Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:12 am

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:12 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
PostNapisane: Śr sie 14, 2013 1:00 am 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 6:03 pm
Posty: 18
igigod napisał(a):
Sprawdź jeszcze ustawienia orczyka od serwa, bo może masz po prostu otwartą przepustnicę.


serwo+orczyk dzialaja swietnie i sa ustawione perfekt . otworzylem przepustnice tylko na potrzeby zdjecia dlatego moze wprowadzilem w blad ( choc iglica faktycznie byla wkrecona)


tylko hsi do ustawienia . wymiana swiecy , podgrzewacza i startera moze . i bedzie cacy
...
nikt nie mowil ze bedzie latwo :)

_________________
-= nikt nie mowil ze bedzie latwo =-

Great Vigor Rex-X .28 buggy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N sie 18, 2013 1:54 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 6:03 pm
Posty: 18
jeszcze takie pytanko mam ... znalazlem instrukcje do ustawien fabrycznych mojego silnika

http://www.modelsport.co.uk/downloads/m ... manual.pdf

http://www.modelsport.co.uk/downloads/m ... 28_exp.pdf

i teraz tak... jesli jest napisane zeby obrocic srubke o 3 obroty to chodzi o cale 360 stopni czy jak ??

( ogolnie pomijam krok 4 instrukcji bo moj silnik jest juz dotarty :))

_________________
-= nikt nie mowil ze bedzie latwo =-

Great Vigor Rex-X .28 buggy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N sie 18, 2013 7:09 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 02, 2009 3:29 pm
Posty: 741
3 obroty to 3 obroty ;) , czyli 1080 stopni.

_________________
TLR 8ight-T 2.0|Alpha Power|AKA|Pro-line|Hitec|Sanwa|Tornado|
TRX Summit 1/16


Ofna Jammin X1 CRT (2010-13)
HPI E-Firestorm 10T (2009-10)


GG:5508782


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: N sie 18, 2013 10:34 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 6:03 pm
Posty: 18
tak tez myslalem :))

czekam na nowy starter (rozrusznik) , zamowilem bo wkretarka nie rozkreca silnika do odpowiednich obrotow ... i ciezko zaskakuje - jak juz zaskoczy to : ....



martwi mnie fakt ze silnik juz po uruchomieniu nie chce dzialac bez podgrzewacza na swiecy ... jakies sugestie ??
swieca nr7...??? zbyt slabo grzeje ??

_________________
-= nikt nie mowil ze bedzie latwo =-

Great Vigor Rex-X .28 buggy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sie 19, 2013 5:32 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 21, 2011 10:41 am
Posty: 1992
Lokalizacja: Kraków
świeca do wymiany
nr7 nic mi nie mówi bo każdy producent ma różne oznaczenia
Na taką pogodę świeca powinna być zimna.

_________________
KS Wanda Sekcja Modelarska RC Kraków


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sie 19, 2013 11:00 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 02, 2009 3:29 pm
Posty: 741
Moim zdaniem za bogato ustwiona LSN.
Spróbuj "włączyć" mu ssanie, odpal z otwartą do, powiedzmy, 1/4 przepustnicą i daj mu się rozgrzać, jeśli nie zgaśnie wina LSN.

Pozdrawiam

_________________
TLR 8ight-T 2.0|Alpha Power|AKA|Pro-line|Hitec|Sanwa|Tornado|
TRX Summit 1/16


Ofna Jammin X1 CRT (2010-13)
HPI E-Firestorm 10T (2009-10)


GG:5508782


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sie 19, 2013 2:13 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 6:03 pm
Posty: 18
No wlasnie chodzi o to ze jak dodaje gazu to gaśnie ...silnik mi sie zalewa... Zmieniłem ustawienia na fabrycznie ale jeszcze nie testowalem... (Głośne to małe diabelstwo i widziałem ze sąsiedzi sie dziwnie na mnie patrzyli) , rusze pełna para po urlopie.dojdzie mi starter i świece które zamówiłem i mam nadzieje ze bedzie ok

_________________
-= nikt nie mowil ze bedzie latwo =-

Great Vigor Rex-X .28 buggy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sie 21, 2013 2:07 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 6:03 pm
Posty: 18
no dobra , no to mam kolejne pytanie . wiem ze sa dostepne w sprzedazy mini zestawy cos a'la podgrzewacze do swiec , ktore montuje sie do autka . cos jak w 'komarkach' bylo . z tym ze chyba na baterie to jest i montuje sie to do bateri od servo albo z dodatkowa bateria to jest ... nie wiem dokladnie .

spotkal sie juz ktos z czyms takim ??

_________________
-= nikt nie mowil ze bedzie latwo =-

Great Vigor Rex-X .28 buggy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sie 22, 2013 5:15 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr gru 02, 2009 3:29 pm
Posty: 741
Chodzi Ci o EZ start? Nie wiem, czy można go podłączyć pod każdy silnik, poza tym nie polecałbym, bo mimo, że nie miałem tego, to miałem roto i nie dość, że to większa waga modelu, więcej awarii to jeszcze (nie wiem jak z ez startem) lubi przeciekać.

Pozdrawiam

_________________
TLR 8ight-T 2.0|Alpha Power|AKA|Pro-line|Hitec|Sanwa|Tornado|
TRX Summit 1/16


Ofna Jammin X1 CRT (2010-13)
HPI E-Firestorm 10T (2009-10)


GG:5508782


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 26, 2013 6:04 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 6:03 pm
Posty: 18
no to po kolei...

ustawilem silnik tak zeby stabilnie pracowal na niskich obrotach , problem polega na tym ze jak przegazuje to jeszcze jakis czas jest na wysokich obrotach ... pytanie : zbyt duza dawka paliwa na iglicy HS ??

2 pytanie . jak zmiejszam dawke na HSI to silnik wchodzi na wysokie obroty i regulacja LSI niewiele daje... poza tym silnik strasznie sie grzeje a paliwko starcza na max 10 min . a z gaznika az pluje paliwem...

a na wysokich obrotach sie dlawi...

domyslam sie ze regulacja TYLKO LSI na nic sie nie zda bo jak juz ustawie wolne obroty to sie dlawi na wysokich . a jak zaczynam krecic HSI to albo sie dlawi na wysokich obrotach albo nie chce odpalic , albo wkreca sie na strasznie wysokie obroty ( na biegu jałowym ) pomimo wczesniej ustawionej LSI ...

rece opadaja

_________________
-= nikt nie mowil ze bedzie latwo =-

Great Vigor Rex-X .28 buggy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 26, 2013 6:06 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 02, 2013 6:03 pm
Posty: 18
jak najlepiej ustawic silnik ?? tzn od czego zaczac ?

_________________
-= nikt nie mowil ze bedzie latwo =-

Great Vigor Rex-X .28 buggy


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz wrz 26, 2013 6:10 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn kwi 29, 2013 2:55 pm
Posty: 788
Lokalizacja: Szczecin
Obie iglice odkręcić lub dokręć żeby wyrównać z obudową. Najpierw wyregóruj niskie obroty a później wysokie .
Obroty rób tylko 1/8 obrotu.

_________________
Traxxas Rustler 4x4|Ezrun MAX10 SCT + 3660 4000kv|Traxxas 2075|TQi TSM
MBX6 eco|SkyRC TS150 + GoolRC 4274 2000KV|Hitec HS-7985MG|DX3S


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So wrz 28, 2013 9:44 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 12, 2011 4:14 pm
Posty: 295
Lokalizacja: Poznań
rax90 napisał(a):
Obie iglice odkręcić lub dokręć żeby wyrównać z obudową.

Nie wymądrzaj się. Silniki mają różne ustawienia fabryczne.

Ustaw fabryczne z nową świecą zalecaną do silnika na pogodę którą mamy teraz.
Ustaw zalecaną w instrukcji szczelinę przepustnicy.
To ustawienie z bogatą mieszanką, od tego zacznij, kluczowa jest nowa świeca.

Przy tej temperaturze na zewnątrz nie możesz się sugerować za bardzo wskazaniami termometru bo silnik przy 120 stopniach może już chodzić bez smarowania i go zniszczysz.

_________________
http://poznanskie2kola.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 5:12 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL