Nie pałeczką ani też papierem ściernym
Jeśli jest to silnik z EZ to musisz go zdjąć i spróbować przekręcić kołem zamachowym w przeciwną stronę.
Najlepiej złapać koło zamachowe odpowiednimi szczypcami.
Przed ponowną próbą odpalenia:
1. ustaw gaźnik do fabrycznych ustawień (4,5 HSN, 1,5-1,7 LSN - dla TRX 3.3 o ile dobrze pamiętam)
2. używając opalarki lub małego palnika gazowego podgrzej silnik do min 90 stopni i rozpocznij proces docierania oczywiście zgodnie z instrukcją TRAXXASA
lub inną metodą o ile jest ci znana.
Niemniej polecam podgrzewanie silnika przed każdym kolejnym zbiorniczkiem aż do wypalenia minimum 8-10 zbiorników.
Dobrze to zrobi nie tylko klinującemu się tłokowi ale zapewne przedłuży też życie korbie
Pozdrawiam.
_________________
http://picasaweb.google.pl/MsSyberTLR B/T 2.0 - EB 48 - RC18T2