Skoro grzeje Ci się kubek dyfra to coś masz źle poskładane lub uszkodzone łożysko. Żeby zwiększyć prędkość możesz dać większy atak. 7kg to nie jest wcale dużo jak na taki model. Mój waży z pakietem 6,6kg i na tanim budżetowym combo na 4S i silnik 1965kV uwierz mi, że jest wściekły
Zresztą są filmy w wątku który wisi w dziale elektryczne offroad.
Oczywiście wolałbym 6S i mniejsze kV, ale to już za duże wydatki na chwilę obecną.
Oglądając Twój film z jazdy odnoszę wrażenie jakby coś gdzieś obcierało i stawiało opór bo model ledwo się rozpędza... Sprawdź wszystkie łożyska i dyfry oraz ustawienie ataku i odbioru. Wszystkie te opory mają ogromny wpływ na osiągi a także na cogging. Nie wspomnę o zwiększonym ryzyku spalenia ESC lub silnika.
Na tym video
https://youtu.be/OdQXnkh77qA widać, że nawet na tanim i słabym combo osiągi są wystarczające. Niestety na tym torze duży model porusza się znacznie bardziej ślamazarnie niż zwrotny bagus lub tragus w skali 1/8. Mógłbym jechac szybciej i więcej skakać, ale nie chciałem też narażać nawierzchni po ewentualnym nieudanym skoku na uszkodzenia bo tor był świeżo po remoncie a chłopaki włożyli w to mnóstwo pracy.