Witam, tak jak obiecałem w ten week jechałem na Mistrzostwach WLKP, z modelem klasy hobby i moje wnioski są następujące: saturn20T + life na prostej ma tą samą prędkość co bezszczota 17.5T + LiPo NoBoost NoTiming jednak zaobserwowałem, że bezszczoty pracują dynamiczniej w stosunku do saturn-a.
Później założyłem LiPo obniżyłem atak o 1 ząb i niespodzianka, przy przełożeniu 4.2 i LiFe silnik miał 45C przy przełożeniu 4.3 i LiPo silnik spłonął w ostatnim okrążeniu, powtórzyłem smród z Nowej Rudy, jednak zabrakło efektu specjalnego w postaci białego dymu.
Według mnie są trzy rozwiązania: 1. LiPo + Saturn + Ograniczenie przełożenie 5.0 2. LiPo + 17.5T + NoBoost, NoTiming + Ograniczenie przełożenia 5.0 3. LiPo + 21.5T + NoBoost, NoTiming
Moim skromnym zdaniem najwygodniej dla organizatora jest opcja nr3. Z punktu widzenia zawodnika to nr2 lub nr3. Patrzyłem na dostępność silników, w popularnych zagranicznych sklepach silniki 17.5T i 21.5T są dostępne, nie sugerował bym się ich dostępnością w kraju, ale kilka sklepów ich posiada na stanie. Z tego co mi wiadomo to większość osób elektronikę sprowadza za oceanu bo jest po prostu o niebo taniej.
|