Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 18, 2024 2:05 am

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 2:05 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Czy jestes za wprowadzeniem w klasie MT ponizszych przepisow opartych na przepisach ROAR?
TAK 77%  77%  [ 41 ]
NIE 23%  23%  [ 12 ]
Liczba głosów : 53
Autor
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 3:02 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2004 6:25 pm
Posty: 2253
Lokalizacja: Białystok Model: HPI Hellfire SS
Michał Bugajski napisał(a):
Wojtek Sadowski napisał(a):

Sugerujesz, że bez tuningu savage nie jest groźnym konkurentem... dziwne... To, że są droższe każdy wie, ale jakość ma swoją cenę. Zawody to już profesjonalna sprawa, więc koszty schodzą tu na dlaszy plan, każdy model zawodniczy kosztuje fortunę. Ale szczerze wątpię, by standardowy raptor miał jakieś szanse z savage 4.6 SS. Przyznaję, Raptora nei widziałem na oczy... ale oglądałem filmy z tym modelem i w porównaniu z savage 4.6 to mocno odstaje na niekorzyść Raptora.
Modele są ogólnie podobne w konstrukcji a to, że konstruktorom OFNY udało się zrobić podobny model i o wiele tańszy to tylko chwała im za to.


chyba sie muszisz nieco doszkolic jakiej firmy jest Raptor bo napewno nie jest to OFNA :mrgreen: Przyjedz na zawody a sie przekonasz ze nie tylko model sie liczy ale zawodnik..a modele ktore sa w czołówce wymgaja wiele wkładu własnego jak i finansowego...Nie oceniaj modelu którego nie widziałeś..koniec OT

OJ, myslałem o czym innym co innego napisałem, Raptor rzecz jasna jest firmy nanda/schumacher :) Co do zawodów, przyjade na 100% jeżeli ktoś łaskawie dopuści silniki .32 - tym akcentem chciałem powrócić do tematu przepisów...

A we wcześniejszych postach pisałem dokłądnie o tym, że od zawodnika też bardzo dużo zależy... czytamy dokąłdniej ;)

_________________
PUSTY GARAŻ :(
GG: 2780008


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 3:10 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lis 27, 2003 12:53 pm
Posty: 4236
Lokalizacja: Kraków
Wojtek Sadowski napisał(a):

OJ, myslałem o czym innym co innego napisałem, Raptor rzecz jasna jest firmy nanda/schumacher :) Co do zawodów, przyjade na 100% jeżeli ktoś łaskawie dopuści silniki .32 - tym akcentem chciałem powrócić do tematu przepisów...

A we wcześniejszych postach pisałem dokłądnie o tym, że od zawodnika też bardzo dużo zależy... czytamy dokąłdniej ;)


z pewności władze zrobią wyjatek dla Ciebie i dpuszcza silnik .32 :mrgreen:

EOT

_________________
Pozdrawiam
AE TEAM


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 4:06 pm 
Offline

Dołączył(a): Śr gru 29, 2004 12:00 pm
Posty: 1726
Lokalizacja: Szczecin
Jeśli postawić w szranki Raptora i SS z pudełka, to sav dostaje w tyłek i to ładnie. Tajemnica prędkosci jest skrzynia i przełozenia, druga sprawa to zawiecha i srodek ciezkosci raptor ma to wszystki nizej i lepiej ( nie mówiąc o jakosci, bo narazie tego nieporuszam ) Dobra ale nie mamy sie spierac co lepsze bo bedzie sajgon, co z tymi silnikami 30 i 32 ? Będzie wkoncu juz cos wiadomo :?: W openie bym sie zgodził na wpuszczenie takowych, ale co to MT to niewiem sam jakiego zdania jestem, chociaz te silnik sa nieekonomiczne wiec mzona dopuscic, bo tak nie inaczej bedzie trzeba czesciej na pit smigac, bo on piją wiecej niz 4,6 i inne wiec bedą straty.

_________________
Panicz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 5:29 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lut 08, 2004 10:11 pm
Posty: 1406
Lokalizacja: Warszawa
Sledzę to dyskusię i nie wiem dlaczego miałyby duże silniki zostać dopuszczone. Niech każdy jeżdzi na czym chce i co tylko posiada. Jedynym ograniczeniem powinien zostać bak. Każdy zawodnik przemysli wtedy jaki silnik wybrać dla jak najlepszych rezultatów.A zwiekszy się liczba zawodników którzy mieli by brac 1-2 udziały w zawodach w sezonie. Co do MT OPEN jesli mamy dążyc do świata to tutaj powinno się używać tylko silników rozmiarów .21 tak jak jest to w modelach buggy(oczywiście wiem że nikt tutaj się nie zgodzi ale takla jest szara prawda) I tym pozytywnym-lub nie akcentem konieczę :twisted:


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt paź 27, 2006 7:35 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2004 6:25 pm
Posty: 2253
Lokalizacja: Białystok Model: HPI Hellfire SS
Michał Bugajski napisał(a):
Wojtek Sadowski napisał(a):

OJ, myslałem o czym innym co innego napisałem, Raptor rzecz jasna jest firmy nanda/schumacher :) Co do zawodów, przyjade na 100% jeżeli ktoś łaskawie dopuści silniki .32 - tym akcentem chciałem powrócić do tematu przepisów...

A we wcześniejszych postach pisałem dokłądnie o tym, że od zawodnika też bardzo dużo zależy... czytamy dokąłdniej ;)


z pewności władze zrobią wyjatek dla Ciebie i dpuszcza silnik .32 :mrgreen:

EOT

Po co ta ironia... myślę, że nie tylko ja będę miał taki silnik. OFNA Mutilator jest bardzo atrakcyjną ofertą, więc najprawdopodbnie znajdzie dość wielu nabywaców, którzy też chętnie by wystartowali. Silnik Force .32 jest jak na swoje parametry naprawdę tani, dlatego sądzę, że również znajdzie nabywców... miedzy innymi mnie już znalazł :P
Jak silniki .30< nie zostaną dopuszczone płakał nie będę... ale ciekawie by było wreszcie się zmierzyć z kimś więcej niż podwórkowa banda rowerowa, bo poki co to tylko oni się ze mną chcą ścigac :P

Jakoże Mutaltor to truggy, czyli pasuje do opena, dalej będę dążył do tego by w klasie IC8MT mogły startować również wszystkie monstery i truggy z "wielkimi" silnikami, ale powoli tracę nadzieję, bo osoby odpowiedzialne za przepisy są wyjątkowo oporne na wszelkie nowości...

_________________
PUSTY GARAŻ :(
GG: 2780008


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 8:34 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 8:22 am
Posty: 3628
Lokalizacja: Wrocław
Ja mam tylko jedno pytanie. Czy to przepisy robi się pod modele czy raczej modele pod przepisy?

Zobaczcie na wyścigi "modeli" 1/1, np. F1, tak ostatnio popularne :lol:. Czy oni zmieniają pojemność silnika tylko dlatego, że na rynku mogą być większe? NIE, starają się wykrecić z danej pojemności jak najwięcej mocy. Tak samo jest przecież w rajdach i nie tylko. Nikt nie kwapi się do zmiany przepisów tylko dlatego, że wychodzą większe jednostki napędowe.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 11:05 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 13, 2006 6:05 pm
Posty: 552
Ja to widzę tak, że trzeba umieć jeździć, a nie kupować większy silnik. Większy silnik nic nie daje. Nawet na silniku o pojemności 3.0cm3 da się poszaleć i wywalczyć dobre miejsce na zawodach. Wystarczy tylko dobrze go wyregulować.

I model trzeba dostosować do przepisów, a nie odwrotnie.

_________________

Team FortaSport


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 12:06 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt wrz 24, 2004 8:12 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki Wlkp Auto: B4/ B44
Jestem podobnego zdania jak Maciej duży silnik nic nie daje poza wiekszą nadsterownością na zakrętach jak się jeździć nie umie :wink:

Myślę, że nie można zmieniać przepisów dlatego, że ktoś sobie kupił większy silnik.
Ale jak na przykład ktoś będzie chciał się pościgać bo ma blisko do zawodów i będą to jego pierwsze czy drugie zawody nie widze problemu żeby w tym momęcie dopuścić go do wyścigu z większym silnikiem jako nowicjusza, oczywiście po uprzednim skonsultowaniu się z sędzią i resztą zawodników (chyba nikt nie miałby nic przeciwko).

Pozdrawiam

_________________
Cos co lubie to Majonez

Wojtek Forysiak


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 12:21 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N lut 08, 2004 9:13 pm
Posty: 1723
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.k/Warszawy
Wojciech Forysiak napisał(a):
Ale jak na przykład ktoś będzie chciał się pościgać bo ma blisko do zawodów i będą to jego pierwsze czy drugie zawody nie widze problemu żeby w tym momęcie dopuścić go do wyścigu z większym silnikiem jako nowicjusza, oczywiście po uprzednim skonsultowaniu się z sędzią i resztą zawodników (chyba nikt nie miałby nic przeciwko).

Pozdrawiam


Tu mozna by dyskutowac, jezeli sa to jego pierwsze czy drugie zawody to napewno nie ma doswiadczenia w jezdzie po torze z zawodnikami, wiec moze stanowic jedynie zagorozenie dla lepszych, pod wzgledem "bezpiecznej" jazdy po torze...

pozdrawiam

_________________
Team Losi 8ight-T | SH 4.6 | DX 3.0


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 1:48 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 13, 2006 6:05 pm
Posty: 552
Cytuj:
Tu mozna by dyskutowac, jezeli sa to jego pierwsze czy drugie zawody to napewno nie ma doswiadczenia w jezdzie po torze z zawodnikami, wiec moze stanowic jedynie zagorozenie dla lepszych, pod wzgledem "bezpiecznej" jazdy po torze...

pozdrawiam


Zgadzam się, może stanowić zagrożenie. Zawodnik który startuje pierwszy czy drugi raz nie zna także zwyczajów jakie panują na torze np. tego że niewolno zajeżdżać drogi innym czy to że samochód dublowany musi ustąpić miejsca.

_________________

Team FortaSport


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 1:58 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt wrz 24, 2004 8:12 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki Wlkp Auto: B4/ B44
Dlatego byłby w gorszej grupie, poza tym to jak duże zagrożenie powoduje nie zależy od tego jaki ma silnik :)
Każdy kiedyś zaczynał... dajcie szanse

Pozdrawiam

_________________
Cos co lubie to Majonez

Wojtek Forysiak


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 2:46 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2004 6:25 pm
Posty: 2253
Lokalizacja: Białystok Model: HPI Hellfire SS
Chyba rozczaruję was panowie jeżeli powiem, że silnik .32 kupiłem dlatego, bo tylko na taki mnei było stać i który jednocześnie nie był słabszzy pod względem osiągów od nitro stara .25. bynajmniej nie po to by szpanować napisem ".32". Po prostu na silnik .28 taki jak np. picco (cena 770zł) czy K4.6 (680zł) nie było mnie stać. Liczyłem na to, że może jednak w przepisach się coś zmieni - to było jedyne wyjście. Jak się jest zmuszonym do oszczędzania na podzespołach to tak to już niestety jest... jak widzę poza może 2 osobami nie ma zwolenników dopuszczenia silników .30< do zawodów. Mówi się trudno i żyje się dalej :P

_________________
PUSTY GARAŻ :(
GG: 2780008


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 3:47 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt wrz 24, 2004 8:12 pm
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki Wlkp Auto: B4/ B44
Ja tej to jak nie masz 100 czy 200 złotych wiecej na silnik to na wyjazd na zawody też nie będziesz miał. Po co wogóle całe zamieszanie ?! .... :roll:

_________________
Cos co lubie to Majonez

Wojtek Forysiak


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 6:23 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2004 6:25 pm
Posty: 2253
Lokalizacja: Białystok Model: HPI Hellfire SS
zawody fundneliby mi rodzice, a do modelu nie dokładają grosza... taka dyskretna różnica... Ale wróćmy już do przepisów

_________________
PUSTY GARAŻ :(
GG: 2780008


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 28, 2006 9:23 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt sty 13, 2006 6:05 pm
Posty: 552
Marcin Augustynowicz napisał(a):
Karoseria:
pkunt 10 byl wzorowany (jak wiekszosc) na przepisach ROAR, ale moze brzmiec nastepujaco:
10. Karoseria: musi być ogólno dospępna jako karoseria MT.
wtedy ta oraz kilka innych zostna dopuszczone.


To jest cytat z początku tej dyskusji. Obecnie punkt odnośnie karoserii brzmi tak: "Dopuszczalne są wyłącznie karoserie Truck i SUV..." Czy ten punkt będzie zmieniony w przepisach na sezon 2007 na "Karoseria musi być ogólno dospępna jako karoseria do MT."?

_________________

Team FortaSport


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 118 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 2:05 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL