Zaremba Lesław napisał(a):
Ps.Jeśli faktycznie występuje problem z szerokością Sprinta można by wprowadzić aneksem dodatkowy zapis o akceptacji konkretnie tego modelu.Ale tu inicjatywę powinien wykazać dystrybutor.
Do mierzenia modeli , powinniśmy się zacząć przyzwyczajać .
Nie ma potrzeby tworzenia aneksów.
Sprint na typowych felgach i karoserii jest modelem o szerokości 190mm.
Wynika to jasno z informacji na stronie producenta.
Mierzyłem również dziś osobiście model w magazynie.
Są oczywiście dostępne w sprzedaży inne felgi oraz inne wersje tego modelu gdzie koła celowo mają większy offset co poszerza model.
Kolejna sprawa to karoserie.
Większość modeli karoserii występuje zarówno w szerokości 190 i 200mm.
Również nie ma to nic wspólnego z dyskusją że jakiś model jest nieprzepisowy.
Do tej pory nie słyszałem nigdy o problemach z szerokością modeli w klasie 540.
Jestem przekonany że wielu nowicjuszy nawet nie zdaje sobie sprawy że taki problem może się pojawić. Wiele tanich modeli fabrycznie ma szerokość pomiędzy 190 i 200mm (pomijam szczegóły czy jest o 1 czy 5 mm).
540 to podobno krajowa klasa dla początkujących.
Podobno kadet w wersji otwartej dla wszystkich modeli trafił do kosza.
Czy z 540 ktoś planuje zrobić kolejną klasą jednej firmy?
_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów
HPI Challenge i HPI Street Racing