Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Śr paź 08, 2025 10:20 am

Teraz jest Śr paź 08, 2025 10:20 am




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona
Autor
PostNapisane: Wt lip 08, 2014 8:47 am 
Offline

Dołączył(a): Wt cze 18, 2013 1:26 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Wrocław
Wyścig zbrojeń będzie zawsze, chyba że byłyby narzucone konkretne silniki, regulatory ( w końcu jeden może mieć lepszy regulator, a drugi gorszy ), opony itp. co jest raczej nierealne. Pomijając zawodników, to który z dystrybutorów zatowaruje się na 60 siników i 200 kompletów opon i będzie je sprzedawał po akceptowalnej cenie?
Gdyby nie mały haczyk - kasa, to pewnie nie byłoby problemu, żeby wszyscy jeździli na takich samych podwoziach...

Co do specjalnego oświadczenia... bzdura totalna, bo zapisanie się na zawody jest jednoznaczne z akceptacją panujących na nich przepisów, regulaminów itp.

_________________
Team Associated TC6.2 | Team Orion | Sanwa MT4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 08, 2014 9:14 am 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Pytałem Toniego o opony RIDE REX 30. Na ostatnim ETS mieli nowe opony ze zmienioną wkładką, opony fizycznie bedą dostępne w sierpniu w ilościach do dystrybucji, powiedział że cena nie jest jeszcze znana. Pyta jakie ilości byłyby potrzebne i wtedy jest w stanie skalkulować cenę.

Wieść niesie że LRP wycofało się z CPX Carpet, pracują nad nową oponą, ma być dużo lepsza ale szczegółów nie znam, jak i nowej ceny opon. Może w modele.sklep coś więcej wiedzą na ten temat. Bok czeka na dostawę z LRP, bedą testować i decydować jaka bedzie obowiązywała na MIBO, czy RIDE czy nowy CPX.

Stare CPX nie są już produkowane ale ja to wiem od Bok'a nie ze źródła.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 08, 2014 6:29 pm 
Offline

Dołączył(a): So lis 12, 2011 11:44 pm
Posty: 23
Troche pozno te dyskusje, zakupilismy regulator, ktory nie ma diodki informujacej o "zero boost" i silnik 17,5. Uwazam ze takie dyskusje powinny byc prowadzone przed zakonczeniem sezonu. Wylaczenie boosta w stocku spowoduje, ze roznica miedzy Hobby, a Stockiem (przy 17,t) bedzie naprawde niewielka. Jarek troche sie zalamal jak uslyszal o mozliwosci wylaczenia boosta. Wiem ze jest mlodym zawodnikiem i jeszcze obaj musimy sie duzo uczyc, ale zawody PMMS to nie tylko zawody na wysokim poziomie organizacyjnym, ale tez niektorzy zawdnicy chca przyjechac dla FANu odreagowac calotygodniowy stresssss. Jezeli ma byc cos zmieniane powinna byc dyskusja w trakcie sezonu i ew. koncowe ustalenia zaraz po zakonczeniu. Tak jak to sie odbylo z klasa Hobby.

Marek ma racje co do silnikow Trinity, mielismy okazje zobaczyc i uczestniczyc w zawodach w Czechach gdzie cala czolowka jezdzila na tych silnikach. Na naszych przystosowanych do boosta niestety daleko bylo nam do czolowki bez mozliwosci wlaczenia dopalacza.

Co do opon jak najbardziej moga byc ujednolicone, nie koniecznie CPXy ;-)

Marcin Siwek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 08, 2014 8:41 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 7:22 pm
Posty: 591
Lokalizacja: Zawadzkie
Dlatego rozwiązanie z listą regulatorów daje możliwość dopuszczenia regulatorów "niemigających".

_________________
e10 Speed Passion SP1
e10 4wd Xray XB4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt lip 08, 2014 10:33 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Lista jest powszechnie znana.Pojawia się na kilku stronach. Ale jak ocenić w jaki sposób został zaprogramowany "niemigający" regulator. Może zatrudnić jeszcze programistów do regulatorów i plombować..

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 11:49 am 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4190
Lokalizacja: Bożków
W sezonie 2014/2015 w klasie STOCK nie dojdzie do żadnej zmiany przepisów.

Jeżeli zawodnicy w klasie MODIFIED zechcą zmienić opony na inne - proszę o takową informację do 15 lipca 2014r. tak, aby można było wprowadzić do przepisów tej klasy stosowny dopisek.

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 12:49 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Marek, widzę, że temat szybko zamknąłeś. Jak do tej pory więcej osób było za zmianą w tej klasie niż przeciw. Obawiasz się kolejnych głosów "za"? Zaczynasz być głuchy na głosy nie małej grupy zawodników, "Marek nie idź tą drogą".

Już jedna organizacja, która dziś jest schyłkową zamykała się bardzo skutecznie na głosy zawodników i znamy te stanowiska "nie bo nie".

Dla mnie temat zamknięty, nie wracam do niego więcej.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 1:11 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Marek z oponami to nie tak chop.Jak wprowadzimy zapis,stajemy się gwarantem dostarczania.Póki nie będziemy mieli gwarancji ,że koła będą dostępne,nie możemy składać deklaracji.CPX jakie są takie są,dla wszystkich,jednakowe i w wielu miejscach dostępne.
Z deklaracją zawodników w parze musi iść deklaracja dostawcy.
Grzegorz,dyskutowałbym w kwestii " niemałej grupy..." Za zmianami są jak na razie : Ty jako reprezentant syna startującego z sukcesami w klasie Modii,Marcin Grygiel,nie zainteresowany w zasadzie Stockiem,Michał Pokora,który z powodzeniem znalazł by się w klasie Modi gdzie nie ma problemów z jak pisze "elektroniką",Daniel Kotoski zawodnik ,który zdecydowanie powinien podnieść poziom klasy Modi,startując w niej.
Nas natomiast jak dobrego ojca powinni interesować wszyscy zawodnicy.Dlatego nie nazwałbym tego głuchotą lecz rozwagą i troską. Jesteśmy za rozwiązaniami ,korzystnych zmian dla zawodników. Dowód to wprowadzenie bez szczotki i Li-Po w klasie Hobby.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 1:27 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Lesław, z tego co słyszałem i to co mówią zawodnicy klasy Sock to są zmęczeni wyścigiem zbrojeń w tej klasie, jak nie boostery to gotujące się regulatory albo na końcu palone silniki. Zostałem poproszony aby ten temat czyli "zakończenie tego wyścigu zbrojeń" poprowadzić i wspólnie znaleźć rozwiązanie, które zadowoli większość. Jak wiemy wszystkich zadowolić się nie da.

Lesław, nie ma chętnych do klasy Modified, kilka osób, ciężko zachęcić kolejnych. Błażej Orłowski, Filip, Błażej Chłodziński jadą STOCK, zastanawiam może i Mateusz pojedzie Stock, klasa zrobiłaby się szeroka, ciasna rywalizacja. Lesław, myśle jak zwiększyć atrakcyjność ścigania w Scinawce, nic więcej ;-).

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 1:49 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz sty 11, 2007 7:42 am
Posty: 25
Lokalizacja: Poznań
Mieliśmy wysłuchać zawodników, nie zdążyliśmy :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 2:05 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Grzegorz całkowicie rozumiem Twoje stanowisko reprezentujące grupę osób startujących bądź chcących startować na zagranicznych zawodach. Wszystko to co jest tam,a jakby jeszcze się dało wykładzinę i kształt toru...może by nam wychodziło.Palenie sprzętu leży w gestii zawodnika.Takie palenie przeżyliśmy kilka lat temu w klasie 540 z Saturnami .Niedoświadczeni zawodnicy palili,a ci z doświadczeniem często załatwiali sprawę za pomocą kropelki ,a silniki odsprzedawali jako "silnik po zawodniku mało używany"
Mała frekwencja w Modi "pchnęła"Filipa do Stocka. Też nie potrafił ogarnąć "boosta" ,ale próbował. W wielu wyścigach co było można zauważyć bronił się umiejętnościami.Startując wiele lat wyrobił sobie świadomość, którą bardzo dobitnie określa podpis w postach Maćka Marcinka "koni kupa ,nie pomoże jak kierowca...." Wielu zawodników tłumaczy swoje niepowodzenia "wyścigiem zbrojeń",a to właśnie,często sami kombinując ,padają ofiarami.
Wprowadzenie ograniczeń stanie się powodem kolejnych niesnasek .Tak jak było w Nowej Rudzie w klasie F-1. Ci , ci którym "wychodziło" zostali pomówieni o nielegalne działanie z Boostem.
A może wprowadzić zmiany jakie zasugerował Jacek Osiewała.Zlikwidować Modi ,a tego proponowanego Stocka wprowadzić za. Ale czy o to chodzi?
Musimy pamiętać ,że dla wielu zawodników barierę stanowi wpisowe i koszty dojazdu,a co dopiero przesprzętowienie się.
Ps.Dlaczego nie zdążyliście wysłuchać zawodników? Dyskusja trwa. Jako organizatorzy musimy rozważać szerokie spektrum interesów. Jak ważne są niuanse mogę powiedzieć na przykładzie Waszych poznańskich zawodów. Kilka razy chcieliśmy pojechać. Niestety niefortunny termin niedzieli utrudniał Filipowi jazdę. Ciężkie poniedziałki. Gdyby była to sobota na pewno kilka osób z Wrocławia bywało by w Poznaniu. Niby drobna rzecz ,a sprawiała nam przykrość z powodu niemożności odwiedzin pięknego Poznania. Mieliśmy już z Jackiem zaplanowane miejsca zwiedzania.
A dlaczego Michał nie chce jeżdzić w Modi...

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 2:22 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Nie chciałbym być grabarzem klasy Modified ale jazda w 3 zawodników plus trenujących kolejnych 2-3 z klasy Stock nie ma większego sensu z mojego punktu widzenia. Wiele więcej daje rywalizacja i jazda w klasie Stock. Jeśli zamiast Modi powstałaby klasa Pro Stock na zasadach jakie są proponowane przez większość, którzy chcą w niej jechać to miałoby to sens. Wśród osób chętnych na tą klasą bardzo szybko ustalilibyśmy przepisy i zasady na jakich chcemy się ścigać. Ciekawa propozycja.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 2:39 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 7:22 pm
Posty: 591
Lokalizacja: Zawadzkie
W pełni się zgadzam z postami Grzegorza.

Dla początkującego zawodnika pierwsze pięć miejsc czy nawet finał A może się oddalić dzięki wprowadzeniu omawianego napędu ale za to poziom jazdy jak i tempo nauki na pewno wzrośnie.
Jestem za wprowadzeniem dwóch napędów w tym sezonie.
Zawodnicy wybiorą lepszy napęd na końcu sezonu.

_________________
e10 Speed Passion SP1
e10 4wd Xray XB4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 3:40 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Michał Adamski napisał(a):
W pełni się zgadzam z postami Grzegorza.
Dla początkującego zawodnika pierwsze pięć miejsc czy nawet finał A może się oddalić dzięki wprowadzeniu omawianego napędu ale za to poziom jazdy jak i tempo nauki na pewno wzrośnie.
Jestem za wprowadzeniem dwóch napędów w tym sezonie.
Zawodnicy wybiorą lepszy napęd na końcu sezonu.

Michał toż to czysta demagogia...może poza faktem,że zgadzasz się z postami Grzegorza...
Co do dalszej treści,to gdzie są konkretne propozycje:
Każdy początkujący jest "oddalony"...i tylko od niego zależy jak będzie chciał wkraczać w "wielki"świat wyścigów.To tak jak w wojsku, każdy szeregowy ma w plecaku buławę generalską,a generałów jest mniej.
Roztropny zawodnik ograniczy się do prędkości dla siebie bezpiecznej i powoli będzie stawiał sobie poprzeczkę coraz to wyżej.Taka zasada obowiązuje w każdej klasie i nie zależy od napędu.
Ale jeśli zawodnik, a takich znam,uważa,że np.w Modi wsadzając silnik 3,5T na tor do Ścinawki,będzie miał power taki ,że jak "je..."gazem to na prostej wszystkich wyprzedzi to nie tak.Prawda jest taka,że wyścig rozgrywa się w zakrętach.Zawodnik roztropny postawi sobie za cel przejechanie całego wyścigu, czysto bez zahaczania o grzyby,dobierając odpowiednią prędkość.Na wynikach są dwie rubryki :najszybsze okrążenie i średni czas okrążenia. Roztropnego zawodnika interesuje ten drugi parametr,który świadczy o równej jeździe.I porówna go z pierwszym parametrem.Czym mniejsza różnica tym lepsza klasa zawodnika.Mistrz prostej zadowoli się najszybszym okrążeniem ,niejednokrotnie wypracowanym po trupach i skrótach.Jest klasa HObby do nauki.
My możemy wprowadzać różne rozwiązania ,nawet parowe,ale klas nie będziemy dodawać.Co byś proponował zlikwidować?
Dla próby możemy wprowadzić na jednej z eliminacji wyłączenie Boosta.Tak dla Tych ,którzy z mrugającą lampką poczują się pewniej.
No i o jakich napędach dwóch mówisz? bo ja doliczyłem się trzech. 17,5t z boostem,17,5T bez boosta,13,5T bez boosta.
Dotychczas 17,5t z boost nie był oddalony od Modi "Kanionem Colorado",raczej małym strumyczkiem,łatwym do przeskoczenia.Czasy w tych klasach były porównywalne.
Określ kryteria lepszości napędu. Prędkość ? Samosterowanie? Łatwiejsze prowadzenie nie przygotowanego modelu? A może jeszcze coś innego o czym nie wiem. Przekonaj ,dlaczego to co jest teraz jest złe.
Ps.co do listy to masz rację.Jeden "wysoko postawiony"sugerował,że Tekin nie mruga,a tym czasem na zawodach po sprawdzeniu listy okazało się co innego.Ciekawe na czym on jeździ w F-1.

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr lip 09, 2014 4:27 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Na FB jest założona grupa dyskysyjna która rozmawia o zasadach/przepisach klasy Pro Stock, zawodników zainteresowanych tą klasą zapraszamy https://www.facebook.com/groups/254808531393390/

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Następna strona

Teraz jest Śr paź 08, 2025 10:20 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL