Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Śr lis 12, 2025 7:35 am

Teraz jest Śr lis 12, 2025 7:35 am




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 8:42 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 10:14 am
Posty: 3530
Lokalizacja: Łódź
Przygotowujemy się już do sezonu letniego HPI Challenge 2011.
Tradycyjnie zapraszamy posiadaczy modeli samochodów zdalnie sterowanych klas terenowych off-road.
Po zimowych doświadczeniach z klasami on-road możemy rozważyć również rozszerzenie cyklu HPI Street Racing na sezon letni, ale to zależy głównie od Waszych chęci.
Z naszej strony z pewnością zadbamy o dobrą atmosferę i dużo jazdy.
Cykl HPI Challenge to przede wszystkim okazja do spotkania w gronie modelarzy samochodowych, rywalizacji w wyścigach oraz doskonałej zabawy. Tradycyjnie zadbamy też o atrakcyjne nagrody w eliminacjach losowane wśród wszystkich uczestników zawodów niezależnie od zajętych miejsc.

Jeśli naszą propozycje uznajecie za ciekawą i wyrażacie wstępną gotowość do wzięcia udziału w HPI Challenge 2011 prosimy o wypełnienie niezobowiązującego zgłoszenia w interesujących Was klasach.
Formularz będzie opublikowanie w najbliższych dniach.
Wstępna deklaracja z Waszej strony pozwoli nam lepiej przygotować się do przedsięwzięcia pod względem organizacyjnym. Formularz jest niezobowiązujący i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Szczegółowy program, przepisy i kalendarz zawodów opublikujemy w najbliższym czasie po analizie Waszych zgłoszeń. Postaramy się zoptymalizować przepisy techniczne uwzględniające bieżące potrzeby środowiska.
Pierwsze zawody planujemy na przełomie kwietnia i maja 2011 w zależności od pogody.
Planowane klasy:

SPALINOWE
NITRO 1:8 MONSTER
NITRO 1:8 TRUGGY
NITRO 1:8 BUGGY
NITRO 1:10 MONSTER
NITRO 1:10 TRUGGY
NITRO 1:10 BUGGY
NITRO 1:10 DRIFT, RALLY, ON-ROAD
PETROL 1:5 2 WD

ELEKTRYCZNE
ELECTRIC 1:8 MONSTER
ELECTRIC 1:8 TRUGGY
ELECTRIC 1:8 BUGGY
ELECTRIC 1:10 MONSTER
ELECTRIC 1:10 TRUGGY
ELECTRIC 1:10 BUGGY
ELECTRIC 1:10 SHORT COURSE
ELECTRIC 1:10 CRAWLER
ELECTRIC 1:10 DRIFT, RALLY, ON-ROAD
ELECTRIC 1:18 OFF-ROAD

Dla zawodników zainteresowanych programem sponsorskim oferujemy nowe atrakcyjne warunki na sezon 2011.
W tej sprawie proszę o kontakt na adres hpi@hpi.pl ze wskazaniem modelu który Was interesuje oraz Waszych wyników osiąganych na zawodach.

Formularz zgłoszeniowy

_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów HPI Challenge i HPI Street Racing


Ostatnio edytowano So mar 19, 2011 11:56 am przez HPI Polska, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 9:01 am 
Offline

Dołączył(a): So mar 28, 2009 5:43 pm
Posty: 368
Lokalizacja: Lublin
Czy w klasie elektrycznej Truggy 1:8 mozna startować modelem innej marki niz HPI, HotBodies? Pytam bo gdzieś kiedyś wyczytałem ze na HPI Challenge można tylko startowac modelami od HPI HotBodies i Lrp

_________________
Jammin x2 CRT PRO z Ninjoo
Jammin x2 CRT z Mamboo
Moja Galeria
Sprzedam części do Jammina x1/x2 CRT ---> PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 10:12 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 10:14 am
Posty: 3530
Lokalizacja: Łódź
Radoslaw Fiuk napisał(a):
Czy w klasie elektrycznej Truggy 1:8 mozna startować modelem innej marki niz HPI, HotBodies? Pytam bo gdzieś kiedyś wyczytałem ze na HPI Challenge można tylko startowac modelami od HPI HotBodies i Lrp

Zawsze była i będzie możliwość udziału modelem innej marki.
Cytat z ubiegłorocznych przepisów wyjaśniający tą kwestię:

"- Do udziału w zawodach eliminacyjnych zapraszamy zawodników posiadających modele różnych firm, producentów o podobnych parametrach technicznych (skala, wysokość zawieszenia, pojemność i rodzaj silnika). Zawodnicy walczą o miejsce i nagrody rzeczowe w zawodach eliminacyjnych.
- Wyniki zawodników używających modeli, wyposażenia, akcesoriów i części opcjonalnych z oferty HPI Polska dodatkowo uwzględniane są w rankingu całego sezonu na koniec którego wręczymy wartościowe nagrody za rok 2010. Zasada nie dotyczy elektroniki sterującej."

Nie podjęliśmy jeszcze decyzji o kształcie przepisów na sezon 2011.
Zmiana tych zasad jest możliwa a zależy między innymi od tego czy inni dystrybutorzy chcieliby również sponsorować nagrody i finasować koszty organizacji imprez. Jesteśmy otwarci w tej kwestii i zapraszamy do rozmów potencjalnych zainteresowanych dystrybutorów.

_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów HPI Challenge i HPI Street Racing


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 4:25 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2010 3:46 pm
Posty: 623
W którym mieście odbywają się tego typu zawody??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 5:26 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 10:14 am
Posty: 3530
Lokalizacja: Łódź
Szczurek16 napisał(a):
W którym mieście odbywają się tego typu zawody??

Na dzień dzisiejszy podstawą będą eliminacje w Łodzi i okolicach.
Bierzemy pod uwagę też Częstochowę, Warszawę, Poznań.

_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów HPI Challenge i HPI Street Racing


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 5:52 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 10:14 am
Posty: 3530
Lokalizacja: Łódź
Dla przypomnienia ranking 2010.

_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów HPI Challenge i HPI Street Racing


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 6:14 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz sty 10, 2008 11:47 pm
Posty: 430
Lokalizacja: Sosnowiec
Witam po raz pierwszy i pewnie nie ostatni w nowym roku :wink:
Przyznam że to by było ciekawe dołączyć do letnich zawodów Challenge off-road grupę modeli 1:10 rally, tak wnioskuję z przygotowanego spisu klas nitro ? Bardzo liczę na conajmniej dwie eliminacje w Częstochowie :D Hpi przyjęło dobrą strategię, chodzi mi o to że poszerza swoją ofertę imprez dla nowych grup modeli elektrycznych, zupełnie odwrotną strategię niż LOK do którego straciłem całkowicie zaufanie i szacunek. Zaciekawił mnie niedawno temat oddania pod opiekę grup E10 2wd/4wd fimie ATA w Warszawie, dlatego już nie widać tych modeli na zawodach cyklu EMP organizowanych poza stolicą - co za tym się kryje to nie chcę wiedzie :roll: . Hmmm jeśli tak wygląda modelarstwo kołowe pod patronatem LOK to ja wysiadam i wpisuje się w kolejny mam nadzieję pełny wrażeń rok 2011 w HPI challenge.

_________________
www.rcauto.feen.pl- forum śląskich modelarzy
FG monster 1:5 petrol Zenoach 26cm 2x Savage X all carbon K4,6/STS28
2x HPI RS4 pro2 - drift & racing mode 2x Seiki/Mugen MTX-3 Nova Rossi 12
HB Lightning 2pro EVO Force21 buster HB Lightning Stadium 2pro


Ostatnio edytowano Wt mar 08, 2011 6:33 pm przez Tomasz Świątecki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 6:25 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So lip 26, 2008 8:02 pm
Posty: 108
Lokalizacja: Skoczów
Noo, w końcu jakieś info :) Zastanawialiśmy się kiedy coś dacie znać i z niecierpliwością czekamy na jakiś wstępny kalendarz. Oczywiście ekipa ze Skoczowa deklaruje się na nowy sezon w większym składzie :mrgreen:

P.S. Mile widziane eliminacje na Śląsku :wink:

_________________
Baja 5B SS
RC Drive Skoczów
GG: 3054084


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 6:55 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr wrz 29, 2010 3:46 pm
Posty: 623
[quote="HPI Polska"][quote="Szczurek16"]W którym mieście odbywają się tego typu zawody??[/quote]
Na dzień dzisiejszy podstawą będą eliminacje w Łodzi i okolicach.
Bierzemy pod uwagę też Częstochowę, Warszawę, Poznań.[/quote]

Drogi Darku a nie myśleliście o Krakowie??? Tu też znajdzie się parunastu Modelarzy którzy chętnie byś się pościągali na tego typu imprezie :) Przemyślcie to:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 6:58 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn maja 15, 2006 5:23 pm
Posty: 1604
Lokalizacja: Łaziska Górne
W tym roku poważnie biorą pod uwagę starty w Hpi Challenge w klasie PETROL 1:5 2 WD
:) Bowiem elastyczność zawodów i atmosfera jest świetna i lokalizacje też ok :D

_________________
pozdrawiam Bartek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt mar 08, 2011 11:45 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N gru 27, 2009 5:08 pm
Posty: 1506
HPI Polska napisał(a):
ELECTRIC 1:8 TRUGGY

No proszę, widzę, że poszerzenie klas idzie w dobrym kierunku :)
Jeśli tylko czas pozwoli, to na pewno, na którejś z eliminacji się pojawie.

Mam jeszcze pytanie, czy na Hpi obowiązuje limit zasilania do 4S w klasie 1/8 :?:

_________________
były spaliny, były konwersje, były tragusy, były bagusy, teraz nie ma nic. No może młody czymś pojeździ ;)
Pozdrawiam, Marek Kiełbusiewicz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 09, 2011 8:26 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 10:14 am
Posty: 3530
Lokalizacja: Łódź
vic_firth napisał(a):
...Mam jeszcze pytanie, czy na Hpi obowiązuje limit zasilania do 4S w klasie 1/8 :?:

W ubiegłym roku nie było limitów zasilania.
Myślę natomiast, że limit zasilania jest uzasadniony choćby ze względu na koszty pakietów i utrzymania modelu w czasie sezonu, czas ładowania, koszt ładowarki, itd.
Jednocześnie elektryki nawet na słabszym zasilaniu mają taki potencjał, że wielu początkujących nie będzie w stanie tego opanować.
Jeśli widzicie to inaczej chętnie wysłucham argumentów.

_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów HPI Challenge i HPI Street Racing


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 09, 2011 1:19 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 12, 2004 10:14 am
Posty: 3530
Lokalizacja: Łódź
Zanim w pełni pochłonie nas sezon letni zapraszamy na zakończenie zimowego. :wink:
Zawody HPI Street Racing 6 Eliminacja i Finał 03-04-2011

_________________
HPI Polska - Dariusz Flisiak
Zapraszamy na cykl imprez, wyścigów HPI Challenge i HPI Street Racing


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 09, 2011 8:05 pm 
Offline

Dołączył(a): So kwi 17, 2010 9:27 am
Posty: 9
HPI Polska napisał(a):
vic_firth napisał(a):
...Mam jeszcze pytanie, czy na Hpi obowiązuje limit zasilania do 4S w klasie 1/8 :?:

W ubiegłym roku nie było limitów zasilania.
Myślę natomiast, że limit zasilania jest uzasadniony choćby ze względu na koszty pakietów i utrzymania modelu w czasie sezonu, czas ładowania, koszt ładowarki, itd.
Jednocześnie elektryki nawet na słabszym zasilaniu mają taki potencjał, że wielu początkujących nie będzie w stanie tego opanować.
Jeśli widzicie to inaczej chętnie wysłucham argumentów.


Według mnie zasilanie powinno być dowolne bo jak wiemy są różne zestawy BL i jedne na 6s pojadą nie dużo szybciej niż inne na 4s ale to tylko moje zdanie :wink:

_________________
Wojtek Rzepecki

zima DRIFT / TEAM LOSI xxx s / xerun 60A / 5.5t / multiplex / dx3s
lato ET 10 / HPI cyber 10 b / xerun 120A / 5.5t / hitec / dx3s
lato ET 8 / XRAY 808e / combo xerun M3A / hitec / dx3s

http://picasaweb.google.pl/103608781900504671820


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr mar 09, 2011 8:46 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N gru 27, 2009 5:08 pm
Posty: 1506
wojtuch007 napisał(a):
Według mnie zasilanie powinno być dowolne bo jak wiemy są różne zestawy BL i jedne na 6s pojadą nie dużo szybciej niż inne na 4s ale to tylko moje zdanie

Pozwolę się z tym nie zgodzić. Przecież w obrębie jednej klasy (piszę akurat o 1/8) używane są głownie silniki o podobnym kv i jest to najczęściej przedział od 2000 do 2300kv.
Przy tak podobnym kv, różnica w osiąganych przez silnik obrotach jest b.duża, oczywiście na korzyść 6S.
Musimy jeszcze wziąć pod uwagę, że są regulatory, które pozwalają nam np. na podpięcie tylko 4S.
Tragus Castera ma regiel 80A z ograniczeniem do 4S, Kyosho Inferno Ve, ma również ograniczenie do 4S.

Z jednej strony uważam, że ograniczenie napięcia powinno jak najbardziej być wprowadzone, ale z drugiej strony uważam, że wprowadzenie takiego ograniczenia negatywnie wpłynie na frekwencje. Już mówię, dlaczego. Niestety żyjemy w kraju, gdzie pakiety są sporym wydatkiem i jeśli ktoś dla przykładu ma już zapas pakietów 6S, to nie będzie teraz specjalnie kupował samych 4S, żeby okazyjnie wystartować w Hpi.
Chyba, że potraktować ten rok, jako rozruchowy, przynajmniej dla klasy E-truggy i w tym roku „róbta, co chceta”, a w następnych latach już wprowadzić ograniczenie do 4S, tak jak się to odbywa na innych zawodach.
Po cos ograniczenia pojemności, czy rodzaju paliwa zostały wprowadzone w sporcie motorowym.

_________________
były spaliny, były konwersje, były tragusy, były bagusy, teraz nie ma nic. No może młody czymś pojeździ ;)
Pozdrawiam, Marek Kiełbusiewicz


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Teraz jest Śr lis 12, 2025 7:35 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL