Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 30, 2026 11:53 pm

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
PostNapisane: Śr lut 27, 2013 11:14 am 

Witam i pozdrawiam.

Jestem tu nowy wiec proszę koledzy o taryfę ulgową .Chcę zacząć moją przygodę z modelami RC w tym roku zamierzam kupić pierwszy model już za jakieś 4 tygodnie kiedy przestanie padać i się ociepli (nie lubię marznąć)
Będzie to mój pierwszy model RC znalazłem kilka fajnych torów w okolicy i zamierzam z nich skorzystać podam poniżej linki jednego może pomogą w dalszej rozmowie.
http://www.wlrc.co.uk/

Jeśli chodzi o model RC to własnie dlatego jestem na tym forum i kieruje do was drodzy koledzy pytanie czy warto kupić za tą cenę ten model jako osoba początkująca(1200 zł) ,zaznaczam że nie chcę tez kupić byle czego. Dodam ze jestem mechanikiem samochodowym może to pomóc w dalszej rozmowie.
Mój wybór padł na dwa modele ON ROAD które podałem poniżej .

RTR NITRO RS4 3 EVO+ W/ 2.4GHz

Lub -jescze nie jestem pewien co do modelu spalinowego czy elektryczny .

RTR SPRINT 2 FLUX

Do zestawu elektrycznego HPI zaleca pakiet który zamieśćiłem poniżej (około 250 zł)
http://www.hpieurope.com/piw.php?partNo=101933&lang=pl

Oraz ładowarka
http://www.hpieurope.com/piw.php?partNo ... ang=pl(około 400 zł)

Co sadzicie o tych modelach? zaznaczam ze jest to mój pierwszy model rc ogólnie jestem zwolennikiem modeli spalinowych tylko mają jedną wadę pełny moment obrotowy dostają dopiero przy maksymalnych obrotach co może spowodować wolniejszy start oraz kiepskie przyśpieszenie przy wyjśćiu z ćiasnych zakretów śilniki elektryczne mają tę moc już z samego dołu to tak jak przyrównać do siebie dwa model samochodów w normalnej skali 2.0 diesel oraz 2.0 petrol wiecie co mam na myśli wiekszość z was zna to porównanie .
Mam pytanie co do bateri oraz ładowarki nie są to zbyt wysokie ceny ?