Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 02, 2026 6:43 pm

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor
PostNapisane: Pn cze 07, 2004 10:22 pm 

Na poczatek chcialem przywitac wszystkich poniewaz jestem nowy :P (na forum :D). Po 2 troche sie rozpisalem i dlatego niekazdemu bedzie sie chcialo to czytac, ale chcialbym zeby to przeczytaly osoby z krakowa ;) i osoby chcace mi pomoc. Zeby niepisac po roznych tematach wszystko co mnie interesuje napisze tutaj.

Chcialbym sie dowiedziec roznych informacji o was np. ile latek maja zapalency tego hobby(sportu) dlatego jesli nikt niema nic przeciwko zrobie rozne ankiety. Nastepnie interesuje mnie z kad wziasc informacje na temat autek poniewaz jestem calkowicie zielony i moje wiadomosci sa minimalne.

Tutaj opisze dokladnie co mnie interesuje w punktach:
1.Skad wziasc podstawowe informacje
2.Skad wziasc dokladniejsze informacje jesli takowe sa potrzebne :P
3.Jaki samochodzik powinienem wybrac -nizej napisze cos wiecej
4.Co z ankietkami -nieprzeszkadzalyby?
5.Kontakt z osobami doswiadczonymi chetnymi do pogadania z zoltodziobem
6.Kontakt z osobami z Krakowa ... (<-- najlepiej przez gg /\)

Wracajac do pkt. 3. opisze teraz jaki samochodzik najbardziej by mnie interesowal:
-elektryczny
-szybki ::
-4x4 latwiej prowadzic
-off-road (off/on) -wydaje mi sie ze najlepszy bedzie buggy
-mozliwosc brania udzialu w zawodach(jak by co) -kolejny + dla buggy
-skala 1:10 (podobno najb. popularna a pozatym te zawody)
Narazie :) to wszystko, a jesli cos sobie przypomne to dopisze.

Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  

Tytuł:
PostNapisane: Pn cze 07, 2004 10:33 pm 

Faktycznie - strasznie sie rozpisales; na przeczytanie tego poswiecilem cale 15sek. : o

Moze ktoras z tych aukcji (1, 2) Cie zainteresuje.