Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj



Teraz jest So sie 24, 2019 7:11 pm

Teraz jest So sie 24, 2019 7:11 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
PostNapisane: Pn sty 19, 2015 1:08 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt gru 30, 2014 5:18 pm
Posty: 23
Teraz go niedarady odpalic jak jest na ustawieniach fabrycznych


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 21, 2015 1:46 am 
Offline

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 12:39 pm
Posty: 377
Lokalizacja: Częstochowa
Nagraj film, albo przyślij mi model, to Ci wyreguluję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 21, 2015 7:38 am 
Offline

Dołączył(a): Wt gru 30, 2014 5:18 pm
Posty: 23
Spróbuje bo samemu cieżko bo niema kto świecy grzać a powiedz mi jaka baterie do takiej grzałki bo zwykłe grube paluszki AA się szybko rozładowują bo mam taka grzałkę co ma na końcu takie male klemy i niewiem jaka bateria a ostatnio próbowałem odpalic i zapalił jak dobrze świece nagrzeje ale zaraz zgasł i nawet wyregulować nieda rady


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lut 17, 2015 12:00 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 12:39 pm
Posty: 377
Lokalizacja: Częstochowa
Jakas dziwna masz to grzale. Kup normalna z wbudowanym akumulatorem i ladowarka i bedziesz mial spokoj. Ja jedna uzywam juz od 3 lat i nadal dziala (drucik swiecy swieci sie na bialo!) Jak grzala nie ma kopa, to nie odpalisz silnika, a zwykle baterie nie daja mu szans (szczegolnie jak masz rozregulowany silnik)...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lut 17, 2015 1:02 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt gru 30, 2014 5:18 pm
Posty: 23
Aha dzięki a grzalka normalna kupie nie na baterie aa bo juz cchciałem sprzedać jak coś to będę w tym poście pisal


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 22, 2015 10:58 am 
Offline

Dołączył(a): Śr sty 14, 2015 8:16 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Gdańsk
Panowie mam podobny problem.
Auto ciężko mi odpala. Ustawienia fabryczne i odpala dodanie gazu i gaśnie. Ok rozumiem za dużo paliwa.
Zaczynam regulacje i dochodzi do takiego punktu gdzie spoko przyspiesza, ale przy każdych ustawieniach jakie próbowałem dymi na niebiesko jak smok.
Czy na ustawieniach fabrycznych czy tez na tych ze wydaje mi się ze jest ok dymi jak ze starego żuka łykającego olej. Mam wrażenie ze to po prostu wina silnika (kupiłem używkę autko - wiem czemu było na sprzedaż - tak podejrzewam). Dodam ze świece kupiłem średnio ciepła (taka mi doradzili w sklepie modelarskim w mojej okolicy). Swoja droga polecam serwis w Gdańsku.

Panowie i drugie pytanie.
Chciałbym zmienić silnik jaki polecacie z tańszych ?

Autko to:
HPI Trophy Buggy 3.5

polecacie jakiś silniczek w miarę tani i prosty do ustawienia dla amatora.


Ostatnie zagadnienie które nie daje mi spokoju to czy do takiego buggy wejdzie jakiś mocniejszy silnik np. jakiś typu.28 4.6 czy 5.9 ??

Będę wdzięczny za jakakolwiek pomoc.

_________________
HPI Trophy Buggy 3.5 + SH 4,1
Traxxas Summit 1/10


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 22, 2015 11:59 am 
Offline

Dołączył(a): Wt gru 30, 2014 5:18 pm
Posty: 23
Wiesz co autko ma dymić na niebiesko nawet mocno wtedy oznacza to ze silnik ma smarowanie i jest dobrze a mi cięzko wyregulowac moje autko poniewaz zaraz gasnie nwm czego kupuje nowa grzałke bo bateriami nie da sie odpalać mysle że nie trzeba wymieniac u cb silnika tylko ustawic na fabryczne i wkrecic troche iglice albo wykrecić.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lut 23, 2015 6:08 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr sty 14, 2015 8:16 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Gdańsk
Wiesz co probowalem, wrocilem do ustawien fabrycznych i staralem sie wyregulowac. Skonczylo sie na tym ze udalo mi sie ustawic dosc dobre osiagi auta strasznie mocno dymil na niebiesko. Jednak Gdy dalem mu mocno w palnik po prostej to gasl.
Czesto tez gasl na zakretach.
Sprobuje raz jeszcze ustawic fabryczne ustawienia i pobawic sie iglica (hsn) bo od niskich raczej nie powinno sie ruszac prawda. i powinien dzialac. Jednak nadal wydaje mi sie ze kupilem autko z dojechanym silnikiem i ze w koncu skonczy sie na wymianie. Moze cos bys polecil mi ?
Dodatkowo mam zagwostke czy silnik wiekszej pojemnosci (4.6- .28) wejdzie do buggy w ktorym jest ori 3.5 (.21)

_________________
HPI Trophy Buggy 3.5 + SH 4,1
Traxxas Summit 1/10


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 03, 2015 3:01 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 12:39 pm
Posty: 377
Lokalizacja: Częstochowa
Wejdzie, ale bedzie wir w zbiorniku!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz mar 05, 2015 12:15 am 
Offline

Dołączył(a): Śr sty 14, 2015 8:16 pm
Posty: 38
Lokalizacja: Gdańsk
to niewazne grunt aby dalo sie wszadzic bez przerabiania

_________________
HPI Trophy Buggy 3.5 + SH 4,1
Traxxas Summit 1/10


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N mar 29, 2015 8:27 am 
Offline

Dołączył(a): Pn mar 16, 2015 1:41 pm
Posty: 5
co do regulacji silnika od ustawień fabrycznych w HPI jest tak. Przynajmniej mi pomaga ....
iglica HSN -> wkręcasz na max i odkręcasz 3 pełne obroty tak jak w instrukcji tak samo z LSN

i teraz tak odpalasz...... Jak nie chce to po prostu go zalałeś :) odkręć świecę . autko do góry kołami szrkanką około 10/15 razy zeby wypluł nadmiar paliwa,

Niema bata musi odpalić .....:)

Następnie daj mu się dobrze rozgrzać :). przejdź do ustawień HSN -> wkręcasz o 3/4 obrotu a LSN o 1/8 obrotu sprawdź osiągi. jak się nie dławi przy starcie i na max speed możesz jeszcze troszkę wkręcić HSN. tylko uważaj ..... za dużo też nie dobrze może poprostu też zgasnąć

_________________
MODELE
HPI WR8 3.0
HPI WR8 Flux
HPI Trophy Truggy 4,6
HPI Bullet 3.0

DJI Phantom 1


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N kwi 19, 2015 10:28 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr lut 25, 2015 5:16 pm
Posty: 29
Witam
Kolega ma model reely nie wiem jaki silnik bo nie umimy znalezc zadnego oznaczena i tez brak jakiej kolwiek dokumentacji.Silnik pali bez problemu ale trzeba by bylo go wyregulowac bo cos go boli. Kiedy model jest na podstawce (wiaderko) wchodzi ladnie na obroty a kiedy go postawimy na kola to juz nie ma takiego przyspieszenia.Napewno ma za bogata mieszanke bo pluje paliwemi temperatura to 85-90 C. Nie wiemy jaki to model silnika i zarazem jakie maja byc ustawienia fabryczne.Czarna magia z tymi skrutami HSN to ta stuba kolo werzyka z paliwa, a LSN to ta co jest przy ciegnie od gazu?

Pozdrawiam Rafal :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So gru 26, 2015 6:52 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz cze 01, 2006 11:42 pm
Posty: 35
Lokalizacja: Częstochowa
Najlepiej umów się z jakimś modelarzem ze swojej miejscowości, co ma pojęcie o regulacji silnika, bo takie tłumaczenie przez forum nie da dużo, koledzy pisza o regulacji, ale tak naprawdę, dopóki ktoś nie pokaże, to nie załapiesz.

Jak znasz angielski, to polecam ten filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=YySB4_kol8s

_________________
HB Lighting Stadium 1/8
HPI F4,6 Nitro

Maverick Strada MT Brushless
Turnigy TrackStar 3000KV
HobbyKing 120A
LiPo 5200mAh Turnigy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest So sie 24, 2019 7:11 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL