Forum serwisu RC AUTO
  * RC AUTO    * e-mail do ADMINA    * FAQ    * Szukaj   * Użytkownicy
* Zaloguj   * Zarejestruj



Teraz jest Wt gru 11, 2018 9:47 pm

Teraz jest Wt gru 11, 2018 9:47 pm




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor
PostNapisane: Wt sty 05, 2010 10:42 pm 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4189
Lokalizacja: Bożków
Tak. Oczywiście. Chociż wolałbym aby zdjęcia Waszych modeli były publikowane na RC-AUTO

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt sty 05, 2010 10:55 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn wrz 12, 2005 9:46 am
Posty: 887
Lokalizacja: Radom
Panie Marku troche narobil sobie Pan roboty bo znajac ludzi i zycie zaraz zaczna sie pytania typu: "a ten serwer bedzie bezplatny","czy na tej stronie moge miec zdjecia" itp itd. Wiec moze odrazu napisac ktore stronki sa dozwolone(wiadomo ze wszystkich nie da sie wymienic, ale te najpopularniejsze).
Mnie tam by nie przeszkadzalo miec fotki w galerii rcauto, tylko ze szkoda ze tam mozna dodawac tylko 8 zdjec a po drugie to wiadomo ze niektorze poprzez forum chca zareklamowac swoje stronki.

_________________
Mam:
crt.5 BL
Wracam do:
x2 crt

Kupie Jammin x2 crt w dobrej cenie, samo podwozie.
GG: 4743873


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Wt sty 05, 2010 10:56 pm 
Offline

Dołączył(a): So cze 02, 2007 4:19 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Łódź
tak, tak oczywiście... chodziło mi o galerie do działu "Sprzedam" :)

_________________
Kontakt:
kom: 604-439-728
FB: Damian Rogodziński
e-mail: damian.rogodzinski@gmail.com


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 06, 2010 10:12 am 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4189
Lokalizacja: Bożków
gelo napisał(a):
Panie Marku troche narobil sobie Pan roboty bo znajac ludzi i zycie zaraz zaczna sie pytania typu: "a ten serwer bedzie bezplatny","czy na tej stronie moge miec zdjecia" itp itd. Wiec moze odrazu napisac ktore stronki sa dozwolone(wiadomo ze wszystkich nie da sie wymienic, ale te najpopularniejsze).
Mnie tam by nie przeszkadzalo miec fotki w galerii rcauto, tylko ze szkoda ze tam mozna dodawac tylko 8 zdjec a po drugie to wiadomo ze niektorze poprzez forum chca zareklamowac swoje stronki.



Cze,

Nie ma problemu jaka to jest strona do czasu jak to nie jest strona konkurencji któa nie ma u siebie odnosnika do RC-AUTO.

Fotki w galerii RC-AUTO służą tylko do pochwalenia sie swoimi modelami :) dlatego fotek jest tylko 8.

Od połowy lutego ruszy dodatek do działu SPRZEDAM pozwalający na zamieszczanie (tak jak w galerii) do 12 zdjęć sprzedawanych produktów.

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 06, 2010 10:14 am 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4189
Lokalizacja: Bożków
Z ostatniej chwili:

OPŁATA za link w podpisie - wg. obowiązujących zasad - jest opłata JEDNORAZOWĄ (dozywotnią)

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr sty 06, 2010 5:35 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn wrz 12, 2005 9:46 am
Posty: 887
Lokalizacja: Radom
Marek Kusiakiewicz napisał(a):
gelo napisał(a):
Panie Marku troche narobil sobie Pan roboty bo znajac ludzi i zycie zaraz zaczna sie pytania typu: "a ten serwer bedzie bezplatny","czy na tej stronie moge miec zdjecia" itp itd. Wiec moze odrazu napisac ktore stronki sa dozwolone(wiadomo ze wszystkich nie da sie wymienic, ale te najpopularniejsze).
Mnie tam by nie przeszkadzalo miec fotki w galerii rcauto, tylko ze szkoda ze tam mozna dodawac tylko 8 zdjec a po drugie to wiadomo ze niektorze poprzez forum chca zareklamowac swoje stronki.



Cze,

Nie ma problemu jaka to jest strona do czasu jak to nie jest strona konkurencji któa nie ma u siebie odnosnika do RC-AUTO.

Fotki w galerii RC-AUTO służą tylko do pochwalenia sie swoimi modelami :) dlatego fotek jest tylko 8.

Od połowy lutego ruszy dodatek do działu SPRZEDAM pozwalający na zamieszczanie (tak jak w galerii) do 12 zdjęć sprzedawanych produktów.



Ale tak czy siak ja bym poprosil o logo rcauto bo i tak mielismy wstawic link

_________________
Mam:
crt.5 BL
Wracam do:
x2 crt

Kupie Jammin x2 crt w dobrej cenie, samo podwozie.
GG: 4743873


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 07, 2010 7:08 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz lut 09, 2006 7:48 am
Posty: 906
Lokalizacja: Kraków
Mam propozycje do Admina

Żeby zakończyć lawinę pytań może w ogłoszeniu http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?f=65&t=46121 jeszcze raz dokładnie opisać jakie są zasady.

Mały APEL
Koledzy czytajcie dokładnie to co na forum. Marek dokładnie określił że w przypadku innego linka niż galera lub strona klubowa z banerem RCauto trzeba do niego napisać!!!! Nie obrażajmy się na wszystko i wszystkich bo zrobimy sobie tutaj chlewik.

_________________
Pozdrawiam XAX
SavageX, Kyosho TF5, Axial Scorpion

Człowiek się głupi rodzi i głupi umiera.
Jedni tylko trochę bardziej inni mniej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 07, 2010 8:22 am 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt kwi 28, 2009 3:38 pm
Posty: 353
Po krótkiej wymianie zdań z adminem, stwierdzam że jest jak najbardziej ok. :)

_________________
2x df02
1x e-revo
zdjęcia ---->> http://www.pbase.com/fafniak/---rc---


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Cz sty 07, 2010 10:07 am 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4189
Lokalizacja: Bożków
XAX - Post w dziale KOMUNIKATY OD ADMINISTRATORÓW zrobiony jak nalezy.

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr cze 23, 2010 7:57 pm 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn paź 19, 2009 9:40 pm
Posty: 287
Lokalizacja: Szczecin
Marek Kusiakiewicz napisał(a):
Z ostatniej chwili:

OPŁATA za link w podpisie - wg. obowiązujących zasad - jest opłata JEDNORAZOWĄ (dozywotnią)
Panie Marku, można prosić o usunięcie nieaktualnej informacji z komunikatu Link w podpisie?

Chodzi dokładnie o sprzeczność w tych dwóch liniach:
Cytuj:
Koszt roczny zamieszczenia linku wynosi 50zł netto (wystawiamy fakturę VAT).
[...]
Opłata za link w podpisei jest opłatą JEDORAZOWĄ (dozywotnią).
Niby nic, a już zacząłem wertować forum i szykować się do męczenia na PM. :)

_________________
∘ Ansmann Madrat, Yokomo B-Max4 & B-Max2, HPI E10, HY Lightning ∘
Latać samolotem, to nie żaden wyczyn, latać samochodem to jest coś…


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Śr cze 23, 2010 8:57 pm 
Offline
Administrator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt sie 19, 2003 6:58 pm
Posty: 4189
Lokalizacja: Bożków
Zrobione. Dzięki za zwrócenie uwagi.

_________________
Pozdrawiam

Marek Kusiakiewicz, RC-AUTO


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: Pt cze 25, 2010 7:37 am 
Offline

Dołączył(a): Wt mar 07, 2006 7:38 pm
Posty: 5261
Marek Kusiakiewicz napisał(a):
Z ostatniej chwili:

OPŁATA za link w podpisie - wg. obowiązujących zasad - jest opłata JEDNORAZOWĄ (dozywotnią)


Jeśli chodzi o linka nie komercyjnego np.do strony Klubu to OK,ale te dotyczące komercji i osiągania zysków ,dla" dobra" właściciela strony powinny byś opłacane okresowo tak jak każde ogłoszenie na tej stronie...No chyba,że te ogłoszenia, też będą opłacane dożywotnio.
Jest przecież darmowy dział "Sprzedam" .

_________________
O organizatorach PMMS RC IPN nie ma nic do powiedzenia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Teraz jest Wt gru 11, 2018 9:47 pm


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL