Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 9:26 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 9:26 am




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor
 Tytuł: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 2:35 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Będąc w „ciągu” wywołanym co dwutygodniowymi zawodami w ramach PMMS postanowiliśmy wybrać się do czeskiego Trutnowa na zawody Rebels Race. Nie była to pierwsza nasza wizyta, ale „powrót” po dość długiej przerwie.
Pierwsze wrażenie to ogromne „mrowisko” na hali i trudność ze znalezieniem miejsca na stół serwisowy pomimo, że była godzina 7,15 .Okazało się, że zgłoszonych było ponad 120 modeli i w 90% każdy model należał do odrębnego zawodnika.
Nie będę się rozpisywać na temat wykładziny, nierówności, rozmiaru podestu przy posturze niektórych zawodników a także dwóch „oczek” . Myślę, że nasi rodzimi, pseudo mistrzowie mieliby duże pole do popisów na FB i licznych „lajków”,chociaż te dwa oczka uniemożliwiłyby pisanie znanemu krytykowi z pozycji „tronu”.
Na powitanie zawodników udostępniono darmową chałkę smarowaną masłem i kakao w ilości niemal do bólu. Zawodnicy otrzymali też ,tak jak u nas czapeczki mikołajowe.
Od godziny 7,00 rozpoczęły się treningi. Zaskakująca była dyscyplina zawodników, a mianowicie jazda zgodnie z rozpiską w klasach modeli.
Wywieszone listy startowe informowały ,że jest 13 grup. W tym to co nas najbardziej interesowało :5 grup Stocka i 4 grupy Opena. Do poprzednich zawodów na których byliśmy zaskakująco niska była frekwencja w klasie Formuła(9 zawodników) i całkowita absencja klasy Pan Car(1 zawodnik). Ciekawie wygląda natomiast reaktywacja klasy 1:12,chociaż była tylko jedna grupa.
Dużym zaskoczeniem był fakt prowadzenia takich zawodów na oprogramowaniu Laps Free.
Przy takiej ilości zawodników zaplanowano 3 eliminacje i trzy finały.
Nasi zawodnicy startowali w klasie Open. Małe doświadczenie w Modi i „rajwach” trochę ich przytłoczył. Trzy eliminacje to wyzwanie zwłaszcza, że Filipowi zaraz na starcie silnik odmówił posłuszeństwa. Ostatecznie Filip i Adam zakwalifikowali się do finału C a Jarek do D.
Filip wygrał ten finał, a Adam był 9. W finale D Jarek zajął 5 pozycję.
Zawody przeprowadzone Bardzo sprawnie .
A jeszcze jedna ciekawostka piwo (3 zł)tańsze niż zupa(3,50 zł).
Podsumowując jedno co się nasuwa to niesamowita ilość zawodników i to w wieku t.z. ”balzakowskim”. Być może faceci w Czechach kryzys wieku średniego przeżywają w inny sposób. Może to wynika z urody Czeszek. Wolą zająć się samochodzikami.
Nasuwa się jeszcze jeden wniosek. Jak polski modelarz jest manipulowany . Powraca sprawa słynnego „Pro Stocka”. Zawody w Czechach Rebels i Mibo „odbywają się na silnikach LRP i Nosram. Nie wiem jak jest na innych zawodach jak np.GP Chalenge. Jedno jest pewne, że gdyby te silniki wprowadzono w Polsce ,mielibyśmy dostęp do czeskich zawodów, a w Ścinawce były by te silniki udostępniane jak transpondery. Oczywiście w ograniczonej ilości.
Nasi zawodnicy sprawnie zmanipulowani ,są posiadaczami silników z ETS. Jak się okazało wielu zawodników wybrało rozwiązanie korzystne ,ale tylko dla monopolisty, ale przede wszystkim nie takie jak proponowali organizatorzy PMMS RC.
Obecnie też znaleźliśmy się w sytuacji ,że posiadamy pewien stan umysłu. A mianowicie „pewien” stan schizofreniczny niczym tytułowy Osiołek z wiersza Fredry.
Albo oddać się w ręce monopolisty i startować na polskich zawodach, albo stając twarzą na południe,
a d…. na Łódź ,Poznań i innych, startować na zawodach ,które skupiają większą ilość zawodników niż jest w Polsce.
Kolejne zawody w Czechach już 10.01.2015

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 5:01 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn paź 10, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Tarnów
Co ma stock z mibo do ProStocka z ETS? Przecież to jest silnik 17,5 do 13,5 zwoja? Zupełnie inna klasa albo o czymś nie wiem?

Zreszta każdy chce równać do najlepszych - a w Europie bezkompromisowo najlepszym cyklem jest ETS. Na GP Koszyc Wielkich zawodnicy samo chcieli wprowadzić klasę, ktora po prostu została wpisana i chłopaki jeżdżą. Zreszta należy zwrócić uwagę na jak poziomie - naprawdę wysokim.

Po takim poście to modelarze powinni odwrocić sie 4 literami na PMMS a jeździć do Łodzi, Poznania, Koszyc czy na ETS albo mibo. Bo nawet jeżeli jest taka moda - to nic nikomu do tego. Jeździ sie tam gdzie sie chce.

_________________
Tarnowski Klub Modelarstwa Samochodowego

Mammoth Racing Concepts - www.mammothrc.pl

lukasz7-92@tlen.pl
kom 607534977


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 5:17 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Łukasz Potępa napisał(a):
Co ma stock z mibo do ProStocka z ETS? Przecież to jest silnik 17,5 do 13,5 zwoja? Zupełnie inna klasa albo o czymś nie wiem?

Zreszta każdy chce równać do najlepszych - a w Europie bezkompromisowo najlepszym cyklem jest ETS. Na GP Koszyc Wielkich zawodnicy samo chcieli wprowadzić klasę, ktora po prostu została wpisana i chłopaki jeżdżą. Zreszta należy zwrócić uwagę na jak poziomie - naprawdę wysokim.

Po takim poście to modelarze powinni odwrocić sie 4 literami na PMMS a jeździć do Łodzi, Poznania, Koszyc czy na ETS albo mibo. Bo nawet jeżeli jest taka moda - to nic nikomu do tego. Jeździ sie tam gdzie sie chce.
.
Niezła reklama. Ile razy byłeś Łukasz na ETS? Na ETS trzeba silnik wypożyczyć.
O to chodzi żeby jeżdzić tam gdzie się chce,ale jeśli zawodnicy startujący na GP Koszyc w Pro Stocku będą chcieli jechać na Mibo to muszą kupić inny "motorek".I o to w tym tylko chodzi. Mamy garstkę zawodników i chcemy ich wydoić finansowo na maxa takimi przepisami...Jest takie powiedzenie cyt."masz frajera to go duś,jak się......." Czy mamy równać sportowo czy finansowo.Czy organizatorzy GP Koszyc zapewniają choćby jeden silnik do wypożyczenia.Czy dają gwarancję możliwości zakupu kół i silnika na zawodach.Jakoś tego się nie doczytałem...
Zresztą to nie dotyczy klasy w której startujesz...Dlaczego nie lobbujesz w sprawie pianek w F1.?
Zanim się wypowiesz zapoznaj się z przepisami Mibo np. http://www.mibosport.com/inshop/scripts ... &Path=Moje czy Rebels http://teamrebels.cz/zavody-rebels-race ... ebels-race
Zwłaszcza z tymi Stock LRP. Trochę merytoryki w dyskusji. To są zawody które skupiają więcej zawodników na imprezie niż jest w Polsce w ogóle.
Dodam,że jest to moje prywatne zdanie,wynikające z kilkunastoletniego doświadczenia, i ni jak proszę jego nie utożsamiać z organizatorami PMMS RC.
Ps.Obowiązują polskie znaki... :D

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 6:25 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn paź 10, 2005 7:03 pm
Posty: 424
Lokalizacja: Tarnów
Ale nikt im nie kazał tego konkretnego silnika kupować, wszyscy jezdzacy go chcieli i sa zadowoleni z tej klasy.

Szkoda tylko ze na PMMS nie ma silnika do wypożyczenia. Szkoda ze o jakiejkolwiek klasie wypowiada sie mechanik - "organizator" a nie zawodnik. Ja przynajniej jeżdzę, a to ze formuła to inna sprawa. I jakby była zmiana kol na jedne wybrane przez wszystkich jeżdżących to z miła chęcią bym sie dostosował. Co wiecej sam powoli Przystosowuje model pod przepisy ETS.

Wlasnie czytałem przepisy z mibo - silniki LRP/Nostam 17,5. ProStock jeździ na silnikach 13,5 zwoja, przecież to jest w ogole inna bajka.

_________________
Tarnowski Klub Modelarstwa Samochodowego

Mammoth Racing Concepts - www.mammothrc.pl

lukasz7-92@tlen.pl
kom 607534977


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 7:11 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Łukasz Potępa napisał(a):
Szkoda tylko ze na PMMS nie ma silnika do wypożyczenia.
Organizatorzy proponowali w przeciwieństwie do sprzedawcy.,który z wypowiedzi na FB nie gwarantuje ,ani silników ,ani kół na zawodach.
Łukasz Potępa napisał(a):
Szkoda ze o jakiejkolwiek klasie wypowiada sie mechanik - "organizator" a nie zawodnik. Ja przynajniej jeżdzę, a to ze formuła to inna sprawa. I jakby była zmiana kol na jedne wybrane przez wszystkich jeżdżących to z miła chęcią bym sie dostosował. Co wiecej sam powoli Przystosowuje model pod przepisy ETS.

Nie jestem mechanikiem.Mój zawodnik będzie być może miał nie długo dyplom inż. i sam daje radę.Ja jestem współorganizatorem -obserwatorem i leży mi na sercu dobro zawodników,tak jak kiedyś walcząc z monopolem Tamyia czy z LOK.
Łukasz Potępa napisał(a):
Wlasnie czytałem przepisy z mibo - silniki LRP/Nostam 17,5. ProStock jeździ na silnikach 13,5 zwoja, przecież to jest w ogole inna bajka.

A więc sam wyciągasz wniosek ,że to inna bajka.I po co ona nam.Ilu zawodników startuje na ETS w całym cyklu,a ilu na zawodach innych np.w Czechach czy na Słowacji. Michał Fedor musi mieć inny silnik,niż ten który obowiązuje w kraju. Zastanawia mnie czy by nie wolał takiego na jakim trenuje na lokalnych zawodach ,choćby w Koszycach.Mało tego będzie musiał jeżdzić na znienawidzonych CPX-sach.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 8:43 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lis 21, 2011 10:21 pm
Posty: 85
Witam,
pozwolę sobie dodać Swoje pięć groszy

w Czechach owszem jest jazda na 17,5T silnikach marki LRP/Nosram, ale ALE tam jest jazda na zero timingu z blinky mode! i tu zaczynają się schody bo dużo zawodników ze ścinawki nauczyli się jazdy na timingach i nie planowali zakupu regulatora z zero timingiem blinky mode.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 8:59 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Zmienię zdanie jeśli ktokolwiek pokaże mi zawody w Europie na których startują Polacy ,a na których są tylko silniki jak w Polsce czyli MM. Osobiście o takich nic nie wiem. Oczywiście wyłączając ETS. Albo LRP albo przepisy EFRA.
Zero Boost oczywiście tak. Większość regulatorów ma taką opcję mrugając zalotnie diodą...I to powinien być kierunek zmian ewentualnie. Regulatora nie trzeba zmieniać.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Ostatnio edytowano So gru 27, 2014 9:07 pm przez Zaremba Lesław, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 9:03 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lis 21, 2011 10:21 pm
Posty: 85
i na tym bym się skupił - aby klasa stock była zbliżona do zasad czeskich
zero timing z blinky mode i silniki LRP/Nosram i oczywiście dołożył bym też przepis o przełożeniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 9:15 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
MILAN napisał(a):
i na tym bym się skupił - aby klasa stock była zbliżona do zasad czeskich
zero timing z blinky mode i silniki LRP/Nosram i oczywiście dołożył bym też przepis o przełożeniu.

Cieszę się ,że chociaż Ty czytasz to co piszę,a nie stajesz "okoniem" bo to Zaremba...
Pozdrawiam.
Ps.w okresie przejściowym wskazane było by może nawet na wzór TCM otworzyć kwestię silników do listy EFRA i każdy uzbroiłby się w to co było by dla niego najkorzystniejsze.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 9:32 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lis 21, 2011 10:21 pm
Posty: 85
za nikim tu nie staje
ja chce aby powstała klasa/grupa na zawodach gdzie zasady będą podobne do tych co są u naszych czeskich kolegów.
Ja często jeżdżę do czech na zawody i miły by było mieć modele ustawione pod daną klasę i jeździć zarówna w czechach jak i w polsce. Klasa stock w PMMS jest klasą indywidualną i przypomina klasę open ze względu na walkę zbrojeń i to kto ma bardziej podkręcone timingi.
Raz jechałem Swoim model przygotowanym pod stock w klasie modi i powiem szczerze że tylko na prostej była odczuwana różnica, na zakrętach ciężko było zarówno Filipowi jak i Marcinowi zgubić mnie. Dopiero na prostej mi uciekali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: So gru 27, 2014 9:46 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Tory w Ścinawce są techniczne.Wygrywa się czystością i płynnością jazdy,a nie powerem.Czasami trzeba nawet ograniczyć moc na aparaturze .Tak przynajmniej robi Filip.Modi to inne ustawienia i inna technika jazdy.
Zapraszam na 10.01 na Rebels do Trutnowa.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 1:08 am 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Zeby dolać jeszcze oliwy do ognia zacytuję:
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
Czytający moje posty zapewne pamiątają, że byłem i jestem zwolennikiem opon kontrolowanych. Wprowadzając opony kontrolowane CPX kierowaliśmy się ceną oraz tym, że w zasadzie nasi najbliźsi sąsiedzi Niemcy, Czechy, Słwowacja i większa część Europy ścigała się indoor na CPX Carpet. Przez ostatnie dwa sezony to się zmieniło. Zostaliśmy z kontrolowanymi CPX na końcu. Aktualnie dookoła nas jeździ sie na oponach RIDE REX 30 (na hali). Przede wszystkim są bardzo dobrej jakości, jazda tymi oponami wystarcza na dużo dłużej niż CPX przez co są finalnie bardziej ekonomiczne. Dla zawodników, którzy ścigają się w innych seriach wyścigowych poza Polską, Ścinawka byłaby miejścem gdzie w tych warunkach można potrenować. Opony REX 30, najbliżej nas, są kontrolowanymi na Mibosport oraz w Hudy Arena.
Cena CPX oferowana w Ścinawce jest w cenie PLN 80, opony REX (po rozmowach z dysttrybutorem i większych ilościch) myżlę że można sprowadzić do PLN 100 ale to oczywiście wymagałoby sprawdzenia.
Idźmy do przodu i twórzmy u nas warunki do ścigania takie jak są w najlepszych seriach wyścigowych, tylko to daje szanse rozwoju.

Z dzisiejszego punktu widzenia wygląda to na manipulację.
Na Mibo w klasie Stock obowiązują CPX ( http://www.mibosport.com/inshop/scripts ... &Path=Moje ),
DHI CUP - http://www.dhi-cup.dk/stage1report2015-dec.pdf
TCM ,Rebels ,X-rai Chalenge.Gdzie nie spojżeć CPX... :lol:
Pro Stock poszedł strasznie daleko do przodu...tak daleko,że protoplaści zostali w tyle...na CPX-sach.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 7:53 am 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Pisząc powyższy post były wakacje i nie były znane finalne przepisy na Mibo jakie będą obowiązywać w sezonie 2014/2015, pytając Michała mówił o nowych LRP Carpet (okazuje się, że nie pojawiły się w ogóle w ofercie LRP) oraz o RIDE. Na Mibo LRP jest sponsorem klasy Stock i "zasugerowali", ale delikatnie ;-), Michałowi opony jednak CPX.

Co do Xray Challange, Lesław czy Ty w ogóle znasz przepisy jakie tam obowiązują w klasie Stock? http://www.autorctrnava.sk/blog/?page_id=1869 (silniki 21.5T, opony RIDE REX 30). DHI Cup i TCM to takie sere wyścigowe gdzie regularnie się można ścigać, czy tylko jednorazowe wydarzenia gdzie pełno zawodników z Polski i organizowane przez LRP, no nie jestem zorientowany?

A co do Rebels, no cóż .... przecież Wam to mówiłem, że te przepisy to najlepsza opcja dla PMMS aby mieć w klasie Pro Stock/Stock takie same przepisy, i co mi wtedy powiedziałeś ...? Ech ...

W klasie Pro Stock sami zawodnicy a nie działacze czy organizatorzy, wybierali konfigurację napędu. Zestaw 13.5T/5.0 a zestaw 17.5T/4.0 to zupełnie inne konfiguracje. 17.5T/4.0 jest zdecydowanie wolniejsze i to nie jest tylko moja obserwacja ale to mówią zawodnicy, którzy startują w klasie Stock. Nigdy nie będzie tak, że wybrana w tej klasie konfiguracja zadowoli wszystkich, to jest niemożliwe ale według mnie wybór konfiguracji przez samych zawodników, którzy chcą startować w tej klasie jest najlepszą ścieżką wyboru.

Klasa Pro Stock to nie jest klasa dla wszystkich (oczywiście nikogo nie wykluczamy ze startów) ale jest to klasa dla zawodników którzy mają, jak to pisałem w innym miejscu, "aspiracje wyścigowe +". Nie ma przymusu startu w tej klasie i na warunkach przypomnę ustalonych przez samych zawodników. Są inne klasy które dają dużo więcej wolności.

Lesław, myślę, że zawodnicy doceniają Twoją troskę o klasę Pro Stock, rozumiem, że dojrzałeś w niej jakiś potencjał bo inaczej byś się nią przecież nie interesował, nic prostszego, zaproponuj zawodnikom to co uważasz za najlepsze dla nich bo przecie oni nie wiedzą, najlepiej wprowadź to na PMMS jeśli to będzie lepsze to na pewno z tego skorzystają.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 10:52 am 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
DHI Cup i TCM to takie sere wyścigowe gdzie regularnie się można ścigać, czy tylko jednorazowe wydarzenia gdzie pełno zawodników z Polski i organizowane przez LRP, no nie jestem zorientowany?

To są zawody ,które były długo przed ETS czy Mibo...Wielu zawodników z Polski tam startowało.Przepytaj.
Co do zmian to w dyskusji proponowałem Pro Stocka zero Bost z dowolnym silnikiem lub Nosram za 210 zł.Polecam powrót do dyskusji jaka odbyła się na tym forum.Ale temat uciekł na FB i zawodnicy ulegli socjotechnicznemu oddziaływaniu sloganów :iść do przodu,Europa ,Świat,nowoczesność no i ten stan umysłu... :D
PS.były wakacje i.. no właśnie tak jest przy zmianach przepisów na wariackich papierach...okres przejściowy to najlepsze rozwiązanie. Szybko to jak ktoś powiedział :cyt.można narobić głupich dzieci...
Zresztą w historii modelarstwa znamy takie przypadki ,choćby Orion jako konkurencja dla Saturna.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Rebels Race
PostNapisane: N gru 28, 2014 10:57 am 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
"Jest propozycja organizatorów wraz z firmą AN-Finanse (modele.sklep.pl) w kwestii dostarczenia silników do klasy Pro Stock. Silnik Nosram Pure 2 13.5T w cenie 230zł. Więcej informacji niebawem na RC Auto." - taka była oferta i była możliwą do wyboru, każdy miał prawo głosu spośród tych, którzy byli zainteresowani. Powtórzę raz jeszcze, nie została wybrana przez samych zawodników. Organizatorzy "P - Ł" wyszli z innego punktu widzenia niż dotychczas w Polsce czyli to sami zawodnicy przedstawiają przepisy i zasady na jakich w klasie Pro Stock chcą się ścigać. Jeśli zawodnicy będą chcieli coś w tym zmienić to tak zrobią to jest u nas w Polsce nowość i postęp a czy słuszny to kierunek jak zwykle zweryfikuje życie. Jeśli są w błędzie to się o tym przekonają na własnej skórze i to zmienią/skorygują.

Na dziś klasa Pro Stock skupia najlepszych zawodników klasy DTM w Polsce i to do nich należy głos jak, gdzie i na jakich zasadach chcą się ścigać.

Ciekaw jestem jak daleko odejdziesz z przepisami w Stock/Pro Stock na PMMS od tego co w wakacje Wam proponowałem.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Ostatnio edytowano N gru 28, 2014 1:51 pm przez Grzegorz Ogonowski, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Teraz jest Pt mar 29, 2024 9:26 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL