Michał Adamski napisał(a):
W pełni się zgadzam z postami Grzegorza.
Dla początkującego zawodnika pierwsze pięć miejsc czy nawet finał A może się oddalić dzięki wprowadzeniu omawianego napędu ale za to poziom jazdy jak i tempo nauki na pewno wzrośnie.
Jestem za wprowadzeniem dwóch napędów w tym sezonie.
Zawodnicy wybiorą lepszy napęd na końcu sezonu.
Michał toż to czysta demagogia...może poza faktem,że zgadzasz się z postami Grzegorza...
Co do dalszej treści,to gdzie są konkretne propozycje:
Każdy początkujący jest "oddalony"...i tylko od niego zależy jak będzie chciał wkraczać w "wielki"świat wyścigów.To tak jak w wojsku, każdy szeregowy ma w plecaku buławę generalską,a generałów jest mniej.
Roztropny zawodnik ograniczy się do prędkości dla siebie bezpiecznej i powoli będzie stawiał sobie poprzeczkę coraz to wyżej.Taka zasada obowiązuje w każdej klasie i nie zależy od napędu.
Ale jeśli zawodnik, a takich znam,uważa,że np.w Modi wsadzając silnik 3,5T na tor do Ścinawki,będzie miał power taki ,że jak "je..."gazem to na prostej wszystkich wyprzedzi to nie tak.Prawda jest taka,że wyścig rozgrywa się w zakrętach.Zawodnik roztropny postawi sobie za cel przejechanie całego wyścigu, czysto bez zahaczania o grzyby,dobierając odpowiednią prędkość.Na wynikach są dwie rubryki :najszybsze okrążenie i średni czas okrążenia. Roztropnego zawodnika interesuje ten drugi parametr,który świadczy o równej jeździe.I porówna go z pierwszym parametrem.Czym mniejsza różnica tym lepsza klasa zawodnika.Mistrz prostej zadowoli się najszybszym okrążeniem ,niejednokrotnie wypracowanym po trupach i skrótach.Jest klasa HObby do nauki.
My możemy wprowadzać różne rozwiązania ,nawet parowe,ale klas nie będziemy dodawać.Co byś proponował zlikwidować?
Dla próby możemy wprowadzić na jednej z eliminacji wyłączenie Boosta.Tak dla Tych ,którzy z mrugającą lampką poczują się pewniej.
No i o jakich napędach dwóch mówisz? bo ja doliczyłem się trzech. 17,5t z boostem,17,5T bez boosta,13,5T bez boosta.
Dotychczas 17,5t z boost nie był oddalony od Modi "Kanionem Colorado",raczej małym strumyczkiem,łatwym do przeskoczenia.Czasy w tych klasach były porównywalne.
Określ kryteria lepszości napędu. Prędkość ? Samosterowanie? Łatwiejsze prowadzenie nie przygotowanego modelu? A może jeszcze coś innego o czym nie wiem. Przekonaj ,dlaczego to co jest teraz jest złe.
Ps.co do listy to masz rację.Jeden "wysoko postawiony"sugerował,że Tekin nie mruga,a tym czasem na zawodach po sprawdzeniu listy okazało się co innego.Ciekawe na czym on jeździ w F-1.