Fotki:
http://tufotki.pl/bSzuOModel jest po kapitalnym przeglądzie. Wahacze i podłoga wymienione są na nowe. Jest jeszcze kilka innych drobniejszych elementów, które też są nowe jak obudowa dyfra, cześć przegubów i łożysk, tuleje skrętu, osłony amortyzatorów oczywiście oleje i inne, których już nie pamiętam. Elementy te wymieniłem, bo miałem na zapasie
Model jest jak nowy. Nie ma żadnych luzów czy ukrytych wad. Po przeglądzie został ustawiony na setupie.
Ten egzemplarz ma usunięte typowe usterki modelu VORZA:
- pękające fabryczne plastikowe zwrotnice - wymienione z przodu i z tyłu na aluminiowe (550zł)
- pękający oczyk - zmieniony na ALU
- obcierające końcówki skrętu o wewnętrzną stronę felg - wymienione na takie jak D815 - nowe
- odlutowujące się od płytki regulatora zaciski - zaciski są na krótkich kawałkach przewodów - ta wada powodowała spektakularne pożary regli Mamba Monster
W skład zestawu wchodzą:
- podwozie z ww modyfikacjami
- silnik HPI TORK (2200KV)
- regulator HPI BLUR 6S 150A (tak naprawdę zarówno silnik jak i regulator to rebrandowane produkty Castle Creations Mamba Monster MAX). Regulator ma dwa zaciski DEAN do zasilania z dwóch pakietów + zwora do zasilania z jednego pakietu
- buda (ma z tyłu jedno pęknięcie - wzmocniona taśmą, żeby sie nie poszerzało)
- aparatura HPI TF-40 2,4GHz 3kanały
- kpl kół RB Racing w stanie BDB
- kpl oryginalnych kół (jedna felga jest wewnątrz pęknięta). Mam dwie nowe felgi, których intensywnie szukam - jak znajdę dodam.
- stare wahacze i drobne części (wszystkie sprawne, nie ma ich na foto)
VORZA do model ceniony za wysoką wytrzymałość. Płyta podłogowa jest wykonana z 4mm aluminium 7075. Nadaje się zarówno do bashu jak i na tor. Wywodzi się z modelu D8, którym Atsushi Hara zdobył mistrzostwo świata 1:8 buggy. Często jest używany do bicia rektorów prędkości (100km/h to pikuś, Australijczycy wyciskają z niego ponad 200!). Ten sam rozstaw kół co w short course daje możliwość założenia budy SCT (fotka z karoserią RALLY)
Cena 1700zł