Skoro serwisant nie potrafił wyregulować silnika, to co to za serwisant? Wracając do tematu - kiedy spali się świeca jest to znak, że coś nie gra szczególnie, kiedy pada świeca za świecą. Dobrze by było, byś przyjrzał się spalonej świecy a konkretnie kolorowi drutu i tym, czy nie ma w nim opiłków. Jeżeli silnik pluje paliwem na wysokich obrotach - jak zapewne wiesz mieszanka jest zbyt bogata. Jesteś pewien stanu silnika? Tzn czy trzyma kompresję? Czy łożyska są w dobrym stanie? Zacznij od mechaniki, jeżeli ona wypadnie w porządku zabierz się za regulacje. Co do świec i ich zakresu temp pracy - poczytaj na temat doboru świecy do temperatury otoczenia. Idzie zima, jeżeli chcesz jeździć musisz założyć cieplejszą świecę. Na koniec pamiętaj, że to nie obroty a temperatura zabija silnik. Zakładam że go posiadasz i regulujesz silnik w rozsądnych granicach temperaturowych. Daj znać co zaobserwowałeś, sam jestem ciekaw