Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:54 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 7:54 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor
PostNapisane: Cz maja 30, 2019 5:59 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 05, 2019 4:55 pm
Posty: 34
Witam,w temacie modelarstwa jestem zielony i raczkuję i się uczę o tej tematyce.

1. Dostałem autko od znajomego jakiś czas temu i chciałem je odpalić,i nie mogę tego zrobić,zastanawiam się czy jest coś nie tak z silniczkiem.Jak próbowałem odpalić to zatkałem tłumik i szarpałem energicznie szarpanką żeby paliwo doszło do gaźnika,i zauważyłem że paliwo wylatuje z 2 miejsc,na zdjęciu jest zaznaczone skąd,i zastanawiam się czy to nie jest przyczyna odpalenia silniczka i czy jest możliwość zrobienia tego.

Obrazek

2. Też trochę poczytałem na tema nie odpalania się silniczka,możne być że silniczek nie jest dobrze ustawiony,albo że świeca możne być uszkodzona,po mimo ze podłączona do grzałki świeci.

3. Czy dobrze się orientuje ?
1) to są wysokie obroty
2) niskie obroty
3) ustawienie dawkowania paliw

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt maja 31, 2019 9:32 am 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 05, 2019 4:55 pm
Posty: 34
Da radę ktoś mi pomóc z moim problemem i potwierdzić czy dobrze opisałem punkty ze zdjęć ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 08, 2019 2:09 pm 
Offline

Dołączył(a): So maja 19, 2018 12:35 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Białystok
Devid napisał(a):

3. Czy dobrze się orientuje ?
1) to są wysokie obroty
2) niskie obroty
3) ustawienie dawkowania paliw


Kompletnie źle.

Jedynka, to są niskie obroty
Dwójka, to ustawienie biegu jałowego (podtrzymanie przepustnicy, powinien być otworek o szerokości 1mm)
Nie widzę trójki na zdjęciu, ale pewnie chodzi ci o śrubę w mosiężnej tulei gdzie dochodzi paliwo - to jest śruba regulacji wysokich obrotów.