Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj



Teraz jest Pt cze 05, 2020 6:58 am

Teraz jest Pt cze 05, 2020 6:58 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
PostNapisane: So lut 26, 2005 5:02 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 06, 2004 6:01 pm
Posty: 442
Widzieliscie to??!!T-MAXX, ktory ma 3 silniki!!
tutaj kilka fotek

http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles ... d93868.jpg
http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles ... j23104.jpg
http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles ... b84557.jpg
http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles ... m33360.jpg
http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles ... c90408.jpg
http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles ... h17604.jpg
http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles ... h17541.jpg
http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles ... s55829.jpg
http://www.rcuniverse.com/forum/upfiles ... p44540.jpg

A tutaj filmik
http://www.mob.net/~misery/images/tmaxx.wmv

Widac, ze model nie radzi sobie z taka moca :? Ale jest na co popatrzec :wink:

_________________
KUZI OGNIAAAAAAA!!!!!!!

Pozdrawiam,
Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So lut 26, 2005 6:03 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 29, 2004 8:00 pm
Posty: 392
Lokalizacja: Rytwiany............ Auto: narazie brak...
no no :D 3 silniki to przesada no ale czego sie nie robi aby dobrze pojezdzic :mrgreen:
juz widzialem tmaxxa z 3 silnikami one byly ulozone za soba a niei kolo siebie. ciekawe co ile minut wymienia zebatke odbierajaca :mrgreen:

_________________
auta narazie brak :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So lut 26, 2005 8:49 pm 
Offline

Dołączył(a): So gru 25, 2004 8:06 pm
Posty: 374
Lokalizacja: zd-wola
jesty taki potwór, ja tez chce takiego :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 27, 2005 10:06 am 
Offline
PSVADEK
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz paź 14, 2004 12:20 pm
Posty: 1842
Lokalizacja: Rzeszów Auta: ...TRAXXAS REVO 3,3... .ASSO TC3 BRUSHLESS.
:shock:

fajny bajer jak gosciu stoi wciska gaz autko pali gumy zmienia na dwojke i dalej pali :D

_________________
Obrazek
......Tornado Team......
www.RC.RZESZOW.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 27, 2005 1:44 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 06, 2004 6:01 pm
Posty: 442
No moc wielka!Ale mi sie wydaje, ze on ma naped na przod tylko :roll:

_________________
KUZI OGNIAAAAAAA!!!!!!!

Pozdrawiam,
Marcin


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 27, 2005 1:55 pm 
Offline

Dołączył(a): N wrz 12, 2004 3:06 pm
Posty: 189
Lokalizacja: warszawa
na filmiku za bardzo nie widac zeby to auto fajnie jezdzilo,przerost formy nad trescia moim zdaniem.

_________________
revo , motorowa elektryk.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 27, 2005 2:14 pm 
Offline
tomalo

Dołączył(a): N sty 04, 2004 8:33 pm
Posty: 778
Lokalizacja: Kraków autko: mam :)
toto ma 3 silniki XTM ktore w sumie daja ponad 7 hp... wszystkie zebatki sa metalowe z Robinson Racing, ma zmodyfikowane CVD, Spur gear z Monster GT... Dwa serwa skretu. Ciekawa konstrukcja, ale do normalnej jazdy to nie bardzo sie nadaje...

_________________
pozdrawiam
tomalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 27, 2005 3:47 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lis 05, 2004 10:06 pm
Posty: 2469
Lokalizacja: Wa-Wa Auto: Xray m18 i TLT-1 Trial
jetsem ciekawski i mam 2 pyt.:
1. co się stanie jak naciśnie gaz na maxa
2. za ile go sprzeda???

_________________
SPRZEDAM M18T/MT rtr. Na bezszczotce!
Info na Maila Kruszu@gmail.com <- rzadko bywam na forum, więc wolno odpisuję na PW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 27, 2005 4:17 pm 
Offline
tomalo

Dołączył(a): N sty 04, 2004 8:33 pm
Posty: 778
Lokalizacja: Kraków autko: mam :)
Eras21 napisał(a):
jetsem ciekawski i mam 2 pyt.:
1. co się stanie jak naciśnie gaz na maxa
2. za ile go sprzeda???


odp. 1. prawie w kazdym zakresie predkosci przydaje sie wheelie bar
odp. 2. pewnie nie sprzeda :) za duzo pracy w to jest wlozone.

_________________
pozdrawiam
tomalo


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 27, 2005 4:37 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lis 05, 2004 10:06 pm
Posty: 2469
Lokalizacja: Wa-Wa Auto: Xray m18 i TLT-1 Trial
tomalo napisał(a):
Eras21 napisał(a):
jetsem ciekawski i mam 2 pyt.:
1. co się stanie jak naciśnie gaz na maxa
2. za ile go sprzeda???


odp. 1. prawie w kazdym zakresie predkosci przydaje sie wheelie bar
odp. 2. pewnie nie sprzeda :) za duzo pracy w to jest wlozone.


odp.odp. 2. Ale chodziło mi o to za ile by nowy zrobił (drugi :D )

_________________
SPRZEDAM M18T/MT rtr. Na bezszczotce!
Info na Maila Kruszu@gmail.com <- rzadko bywam na forum, więc wolno odpisuję na PW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N lut 27, 2005 4:55 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt wrz 24, 2004 8:12 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki Wlkp Auto: B4/ B44
Ja powiem ze fajnie to wyglada ale nic poza tym :? Powiem ze moj LST z nowym silnikiem na starcie tez kreci wszystkimi kolami w miejscu na betonie 8)


Pozdrawiam

_________________
Cos co lubie to Majonez

Wojtek Forysiak


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 28, 2005 3:47 pm 
Offline

Dołączył(a): So lis 06, 2004 4:25 pm
Posty: 68
Lokalizacja: Bydgoszcz
niezły hardcore 8) wg mnie to jest za szybkie ale za to fajnie wygląda ( te trzy wydechy) :wink:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N cze 19, 2005 8:58 pm 
Offline

Dołączył(a): So lis 20, 2004 9:40 pm
Posty: 186
Lokalizacja: warszawa
Fajnie by było jakby wszystkie te wydechy skrócił robiąc jeden taki multi wydech który wyglądałby jak ten z revo. Pozatym ten tzw wheelie bar mógłby zostac podniesiony zeby chociarz mógł zrobić to weele pod kontek minimum 45% .


Ale co tu krytykowac ? TEZ TAKI CHCE :) Moze na jego stronie domowej jest z nim kontakt. Pod koniec filmu sie wyswietla jego stronka - chyba ze juz ktos zaglądał i nie mam racji.

_________________
gg: 2063840
mail: mateusz@olejnik.pl

HPI Baja 5b SS
sprzedam serwo: sanva erg-vz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 14, 2005 8:00 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 26, 2004 2:27 pm
Posty: 853
Lokalizacja: RC Smoki Kraków; hobao hyper 8 pro
Andy Tymowicz - takie Polskie nazwisko :))

_________________
Pozdrawiam,
Maciej Pożycki


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 14, 2005 8:22 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2004 6:25 pm
Posty: 2253
Lokalizacja: Białystok Model: HPI Hellfire SS
na moje oko to ta fura ma napęd 2wd na przód tylko to jedno a po drugie o wheeli nie ma ma mowy, bez napedu na 4 kółka ;]

_________________
PUSTY GARAŻ :(
GG: 2780008


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Teraz jest Pt cze 05, 2020 6:58 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL