Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj



Teraz jest Pt cze 05, 2020 7:25 am

Teraz jest Pt cze 05, 2020 7:25 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor
PostNapisane: Cz sty 15, 2009 5:23 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 11:40 am
Posty: 2616
Lokalizacja: Warszawa
Szukajka nie działa jak należy stąd taki temat. Wiem, że był poruszany już kilka razy, ale nie mogę znaleźć :(

Jakie oleje do dyferencjałów w truggy polecacie?
Tu słyszałem, że 15-10-5k, tam, że 5-7-2k, jeszcze gdzie indziej, że 30-30-10k jest ok :|
Pewnie to zależy od stylu jazdy... więc tor (Trasa Toruńska, Siekierki, Piaseczno) no i jak opór nuda to bashing jakiś po bezdrożach :) Najbardziej odpowiada mi 30-30-10, bo kupuję tylko 2 butelki oleju, czyli taniej wychodzi :mrgreen:

Teraz jaki olej do amorków?
Wszyscy polecają 40WT. Lubię poskakać, powinno pomóc :)

Pozdrawiam :)

_________________
Mugen Seiki MBX6|SH PT2009-XB|Hitec|AKA|Merlin Advance|Spektrum DX3R
Team RCWróblik


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 15, 2009 6:23 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz lip 05, 2007 4:12 pm
Posty: 596
Lokalizacja: Lublin
Nie da się jednoznacznie powiedzieć czy ta czy inna gęstość będzie dobra zarówno w dyfrach jak i w amorach.

Gęstość oleju w dyfrach zmienia się zależnie od stanu nawierzchni , na bardzo przyczepnej daje się gęściej a na bardziej sypkiej rzadziej ,
np. ja w jamminie crt na wiosnę jeździłem bardzo gęsto(40/50/30) bo inaczej na wilgotnym przyczepnym torze nie skręcał , przód strasznie wyjeżdżał , natomiast w lecie na luźniejszej nawierzchni lałem 7/10/3 i było ok.

Co do amortyzatorów , to tak samo , gęstość musisz zgrać razem z twardością sprężyn i z ilością/wielkością dziur w tłoczkach.
I tu tez w grę wchodzi nawierzchnia , inaczej się leje na dość płynny płaski tor a inaczej na tor z dużą ilością dziur.

No i wszystko zależy też od Twojego stylu jazdy , jedni wolą ostro zamiatać tyłem inni dokładna jazdę bez uślizgu.

Polecam ściągnąć set up book hudego do samochodów off-road tam jest dużo ciekawych informacji.

_________________
Pozdrawiam
RC TEAM SZCZECIN

Czerwony Samuraj


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 21, 2009 12:37 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr gru 24, 2008 8:40 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Olsztyn Jaroty
Cześć mam model LIGHTNING STADIUM SPORT i mam podobny problem. Chciałem założyć temat lecz znalazłem ten więc postanowiłem się włączyć. A więc do rzeczy słyszałem o różnych kombinacjach min.
5k, 10k, 3k (Podobno nie rzuca tyłkiem na zakrętach w Lajcie)
15k, 10k, 5k
5k, 7k, 2k ( niejestem pewien czy jest to dobre, bo gęstości te są dość małe)
30k, 30k, 10k (podobno jest "git w lajcie" jak taki jeden Kolo napisał)
40k, 50k, 30k ( jak dla mnie to dość twardo)
7k, 10k, 3k
30k, 50k, 10k (podobno jest to stare i dobre rozwiązanie które się sprawdza :shock: )
10k, 20k, 7k
30k, 40k, 10k

Pytam się bo sprawdzenie tego kosztowało by mnie 170zł (jedna butelka kosztuje 17zł) gdybym był bogaty to bym se kupił je wszystkie. :mrgreen:

I mam pytanie, jestem tu nowy więc się nie śmiać. :mrgreen: np. 30k, 40k, 10k to znaczy że co? ( chodzi mi o to co jest do jakiego dyfra?)

A co do amorków to do jazdy na zawodach i w terenie dobre jest 45wt a do skoków 65-80wt w zależności od modelu, sprężyn, amorków itp.

Więc prosze pisać kto co miał i testował w swoim modelu i jak się sprawdza.

Pozdrawiam :wink:

_________________
GG: 9825477

HB LIGHTINIG STADIUM SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 21, 2009 2:16 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr paź 31, 2007 12:39 pm
Posty: 377
Lokalizacja: Częstochowa
Kolejność podawania gęstości jest od przodu do tyłu, czyli przód/środek/tył. Ja miałem kilka kombinacji. 10/50/7 jeździło mi się dobrze, jednak później zalałem 30/50/10. Model był bardziej agresywny i można było szybciej wchodzić w zakręt. Środek gęsto, ponieważ lubię jak mi lekko zarzuca tyłek na zakręcie. Miałem w amorkach 40 WT i std sprężyny. Na początku jeździło mi się bardzo dobrze. Model płynął po torze i ładnie wybierał nierówności. Później zaczęło mi to przeszkadzać, bo się bardzo bujał :P Nie czułem pewności w jeździe. Proponuję amortyzatory zalać gęściej, albo dać twardsze sprężyny.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 21, 2009 2:24 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr sie 01, 2007 11:43 am
Posty: 236
Lokalizacja: w-wa
Im gęściej w środku, tym więcej stałego napędu na 4 koła.

_________________
Pozdrawiam ARTUR
Hyper ST PRO, O.S. Speed + O.S. V-spec VZ-B, T-2060 Tuned Pipe, Cradock Brakes, Jammin X1-CRT shocks,Team Losi side bars, Sanva MX-3


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 22, 2009 8:16 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr gru 24, 2008 8:40 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Olsztyn Jaroty
A ja mam pomysł jescze jedną kombinację: 30k, 50k, 7k Zapewne będzie to podobne do kombinacji Kolegi/Pana wyżej lecz coś to może zmienić.

_________________
GG: 9825477

HB LIGHTINIG STADIUM SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 22, 2009 9:46 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr sie 01, 2007 11:43 am
Posty: 236
Lokalizacja: w-wa
Przesadziłeś z tym 30 z przodu. Zresztą środek i tył też moim zdaniem troszku za bogato. Jak tak zalejesz to praktycznie zblokujesz te dyfry.

_________________
Pozdrawiam ARTUR
Hyper ST PRO, O.S. Speed + O.S. V-spec VZ-B, T-2060 Tuned Pipe, Cradock Brakes, Jammin X1-CRT shocks,Team Losi side bars, Sanva MX-3


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 24, 2009 12:31 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr gru 24, 2008 8:40 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Olsztyn Jaroty
W środkowym dyfrze właśnie o to chodzi no ale w przód może rzeczywiście troszkę za gęsto.

_________________
GG: 9825477

HB LIGHTINIG STADIUM SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 24, 2009 8:26 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 11:40 am
Posty: 2616
Lokalizacja: Warszawa
Dobra zalałem dzisiaj 30/40/10 (brudna robota ;/) i muszę powiedzieć, że jakoś mega gęsto to nie chodzi... mam wrażenie, że środek i tył miałem gęściej przedtem :mrgreen:

_________________
Mugen Seiki MBX6|SH PT2009-XB|Hitec|AKA|Merlin Advance|Spektrum DX3R
Team RCWróblik


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N sty 25, 2009 12:46 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr gru 24, 2008 8:40 pm
Posty: 64
Lokalizacja: Olsztyn Jaroty
Ja bym dał raczej 30/50/10 te 40 to raczej nie zblokuje go go za bardzo.

_________________
GG: 9825477

HB LIGHTINIG STADIUM SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 28, 2009 1:41 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 11:40 am
Posty: 2616
Lokalizacja: Warszawa
Chciałem dać 50, ale w sklepie nie było... i dobrze :D

Model na 30/40/10 jest agresywny, zrywa się, start na burnoucie cały czas. Nie wiem do końca czy to tak fajne, ale do bashu jest OK. Na torze pewnie gorzej ;)

40WT do amorków OK, model ładnie wybiera nierówności.

Reasumując do jazdy torowej 30/40/10 może być za gęsto i model będzie trudny do opanowania. Do bashu jest git :mrgreen:

_________________
Mugen Seiki MBX6|SH PT2009-XB|Hitec|AKA|Merlin Advance|Spektrum DX3R
Team RCWróblik


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt kwi 14, 2009 7:58 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 11:40 am
Posty: 2616
Lokalizacja: Warszawa
Dobra koniec amatorki :twisted: Za 11 dni zawody, trzeba rozglądnąć się za setupem.

30/40/10 za gęsto. I kropka. Z setup sheeta Jareda Tebo do jego ST-RR leje 7/10/2k. Też tak bym chciał zalać, ale...

mam dwusatelitowe dyfry :lol: no i tak na oko wychodzi, że jest 2x mniej oporów czyli w sumie 2x gęstszy olej niż w 4 spiderach... Pytałem kogo się dało na GG ale każdy w sumie mówił co innego, ale z tych bardziej poważnych wybrałem dwie opcje:

-właśnie 2x gęściej
-lać jak do 4 satelit
-3 opcja to była mniej więcej taka: "lol masz 2 satelitowe dyfry? <hahaha>" :D

to jak w końcu jest? :P

_________________
Mugen Seiki MBX6|SH PT2009-XB|Hitec|AKA|Merlin Advance|Spektrum DX3R
Team RCWróblik


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2009 6:04 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 02, 2006 8:04 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
enjoy: http://xtremerc.com/pages/howto.php?howto=24&page=3 :)

_________________
Hellfire SS
Wielki powrót :)
plan: buggy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2009 7:39 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 11:40 am
Posty: 2616
Lokalizacja: Warszawa
Ooo dzięki jesteś wielki :D Stronkę znam, wiele rzeczy z niej brałem, ale tego nie znalazłem. ;)

_________________
Mugen Seiki MBX6|SH PT2009-XB|Hitec|AKA|Merlin Advance|Spektrum DX3R
Team RCWróblik


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr kwi 15, 2009 8:47 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N kwi 02, 2006 8:04 pm
Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
heh :) nie ma sprawy. Chłopaki na rctechu polecili :)

_________________
Hellfire SS
Wielki powrót :)
plan: buggy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Teraz jest Pt cze 05, 2020 7:25 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL