Znalazłem taki artykuł na stronie rcwroblik.
Cytuj:
Gorąca świeca różni sie tym od zimnej że szybciej sie nagrzewa podczas pracy silnika i jej temperatura pozostaje wyższa od świecy zimnej. Ma to wielkie znaczenie w przypadku paliwa, w szcególności zawartości palnego nitro. Gdy w paliwie jest mało nitro używamy gorętszej świecy. Gdy jest go dużo uzywamy świecy zimniejszej. Jeśli mimo dobrego wyregulowania gaźnika, silnik ma wciąż słabą moc przy wysokiej temperaturze pracy, gaśnie lub spadaja mu obroty po odłączeniu zasilania świecy, twoja świeca jest prawdopodobnie za zimna. Jesli silnik pracuje nirówno, drucik w świecy jest przepalony lub moco wygiety to oznacza że prawdopodobnie świeca jest za gorąca. Tak samo jest w przypadku gdy rozgrzany silnik przy próbie uruchomienia sam startuje (bez grzałki)
Wynika z tego iż mogę mieć taki przypadek iż świeca OS 6 jest za zimna. Zamówię znowu OS 3 i zobaczę efekt jaki przyniesie.Mam nadzieję iż będzie dobrze.