Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj



Teraz jest So sie 24, 2019 11:41 pm

Teraz jest So sie 24, 2019 11:41 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor
PostNapisane: Cz sty 01, 2015 11:32 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt gru 19, 2014 7:51 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Człuchów - POMORSKIE
Witam! Mam maly problem z regulacja, nagralem filmik, w ktorym wyraznie slychac ze silniczek trosze popierduje. Gaśnie w momencie gdy z postoju dam momentalnie cały gaz, oraz czasem po odpuszczeniu gazu. Prosze o pomoc, poniewaz siedze w spalinowkach od kilku dni i nie bardzo mam koncepcje czym pokrecic, czy niskimi czy wysokimi...i w ktorą stronę.
m.youtube.com/watch?v=nfVMCPpQZBM.

Tu widac co sie dzieje z autkiem
m.youtube.com/watch?v=4fdaohChsYw


Ostatnio edytowano N sty 04, 2015 11:48 pm przez pene_czw, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sty 02, 2015 2:05 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków
Jaką ma temperaturę silnik ? Wygląda na zalany.

_________________
KS Wanda Sekcja Modelarska RC Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sty 02, 2015 7:13 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt gru 19, 2014 7:51 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Człuchów - POMORSKIE
Dzięki za zainteresowanie moim problemem. Temperatura po w miarę żwawej jeździe dochodzi do 130*C mierząc na świecy, a na "radiatorze" 120*C.

Temp powietrza ok 0*C.
Wilgotność. 82%. :P
Ciśnienie. 1026hPa. :P


A na postoju mam zalewany czy podczas jazdy? Czyli...którą śrubą radzisz kręcić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sty 02, 2015 7:53 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków
to już przewyższa moje umiejętności

Czy silnik był używany jak go zakupiłeś ?

_________________
KS Wanda Sekcja Modelarska RC Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt sty 02, 2015 9:09 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt gru 19, 2014 7:51 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Człuchów - POMORSKIE
Nie, to jest salonowy egzemplarz....ale skoro zalewany to moze skrece delikatnie niskie obroty i troszke wysokie i moze bedzie cacy nie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 05, 2015 4:59 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt gru 19, 2014 7:51 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Człuchów - POMORSKIE
A wogole to jest na tym forum ktos kto sie zna na tych silnikach nitro?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 05, 2015 5:30 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków
Na pewno dużo osób się zna ale jak się nie siedzi przy modelu to ciężko coś zrobić.

_________________
KS Wanda Sekcja Modelarska RC Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 05, 2015 6:59 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5733
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Sam docierałeś silnik ?

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt sty 06, 2015 12:04 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt gru 19, 2014 7:51 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Człuchów - POMORSKIE
W instrukcji napisane bylo ze silnik jest typu ABC i nie wymaga docierania, a w trakcie pierwszej jazdy nalezy odrazu jezdzic i regulowac. Mimo to pierwszy bak byl na postoju a druki taka jazda ze ciagle gasl, wiec 2 bak poszedl na odpalanie:/ dziwne jest to ze auto gasnie po odjeciu gazu, ale nie zawsze. Tego w zadnych instrukcjach nie opisują. A może ktoś z okolic Czluchowa jest, lub Piły, Wałcza, Grudziądza? Czesto sie krece po tych miastach i okolicach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt sty 06, 2015 12:29 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków
jaką temperaturę miał silnik podczas tego pierwszego baku ?

_________________
KS Wanda Sekcja Modelarska RC Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt sty 06, 2015 12:57 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt gru 19, 2014 7:51 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Człuchów - POMORSKIE
Ok 100 stopni. Tak zazwyczaj teraz podczas jazdy ma ok 130. Raz sie zdarzylo mi 160, ale zgasilem i ostygl. Po dniu odpalil tak jak zawsze z malymi problemami, ale nic sie nie zmidnilo w pracy silnika. Zwiekszylem dawke na niskich bo wydawala mi sie za mala. Prawie nie robil plamki oleju na postoju. Teraz delikatnie sobie pluje (o ile nie zgaśnie)


Dzis o 15:00 po takiej normalnej jezdzie temp była 150*C....silnik zgasl tylko raz, zwiekszylem lekko dawke na niskich i wysokich o ok. 1/8





Edit: uwaga temperatura silnika po 1zbiorniku to zawsze 150-155 stopni :/ silnik 8,2ccm. Paliwo nitro 15%. Olej 12%. Nawet przy wiekszej dawce paliwa jest taka temperatura. Aufo juz nie gasnie, problem to ta temperatura ... To mozliwe ze ten silnik taka lubi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 07, 2015 1:32 am 
Offline

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 12:39 pm
Posty: 377
Lokalizacja: Częstochowa
Na filmiku słychać, że silnik dostaje zbyt mało paliwa. Wysoka temperatura jest też tym spowodowana lub też do silnika dostaje się niepożądane powietrze. Na Twoim miejscu rozebrałbym silnik i uszczelnił każde połączenie (gaźnik, mocowanie gaźnika, dupka silnika od strony szarpanki). Fabrycznie zdarzają się sytuacje, że silniki nie są ustawione bogato. Najpierw odkręć mu dużo paliwa, aż będzie sie nim krztusił i dopiero powoli zmniejszaj dawkę, a najlepiej od razu uszczelnić silnik, wzbogacić mieszankę i powoli regulować niewielkimi kroczkami.

Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 07, 2015 1:33 am 
Offline

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 12:39 pm
Posty: 377
Lokalizacja: Częstochowa
Za mało paliwa w dolnym zakresie obrotów przede wszystkim i zbyt niskie jałowe obroty... Tak czy inaczej, silnik jest do wyregulowania na nowo.
Przy takiej temperaturze otoczenia temp. silnika jest za duża przynajmniej o 40°C


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Teraz jest So sie 24, 2019 11:41 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL