Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj
Teraz jest Śr paź 08, 2025 10:18 am

Teraz jest Śr paź 08, 2025 10:18 am




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 4:59 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt kwi 10, 2007 5:49 pm
Posty: 443
Lokalizacja: Poznań
Pozwolę się włączyć do dyskusji, z mojego punktu widzenia przełożenie jednak powinno być ograniczone i jestem za wprowadzeniem pro stocka myślę że to wszystkim wyjdzie na dobre, w mojej ocenie praktycznie są same pozytywy.

_________________
Pozdrawiam
Marcin Grygiel
YOKOMO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 5:24 pm 
Offline

Dołączył(a): So cze 23, 2012 7:29 pm
Posty: 21
Jeśli klasa ProStock powstanie w przyszłym sezonie to z chęcią w niej wystartuje .
Co do przełożenia to byłbym za ograniczeniem go w przypadku gdy wszyscy jeżdżą na takich samych silnikach .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 5:30 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt lut 23, 2007 8:36 am
Posty: 142
Lokalizacja: Tarnów
Ja proponuję zawodnikom zmianę w klasie STOCK na 13,5 blinky i przełożenie 5.0 lub wyższe. Nie spowolni to klasy a zapewni bardziej wyrównaną rywalizację. Dowolna marka regla i silnika.

Jesli chodzi o opony to też myślę, że potrzebna jest zmiana, cpxy strasznie szybko się zużywają, co generuje duże koszty np. w modi.

_________________
Yokomo

TKMS


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 5:50 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Marcin i Daniel określcie się za czym jesteście. 17,5T czy 13,5T bez boosta. Marcin czy w przyszłym sezonie chcesz zrezygnować z Modi?

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 6:50 pm 
Offline

Dołączył(a): So cze 23, 2012 7:29 pm
Posty: 21
Jestem za wprowadzeniem silnika 13,5t 0 boost .


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 8:21 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt kwi 10, 2007 5:49 pm
Posty: 443
Lokalizacja: Poznań
13,5T 0 boost. Z modi nie rezygnuję dla mnie to klasa wiodąca ;)

_________________
Pozdrawiam
Marcin Grygiel
YOKOMO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 8:48 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt cze 18, 2013 1:26 pm
Posty: 46
Lokalizacja: Wrocław
Ja to widzę tak, jeżeli jakiekolwiek zmiany, to najwyżej wprowadzenie 0 boost do Stocka 17,5T. Jak najbardziej zgodzę się, że za dużo uwagi trzeba poświęcić na dobre ustawienie elektroniki i nie spalenie przy tym silnika w klasie boost.

Ale wydaje mi się, że niewielu zawodnikom spodoba się opcja kupna nowego silnika 13,5T na miesiąc przed rozpoczęciem sezonu. Za tydzień będę miał nowy silnik 17,5T i nie mam zamiaru kupować następnego ze względu na zmiany wprowadzone w ostatniej chwili. Ile osób z PMMS jeździ na ETS, trzy, cztery?

Co do opon, to o ile trwalsze są opony Ride? Gdzie mam je kupić i za ile? Bo jakoś nie widzę za dużo możliwości...

Podsumowując- 0 boost tak ale przy 17,5T, opony nie, jeżeli dostępność i cena proponowanych kół drastycznie się nie zmieni.

_________________
Team Associated TC6.2 | Team Orion | Sanwa MT4


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 9:08 pm 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4190
Lokalizacja: Bożków
Panowie,

Klasa z Zero Boost istnieje w PMMS - jest nią HOBBY.
Stock z założenia miał być przedsionkiem dla MODI - łagodne przejście z Hobby do STOCKA, a potem do MODI.

Wyścig zbrojeń i tak będzie. Na dzień dobry zawodnicy kupią silniki D3.5 Trinity po 120$ za sztukę. A boost i tak będzie do 60 stopni na dupce silnika.

Proponuję nie grzebać i zostawić jak jest.

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 9:59 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Grzegorz Ogonowski napisał(a):
Sukces serii Mibo polega na tym, że jest kopią ETS i przyciąga nowych jak i przede wrzystkim dobrych i bardzo dobrych zawodników...

W zasadzie wzorowanie się na ETS z punktu widzenia organizatorów jest "interesujące".
Wprowadzimy bezpośrednio przepisy z ETS tak 1:1... http://ets.redrc.net/rules/ dla tych klas z ETS...
Satysfakcja będzie obustronna:Zawodnicy będą startować na zasadach europejskich,a organizator "przygarnie" wpisowe na poziomie:
Modi 65 Eur,
Pro Stock 70 Eur,
F-1 65 Eur.
Za takim rozwiązaniem to i ja się opowiem. Ale jaki będzie skutek z takiej "europejskości". Czy wpłynie to na rozwój modelarstwa,czy zawodnicy mając świadomość przejawów ETS w Ścinawce będą się garnęli ?Czy będzie przybywać zawodników? Nie możemy "wylać dziecka z kąpielą..."
Jako okres przejściowy możemy wprowadzić zero boost przy 17,5T a opony dopiero po podpisaniu umowy z dostawcą.Umowy ,która zagwarantuje obecność kół na każdych zawodach,no i odpowiednią cenę. Czy Forta jest np.na takie rozwiązanie gotowa? Jest to chyba jedyna Firma wykazująca te koła do sprzedaży przy jednoczesnym braku w magazynie.
ps.Założeniem organizacyjnym PMMS RC jest całkowicie inny cel. ETS to zawody komercyjne z tradycją skupiania zawodników "gotowych" z górnej półki z poszczególnych krajów.ETS powstał jako alternatywa dla zawodów EFROWSKICH typu GP czy ME.Organizator czyli UWE ma odpowiednie "parowozy" . Firmy znaczące w Świecie modelarskim i zawodników z górnej półki. Mibo stara się pójść tym samym torem:parowóz to Yokomo...Tak to są sukcesy,ale biznesowe, za którymi stoi wielki przemysł i ogromne pieniądze.Zawody rozgrywają się wśród pierwszych 10-20 zawodników.Reszta to tło.
A co my mamy? Motykę,tę z przysłowia .

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Ostatnio edytowano Pn lip 07, 2014 10:22 pm przez Zaremba Lesław, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 10:17 pm 
Offline

Dołączył(a): Cz paź 01, 2009 12:10 pm
Posty: 490
Lesław, na MIBO startowe nie jest na poziomie przytoczonych liczb ze strony ETS. Jest na Ścinawkowym poziomie.

Rozmawiałem z Michałem Bokiem dłuższą chwilę, wydaje mi się, że jest pewne rozwiązanie, czy Salomonowe nie wiem ale zaryzykuje .... ;-) Michał Bok mówił mi, że Marek Cerny (dla tych co nie śledzą ETS, dwukrotny mistrz klasy prostock), testował zestaw obowiązujący na MIBO czyli
- 17.5T LRP X20 (Nosrem)
- zero boost
- przełożenie 4.0

i Marek Cerny powiedział, że ten zestaw jest prędkościowo prawie identyczny jak zestw ETS czyli:

- Muchmore FLETA 13.5T
- zero boost
- przełożenie 5.0

Pójdę dalej, jeśli np. udałoby się poprzez modele.sklep zaoferować dla zawodników startującychh w Ścinawce zakup tego silnika w cenach promocyjnych to osiągnęlibyśmy w tej klasie można powiedzieć stan idealnej rywalizacji. Rywalizacji która wprowadza tą klasę na najwyższy poziom gdzie liczą się tylko i wyłącznie umiejętności, nic więcej. Na MIBO cena takiego silnika kontrolowanego to ok. EUR 70.

Lesław co do opon RIDE, są dostępne u Toniego, sprowadzam po zamowienia, akurat teraz nie ma ale i nie ma ścigania. Generalnie są dostępne. Co do ceny musiałbym z Tonim porozxmawiać, popytać o warunki "warunków specjalnych" i jeśli byłaby taka wola to jest to do zrobienia.

_________________
Grzegorz Ogonowski
Team Yokomo Polska


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 10:35 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 30, 2007 5:27 pm
Posty: 1338
Lokalizacja: Raszyn, koło Wawy ;-)
Co do kontroli zawodników.

Uważam co następuje:
- zawodnik składa oświadczenie na początku zawodów (łatwe do sprawdzenia),
- wyrywkowa kontrola w trakcie imprezy.

W oświadczeniu:
- mam model ABCD, przełożenie wewnętrze np: 2.5 (z instrukcji),
- mam odbiór ILOŚĆ zębów,
- mam atak ILOŚĆ zębów,
- przełożenie końcowe = ODBIÓR / ATAK * WEW,
- silnik abcd 17.5T (do celów badawczych co np jest najpopularniejsze najlepsze)
- regiel XYZ z softem 0 boost blinky cośtam (są listy np w USA regli z softem które ROAR akceptuje do 0 boost) (do celów badawczych co np jest najpopularniejsze najlepsze).

W razie zmiany któregoś z komponentów:
- składa zawodnik kolejne oświadczenie co do konfiguracji.


Łatwe do sprawdzenia i weryfikacji. Działać powinno to w ten sposób, że zawodnik oświadczając CO MA w razie
kontroli powinien to MIEĆ, na plus tylko sytuacja, gdy przełożenie większe od zadeklarowanego.

Pozdrawiam

m.a.

_________________
Tylko krowa nie zmienia zdania!
Kalendarz zawodów różnych: http://abram.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 10:40 pm 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Michał Abramowicz napisał(a):
Co do kontroli zawodników.

Uważam co następuje:
- zawodnik składa oświadczenie na początku zawodów (łatwe do sprawdzenia),
- wyrywkowa kontrola w trakcie imprezy....


No tak to jeszcze trzeba będzie do kompletu sędziów dodać Notariusza... :shock:
Ps.chyba nie jest to najlepsza godzina na myślenie dla inżynierów...

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 10:49 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So cze 30, 2007 5:27 pm
Posty: 1338
Lokalizacja: Raszyn, koło Wawy ;-)
Zaremba Lesław napisał(a):
Michał Abramowicz napisał(a):
Co do kontroli zawodników.

Uważam co następuje:
- zawodnik składa oświadczenie na początku zawodów (łatwe do sprawdzenia),
- wyrywkowa kontrola w trakcie imprezy....


No tak to jeszcze trzeba będzie do kompletu sędziów dodać Notariusza... :shock:
Ps.chyba nie jest to najlepsza godzina na myślenie dla inżynierów...



Myślę, że nie jest potrzebny Notariusz.

Przeczytaj propozycję jeszcze raz ze zrozumieniem Panie Zaremba, u mnie akurat jest dość dobra pora na myślenie, nie wiem
jak tam u Was.

Pozdrawiam
m.a.

_________________
Tylko krowa nie zmienia zdania!
Kalendarz zawodów różnych: http://abram.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 10:58 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 18, 2008 7:22 pm
Posty: 591
Lokalizacja: Zawadzkie
http://home.cogeco.ca/~canadianonroadnationals/ESCblinky.html
Odnosząc się do wypowiedzi Michała o liście regulatorów znalazłem taką. Jest tam też opis sygnalizacji trybu blinky. Jak widać wiele regulatorów z trybem blinky nie posiada migającej diody a np. czerwoną lub niebieska ciągła. Wprowadzenie takiej listy według mnie to bardzo dobre rozwiązanie dla klas no boost (takich jak obecnie formula i hobby).

_________________
e10 Speed Passion SP1
e10 4wd Xray XB4


Ostatnio edytowano Pn lip 07, 2014 11:26 pm przez Michał Adamski, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pn lip 07, 2014 11:14 pm 
Offline

Dołączył(a): Pn lip 07, 2014 10:16 pm
Posty: 1
Witam

Osobiście wybieram rozwiązanie zero timing, zero boost. Jeżęli chodzi o wybór 17,5 czy 13,5 to pozostawiam organizatorom. W obu przypadkach zawodnicy mają równe szanse i to jest najważniejsze. Miałem okazję uczestniczyć w zawodach ETS, byłem również z tatą na zawodach w małym klubie w Berlinie, skromne zawody, tanie w opłatach ale zasady te same. W obu przypadkach moim zmartwieniem była technika jazdy, nie musiałem chodzić z termometrem, nie musiałem ustawiać niezrozumiałych dla mnie na dzień dzisiejszy parametrów regulatora. Wygrywał ten, który lepiej pojechał.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 114 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Teraz jest Śr paź 08, 2025 10:18 am


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL