Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj



Teraz jest So sie 24, 2019 10:40 am

Teraz jest So sie 24, 2019 10:40 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor
PostNapisane: So maja 14, 2011 6:16 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 03, 2010 6:08 pm
Posty: 101
Witam mam taki problem nie pamiętam od kiedy ale dawno się tak robi już. Silnik jak jest ciepły to nie da się go prawie odpalić.A na zimno to odpala za jednym pociągnięciem szarpanki.Nawet w zimę odpalał pięknie.Nie chodzi o gaśniecie z powodu braku paliwa. Dzieje się tak nawet jak go zgaszę. Krutki opis silnika :silnik SH przejeździł około 3 L paliwa dopiero kompresje ma znakomita.Jest szczelny w 100% świeca OS 3. Wymieniałem na nową. Jeżdżę na paliwie Merlin.Temperatura silnika silnik na jałowych obrotach nie przekracza 90 stopni. Podczas jazdy nie zdążyło mu się przekroczyć 120 stopni.
Pomóżcie. Zawsze muszę czekać aż sinik ostygnie przed ponownym rozruchem.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=f3nqKYGjehQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 14, 2011 7:16 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt maja 02, 2008 11:39 pm
Posty: 355
Lokalizacja: Warszawa
Chyba trochę wiecej ten silnik przepracował niż 3 litry jak nie chce zagadać jak jest ciepły :)
Twój problem jest jednym z objawów dość zużytego silnika.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 14, 2011 8:08 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 03, 2010 6:08 pm
Posty: 101
silnik ma od nowości i nie jest to mój pierwszy silnik. przejeździł niecałe 3 L. Z czego około 1l na docieranie poszło. silnik ma mój syn w modelu ja mam forca 28 i przepalił już 10 L nitra i działa jak zarazie. A jeśli twierdzisz ze już jest na wykończeniu to dlaczego tak się robi.
Może dodam jedno silnik odpali jak jest ciepły ale chodzi 2 sek i gaśnie wtedy już ciężko go odpalić

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=f3nqKYGjehQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N maja 15, 2011 7:43 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr mar 03, 2010 6:08 pm
Posty: 101
Problem Tkwił w śrubie low-speed. Mieszanka była ustawiona za zbyt bogatą.Teraz silnik odpala na ciepłym silniku nie wiem co to ma low-speed do ciepłego silnika ale widocznie coś miało.
Teraz pytanie co ma iglica low-speed do iglicy Idle.Bo jeśli teraz silnik odpal na ciepłym to teraz z kolei gaśnie na niskich obrotach. A żeby nie gasnął to trzeba tak mocno idele podkręcić ze koła się dość prędko kręcą.Co na to poradzicie????

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=f3nqKYGjehQ


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Teraz jest So sie 24, 2019 10:40 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL