy, powiedziałem tam wszystko. Namieszałeś tu tak bardzo, czemu się nie dziwię, że nie mam ani czasu ani ochoty tego wszystkiego prostować, opisywać. Sorry Lesław.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: Pn gru 29, 2014 9:36 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
A i jeszcze jedno.Zawodnicy dla których zero Bost było by za wolne startowali by w Modi...
Ps.W dalszym ciągu korzystasz z wykładów... bardzo sprawnie ustawiasz dyskusję na odpowiadających torach.Stwierdzenie ,że namieszałem bez wskazania konkretu jest pustym sloganem.A gdzie merytoryczne odpowiedzi? Gdzie można startować z silnikiem Mm i czy cel został osiągnięty,że wszyscy kończą sprawiedliwie ,bez wyścigu zbrojeń na tym samym kółku... Co w mojej propozycji jest druzgocące dla zawodników,oczywiście poza naruszeniem świadomości sprytnie zmanipulowanej.Choćby Twoja informacja od niby Michała o CPX.Podobno już nie produkują,czyli na Mibo jeżdzi się na starych ,zleżałych kołach CPX.
To tak jak Ford kiedyś wymyślił :cyt. samochód w dowolnym kolorze ,byle był czarny...
Naprawdę mam pełen szacunek to Twoich umiejętności...socjotechnicznych. Ten "wybór zawodników" przeprowadzony po mistrzowsku.FB i ograniczony dostęp,z drugiej strony dostęp osób de facto nie upoważnionych do wypowiadania się...W twojej zamkniętej grupie jest np.Abramowicz .Jakie on ma doświadczenie w klasach 1:10 OnRoad.Toż to teoretyczny mistrz powiatu,tylko w jakiej klasie?
ps.2 Grzegorz podałeś linka ale przeczytaj jak dyskusja narasta.Powołujesz sie w pewnym poście na Mibo ,a w sumie jesteśmy obok.Jesteśmy w rozkroku pomiędzy ETS I Mibo. Bo ani to ,ani to,tylko "klejnoty" narażone (te narodowego banku).

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Teraz jest Wt maja 14, 2024 2:56 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL