Zgadzam się z Michałem co do skali. Zdradź, jaki jest Twój budżet? Jesteś zainteresowany kupnem zza granicy?
Większość modeli 4WD można w dwie minutki przerobić na 2WD, lecz nie daje to komfortowej jazdy - samochód jest niesamowicie trudny do opanowania i zarzuca tyłkiem we wszystkie strony; niestety, fizyka w przypadku modeli działa inaczej, niż w prawdziwych samochodach... Ale dla zabawy - zawsze można spróbować i bezproblemowo wrócić do pierwotnego napędu.
Wiedz też, że są dwie szkoły dot. Driftu. Jedni mówią, że każdy ślizg bokiem to driftowanie, inni twierdzą, że do porządnego driftu trzeba mieć dedykowane podwozie, w którym można ustawić odpowiedni CounterSteer (CS). Jak zawitasz na forach skupiających się na drifcie to dowiesz się wielu informacji tłumaczących co i jak, ale pokrótce - CS to jakby określenie, o ile szybciej kręcą się koła z tyłu od tych z przodu (czyli zauważ - modelarze nie rezygnują z napędu 4WD, tylko go modyfikują).
Wpadaj na 
Portal PDMRC i się kształć. Ja też mam sporo do nadrobienia. 
