Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Cz kwi 18, 2024 1:39 am

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 1:39 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor
PostNapisane: So sty 05, 2013 10:48 am 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 10, 2009 6:30 pm
Posty: 120
Witam. Mam uszkodzony przedni dyferencjał. I chciał bym sie pozbyć napędu na przód . Z tego co zauważyłem bedzie nie mały problem z dyfrem centralnym . Wgl. to czy ta przeróbka nie zaszkodzi ? Silnik w nim to ofna force 32 .

Pozdrawiam Mikioza. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 11:02 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 15, 2010 5:36 pm
Posty: 986
Lokalizacja: Podhale
mikioza napisał(a):
Z tego co zauważyłem bedzie nie mały problem z dyfrem centralnym

Czyli jaki ten problem?
Wyjmij wał i półosie i po sprawie co tu więcej kombinować

_________________
......


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 11:08 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz kwi 19, 2012 9:10 pm
Posty: 159
morelo napisał(a):
mikioza napisał(a):
Z tego co zauważyłem bedzie nie mały problem z dyfrem centralnym

Czyli jaki ten problem?
Wyjmij wał i półosie i po sprawie co tu więcej kombinować


Tylko, że dyfer centralny będzie przekazywał całą moc na przód (bo zawsze przekaże moc tam, gdzie ma lżej) trzeba go zablokować.

A tak właściwie to bez sensu bo modle nie będzie dobrze się prowadzić i co chwilę kręcić bączki.

_________________
HPI Trophy Truggy 4.6


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 11:34 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 15, 2010 5:36 pm
Posty: 986
Lokalizacja: Podhale
igigod napisał(a):

Tylko, że dyfer centralny będzie przekazywał całą moc na przód (bo zawsze przekaże moc tam, gdzie ma lżej) trzeba go zablokować.

A tak właściwie to bez sensu bo modle nie będzie dobrze się prowadzić i co chwilę kręcić bączki.


w RM to bez znaczenia zobacz ja wyglada naped w RM mi jak urwało wał to normalnie na tylnym napedzie tylko chodziło i było ok

_________________
......


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 1:19 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 10, 2009 6:30 pm
Posty: 120
no własnie po zdemontowaniu wału z dyfra centralnego do dyfra na przodzie nie była przekazywana moc na tył.
baczki? żle sie prowadził? bez przesady. np.baja b5 ma naped na tył i potężną silę i jakos to sie ładnie ogarnia. Da się rade . Tylko teraz jak zblokować dyfer centralny ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 1:42 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 15, 2010 5:36 pm
Posty: 986
Lokalizacja: Podhale
mikioza napisał(a):
no własnie po zdemontowaniu wału z dyfra centralnego do dyfra na przodzie nie była przekazywana moc na tył.
baczki? żle sie prowadził? bez przesady. np.baja b5 ma naped na tył i potężną silę i jakos to sie ładnie ogarnia. Da się rade . Tylko teraz jak zblokować dyfer centralny ?


bzdury tak wyglada naped w tym modelu
http://img23.otofotki.pl/obrazki/rr257_Bez-nazwy-2.jpg
jak moze moc nie byc przekazywana na tył?
jeszcze raz powiem mi urwało wał w RALLY MONSTER i BRONTOSAURUS i normalnie model jezdzi oczywiscie szybciej traci przyczepność bo ciagną tylko tyle ale moc normalnie jest przekazywana.

_________________
......


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 2:02 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Baja 5b prowadzi się dobrze, bo ma 80cm długości, a im model krótszy tym gorzej się prowadzi. Do tego jeszcze dochodzi miejsce zamontowania silnika.
Jeśli model ma centralny dyfer to jest konieczne zablokowanie go, żeby napęd był przekazywany na koła, a nie w puste miejsce.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 4:03 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 10, 2009 6:30 pm
Posty: 120
A jak zablokować ten dyferencjał. ? Sprawdzałem bez wału przekazującego moc i nie da rady.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 5:22 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N sie 15, 2010 5:36 pm
Posty: 986
Lokalizacja: Podhale
mikioza
jaki ty masz model HSP RALLY MONSTER?

_________________
......


Ostatnio edytowano So sty 05, 2013 5:25 pm przez morelo, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 5:23 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
Można go zalać klejem, zapchać plasteliną lub zaspawać. Możliwości jest kilka, ale zależy czy chcesz w przyszłości go używać jako normalny dyfer, czy na stałe zblokowany.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 5:24 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt gru 04, 2009 12:09 pm
Posty: 5736
Lokalizacja: Murowana Goślina/Grajewo
morelo napisał(a):
mikioza
jaki ty masz model HSP RALLY MONSTER?

Nie, z opisu wynika, że to jakiś monster truck firmy REELY, spalinowy.

_________________
OCM KAOS DT19-T BL
Mugen Seiki MBX5T BL
Trx Summit BL
Marui Big Bear
Tamiya:
-GT-01 BL
-TXT-1
Kyosho:
-959 BL
-The Boss
-Rally Sports
-Gallop MkII


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 5:52 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 16, 2011 4:39 pm
Posty: 270
Jak jest centralny dyfer to trzeba go spiąć na stałe. Przykład, który podał morelo nie ma centralnego dyferencjału, więc tam nie trzeba nic blokować. Pytanie brzmi czy model autora wątku ma centralny dyferencjał ?

_________________
HB Lightning Stadium | SH .21
HB Lightning Stadium | Monster Truck | HK 3674 2370KV | Ezrun WP SC8 | Turnigy 5000mAh 4S
HB D8 | RCMonster Kit | Leopard 4074 2000KV | HK 120A | Turnigy 5000mAh 4S


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So sty 05, 2013 8:40 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 10, 2009 6:30 pm
Posty: 120
Jest to taki model marki REELY http://img1.hyperinzerce.cz/x-cz/inz/16 ... -rtr-3.jpg
Dyfer centralny zablokowany nie na stałe. Jak znajdę tryby do dyfru to zmontuje przód . Na razie potrzebuje zblokować centralny dyfer. Oczywiście tak aby nie uległ on popsuciu. :) I oczywista sprawa musi byc taka zblokowany aby wytrzymał siłe ogromnego silnika force 32.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn sty 07, 2013 11:48 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 10, 2009 6:30 pm
Posty: 120
Sorki ze ta post pod postem. Ale jest taka opcja ze można tryby z dyfru centralnego dać na przedni . A centralny zrobić na stałe. Śmigało by to dobrze ? warte jest to czegoś ? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: So maja 11, 2013 3:35 pm 
Offline

Dołączył(a): N cze 12, 2011 4:14 pm
Posty: 295
Lokalizacja: Poznań
A nie lepiej kupić 4 trybiki i nadal mieć MT?
Idea 3 dyferencjałów mimo ich ilości jest słuszna.

_________________
http://poznanskie2kola.blogspot.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Teraz jest Cz kwi 18, 2024 1:39 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL