Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 18, 2024 10:46 pm

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 10:46 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor
PostNapisane: Pn lut 11, 2013 8:37 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 10, 2009 6:30 pm
Posty: 120
Witam. Kupiłem model z silnikiem ofna force 32 silnik po wypaleniu ok 4-5l. Dobrze dotarty, kompresja wyśmienita. I tu własnie może być problem.Była wymieniana głowica,sa podkładki pod nia by tłok nie uderzał w głowice ale czy kompresja moze byc za duza aby niszczyło świece ?
Mieszanka ustawiona prawidłowo. Podwiekszyłem lekko po upaleniu 2 swiecy. Swiece sa zniszone w taki sposb ze od góry wygladaja normalnie ale po przyjrzeniu sie lepiej od 2 zwoju od góry w dół drut jest zniszczony i przerwany. Upaliłem w ten sposób juz 4 świece. Regulowałem gaznik i nic nadal to samo.Swiece to O.S 8 , 5 i Rossi N.O 2 ( zimna ).
Koledzy pomocy. Swiece nie sa tanie i nie mam do nich dojścia oprócz internet i drogie przesyłki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lut 16, 2013 1:03 am 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lut 17, 2007 2:09 pm
Posty: 1527
Lokalizacja: Poznań
rozbierz silnik i wyczyść, najczęściej przyczyną są opiłki metalu po docierce/ ze zużytych części, dokładnie wszystko rozbierz wyczyść i przedmuchaj w celu pozbycia się ewentualnych opiłków.

_________________
RC CLUB POZNAŃ
Zapraszamy na organizowane przez nas treningi w hali- nowy już nadchodzi!!! ==> info na PM albo TU


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N lut 17, 2013 1:44 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 10, 2009 6:30 pm
Posty: 120
silnik był wyczyszczony idealnie cały rozebrany na części pierwsze. Wymieniłem łożyska profilaktycznie (marki FAG ). założyłem nowa swiece odpaliłem pojezdziłem zgasiłem model i znów spalona. To znów rozebrałem silnik wyczyściłem. Nowa świeca odpalam jeżdżę gaszę i znów spalona świeca.
Dziwna sprawa bo swieca upalai sie na środku żarnika. Juz nie wiem coz tym robić. Czekam teraz na podkłądki dystansowe pod głowice i nowe swiece. Gdzieś podobny problem miał ktoś i chodziło o za duży stopień kompresji który palił świece. Dziwna opcja i mało spotykana to jest. I prawie nikt nie miał podobnego problemu. Szkoda ze nie ma informacji na temat stopnia sprężania w cylindrze i nie ma czym tego sprawdzić.
Miałem styczność z rożnymi silnikami a właściwie to tylko z silnikami Force i z każdym z nich nie było problemów odnośnie awaryjności. MIałem silniki force 21 , 26 i 32 i zawsze wszystko ładnie smigało. Moze te silniki nie grzesza moca. Sa dosc słabe i ze słabych elementów wykonane. Przeważnie Tulejki na korbie dostają luz i to po paru litrach. Ale jesli chodzi o ich regulacje to jest prosta wystarczy ustawic na fabryczne ustawienia i silnik zawsze odpala.
Trochę odbiegłem od tamtu ale moze komuś sie te informacje przydadzą.
A jesli ktoś miał tez styczność z tymi silnikami to zapraszam na gg 11882026.
Pozdro. Mikioza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 19, 2013 2:13 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So maja 15, 2004 11:29 pm
Posty: 524
Lokalizacja: Warszawa
Jedna z przyczyn tak szybkiego palenia swiec moze byc za duza kompresja tlok na górze wyglada wtedy jak nakluwany igla .

_________________
Brat


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 10:46 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL