Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Pt mar 29, 2024 8:37 am

Teraz jest Pt mar 29, 2024 8:37 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor
 Tytuł: Xray T2'008
PostNapisane: Śr wrz 26, 2007 7:34 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt paź 08, 2004 6:55 pm
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa - Bielany
Są już dane i zdjęcia nowego dziecka X'a: http://www.teamxray.com/teamxray/produc ... 0&catName= Co ciekawe druga wersja europejska ma miejsce tylko na 5 cel.

_________________
DRIFT - You Must Feel "It"
TA-05 CounterSteering


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr wrz 26, 2007 8:40 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz lut 10, 2005 9:02 am
Posty: 624
Lokalizacja: Płock,
I co z tego jak i tak nie potraficie takimi modelami jeździć. :)
W Polsce jest kilka osób które opanowały zagadnienia XRAYA ale profesjonalista jak to profesjonalista nie strzępi języka bądź klawiatury na marne jak chociażby ja w tej chwili, siedzi jak ukryty smok bądz przyczjony tygrys.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł: Re: Xray T2'008
PostNapisane: Cz wrz 27, 2007 8:51 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 02, 2005 5:37 pm
Posty: 375
Lord napisał(a):
Co ciekawe druga wersja europejska ma miejsce tylko na 5 cel.


po prostu została ona zoptymalizowana do klasy modified... wydaje się, że różni się od wersji 6-celowej nie tylko brakiem 6-go otworu, ale też pozostałe 5 jest minimalnie przesuniętych do przodu, tak aby środek ciężkości pakietu wypadał w tym samym miejscu, co w wersji 6-celowej.

sporo części zawieszenia i układu napędowego zostało zaczerpnięte z poprzedniego modelu - nowe elementy, które zauważyłem przy pobieżnym obejrzeniu strony Xray`a to:
- przednie/tylne zwrotnice,
- przednie/tylne c-huby,
- krótszy tylny pasek
- dyfry - ciekawe, że Hudy zrezygnował ze stalowych - mnie w tym sezonie plastikowy dyfer kruszył się regularnie - na szczęście nowe dyfry wyglądają na gruntownie przeknostruowane i wzmocnione w stosunku, do tych w T2R...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz wrz 27, 2007 9:25 pm 
Offline

Dołączył(a): So paź 18, 2003 8:56 am
Posty: 1529
Lokalizacja: Lublin________ Auta: dtm + micro
Zmian jest o wiele więcej.
Nowe amortyzatory, nowe wiżyczki, nowa płyta górna, nowy układ wałka posredniego, nowy układ kierowniczy itd.
Tyle zmian, że aż strach. Na prawdę. Dlatego z niecierpliwością czekamy na pierwsze opinie zawodników o tym modelu.
Tadeusz Żelazo

_________________
Too Fast Team
X-ray Team PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt wrz 28, 2007 8:38 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sty 02, 2005 5:37 pm
Posty: 375
nowe płyty górne i dolne to było oczywiste (pewnie elementy alu też są zmienione), dlatego nie wspominałem o nich, skupiając się jedynie na zawieszeniu i układzie przeniesienia napędu.

fakt - amortyzatory są nowe - ciekawe czy są to te uniwersalne amortyzatory, całe wykonane z aluminium (zbiornik oleju jest anodyzowany na czarno, więc wygląda jak plastik), informacja o których parę tygodni temu pojawiła się w Newsach na stronie Xraya - amortyzatory te miały być wspólne dla T2 i NT1.

a - i jeszcze w europejskiej wersji zmienia się przełożenie wtórne między wałkiem centralnym a dyferencjałami - zmienia się ono z 34/20=1,7 na 38/16=2,375 - dzięki temu da się teraz dobrać odpowiednie przełożenia dla super-wysokoobrotowych silników nawet na ciaśniejszych torach (przy zastosowaniu kombinacji zębatek 87/14 uzyskujemy przełożenie 14,76)...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt gru 07, 2007 11:30 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 24, 2004 11:13 am
Posty: 754
Lokalizacja: Łódź
...


Ostatnio edytowano So sie 02, 2008 12:11 am przez Jacek Ochociński, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt gru 07, 2007 8:43 pm 
Offline

Dołączył(a): So paź 18, 2003 8:56 am
Posty: 1529
Lokalizacja: Lublin________ Auta: dtm + micro
Piszę zamiast Pawła.
Bo on od południa pracuje nad modelem 008.
Przerwy robi tylko na posiłki.
Montaż przebiega bez problemów. Wszystko pasuje, jak to u Hudego.
Mam nadzieję że zdąży do jutra. Bo jutro wybieramy się na zawody RCLigi. Chcemy potrenowac i zapoznać sie z nowym modelem.
Relacja z tego zapoznania - wkrótce.
Tadeusz Żelazo

_________________
Too Fast Team
X-ray Team PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So gru 08, 2007 11:12 pm 
Offline

Dołączył(a): So paź 18, 2003 8:56 am
Posty: 1529
Lokalizacja: Lublin________ Auta: dtm + micro
Model złożony i ustawiony.
Wersja 5 celowa tak skonstruowana, że nie trzba było montować zadnego ciężarka do zbalansowania modelu.
Dzisiaj odbył pierwsze jazdy. Potwierdziły one opinię że model jest jeszcze lepszy od wersji 007.
Dlatego całkowicie w przypadku tego modelu nie pasuje slogan reklamowy pewnego proszku.
Po pierwsze widać różnicę.
Po drugie nie przepłaca się, bo model wart jest o wiele większych pieniędzy.
Tadeusz Żelazo
PS I. Jutro swoimi refleksjami podzieli sie Paweł.
PS II. Szkoda że sprzedane nam pakiety nie odpowiadają chociaż w 10 % jakości modelu. Wtedy wynik dzisiejszych zawodów byłby pewnie inny. A tak - gratulacje dla prof. Łukasza.
PS III. Podziękowania dla Jacka Ochocińskiego za udostępnienie modelu i okazywaną nam życzliwość.

_________________
Too Fast Team
X-ray Team PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr gru 19, 2007 12:02 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 9:59 pm
Posty: 3870
Lokalizacja: Bdg
Jest tez wersja EU - 6 cel itd, coś dla ludzi :) Poza ceną ;)

_________________
5 P's of Racing: Perfect Preparation Prevents Poor Performance


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt sty 18, 2008 11:14 pm 
Offline

Dołączył(a): So paź 18, 2003 8:56 am
Posty: 1529
Lokalizacja: Lublin________ Auta: dtm + micro
Po pierwsze pszepraszam że to jutro się trochę przdłużyło :P . Jednak teraz jestem po zawodach w Kłodzku i mogę coś powiedzieć od siebie. Przy składaniu modelu nie było żadnej niespodzianki - poszło łatwo jak zresztą z poprzednimi modelami X-Raya'a. Po złożeniu ku mojej radości okazało się że wersja 008 jest lepiej wyważona przez co nie musiałem doklejać odważników (co miało miejsce w 007). Jest to ważne w klasie modified gdzie baaardzo trudno jest uzyskać min. wage. Na zawodach w Ursusie ustawiłem model bardzo podobnie jak w instrukcji i wszystko było ok. Co więcej miałem okazję ustawiać drugą 008 dokładnie wedłóg instrukcji i ku mojemu zaskoczeniu okazało się że jest to ustawienie równie dobre co moje :P . Następne zawody odbyły się w Kłodzku. Po pierwszych treningach jedyną zmianą w ustawieniach którą zrobiłem była zmiana opon na twardsze (z VTEC 27 na Sweep 32). Model prowadził się znakomicie co znalazło potwiedzenie w wynikach - pole position i drugie miejsce na koniec zawodów. Model okazał się nie zwykle wytrzymały (po uderzeniu bokiem w bande przy znaczniej prędkości, gdy wydawało mi się że połamało się/pogięło pół modelu jedyną częścią która nie wytrzymała było plastikowe mocowanie wachacza do aluminowych wsporników).
Ogólnie model oceniam na 9,5/10 (ale to tylko dlatego że nie wierzę w ideały :P ). Z czystym sumieniem mogę polecić go każdemu - od początkującego aż po zawodowców.

_________________
Too Fast Team
X-ray Team PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt lut 26, 2008 11:53 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 04, 2007 8:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Berlin
Jak oceniacie swoje modele po zmaganiach na torze?
Ja niestety nie moge sie zachwycac za bardzo, no coz albo mam pechowy model albo to ja mam pecha ... hihihi... chyba to drugie.
Moj model ma 3 miesiace a juz wlasciwie drugi w niego wlozylam.

_________________
irena


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 27, 2008 12:04 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So kwi 24, 2004 11:13 am
Posty: 754
Lokalizacja: Łódź
poza fabryczną wymianą zębatek i innych drobnych części (dosyłane z fabryki co kilka dni), to nic. Przy przełożeniu 38/16 leciały paski w modified - jednak za duże momenty, ale to zostało usunięte przez zmianę zębatek o ilości zębów z poprzedniego modelu - 34/20


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 27, 2008 6:47 am 
Offline

Dołączył(a): So paź 18, 2003 8:56 am
Posty: 1529
Lokalizacja: Lublin________ Auta: dtm + micro
Model po 3 zawodach w klasie modified.
Oprócz potężnego "dzwonu" w Kłodzku ( gdzie trzeba było dodatkowo wymienić oś wachacza ) jedynym problemem był układ przeniesienia napędu. Oprócz pasków wymienialiśmy również zębatki plastikowe. Ponieważ problem ten dotyczył zarówno napędu na przó jak i na tył - być może wymiana dostarczonych zębatek rozwiąże ten jedyny problem.
Poza tą jedną "dolegliwością" model bez zarzutu.
A że tak faktycznie uważam niech świadczy fakt, że posiadam jeszcze model 007 i jest on zawsze ze mną na zawodach. Ale jezy sobie spokojnie w pudełku i służy co najwyżej jako "dawca" dla innych.

_________________
Too Fast Team
X-ray Team PL


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr lut 27, 2008 8:35 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt wrz 04, 2007 8:13 pm
Posty: 21
Lokalizacja: Berlin
tak zebatki i paski z tym sie tez tu borykamy... Ja po ostatnim moin "Dzwonie" mam do wymiany grafitowa plyte wierzchnia, oczywiscie zebatki i paski tez...
No coz ale jak jest wszystko sprawne to musze przyznac ze prowadzi sie calkiem nie zle, mam roniez model 007 tak wiec roznice mozna wyczuc.

_________________
irena


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn kwi 28, 2008 10:34 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N wrz 23, 2007 9:59 pm
Posty: 3870
Lokalizacja: Bdg
I jak sie sprawują zabawki?

_________________
5 P's of Racing: Perfect Preparation Prevents Poor Performance


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Teraz jest Pt mar 29, 2024 8:37 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL